Dat is gewoon typisch Amerikaans plus het is dezelfde regisseur als van American Chopper....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:39 schreef Dimmie het volgende:
En er is ook zo vaak onenigheid bij Ghost Hunters dat het meer een soap is dan een programma over serieuze onderzoeken. En er is sprake van heel veel geacteerde stukken.
Kennikniequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is gewoon typisch Amerikaans plus het is dezelfde regisseur als van American Chopper....
nopequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kent Orange County Choppers niet?
Ik dacht zelf dat ie die deur open duwde en dat ik het verkeerd gehoord had dat ie vanzelf open ging. Het kwam op mij over alsof Stuart uit voorzichtigheid die deur een klein stukje opende om hem vervolgens helemaal open te doen. Hij leek er ook niet echt van te schrikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef lunamoon het volgende:
Heb net die van Smithills hall gezien (S06 E21) en ik moet zeggen dat ik me vraagtekens begin te krijgen van hoe echt het is enzo. Stuart gaat hier weereens alleen op pad en krijgt wat deuren dichgegooid in zijn gezicht en die daarna ook vanzelf open gaan... nu vraag ik me af... kon hij dat niet zelf doen? Hij stond vlak bij de deur en de deur gaat naar binnen open...Zijn er meer mensen die deze aflevering hebben gezien en wat vinden jullie daar van?
Hij werd er juis wel heel erg bang van..stond bijna te huilen...of zo deed ie.. Moet trouwens ook zeggen dat ik het minder leuk vind om naar MH te kijken aangezien je de spanning bijna kan zien tussen Yvette en Derek..erg jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:39 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ie die deur open duwde en dat ik het verkeerd gehoord had dat ie vanzelf open ging. Het kwam op mij over alsof Stuart uit voorzichtigheid die deur een klein stukje opende om hem vervolgens helemaal open te doen. Hij leek er ook niet echt van te schrikken.
Ik moet zelf ook m'n best doen om Derek te volgen tijdens die rondwandeling omdat ik steeds Yvette's gezicht in de gaten zit te houden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Hij werd er juis wel heel erg bang van..stond bijna te huilen...of zo deed ie.. Moet trouwens ook zeggen dat ik het minder leuk vind om naar MH te kijken aangezien je de spanning bijna kan zien tussen Yvette en Derek..erg jammer
ja dat bedoel ik nuquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook m'n best doen om Derek te volgen tijdens die rondwandeling omdat ik steeds Yvette's gezicht in de gaten zit te houden.
ik mis craigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
is it just me or is that female producer cute?
zit nu toevallig de laatste ep te kijken en ze heet dus Rachel Philips hehe
belangrijke info
ja echt kut, mijn favoriete Ricean New Orleans is gewoon WEG. Kutzooi.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef Dimmie het volgende:
Een reminder: de komende 3 avonden is er weer een Most Haunted Live. Deze keer in Manchester.
Btw, als ik zo de beelden op het journaal zie lijkt het dat heel New Orleans, 'most haunted city of America', van de kaart is geveegd. Ik ben benieuwd welke haunted plaatsen getroffen zijn in New Orleans/Louisiana en omgeving
ik zie alleen strepenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:45 schreef Lynx666 het volgende:
Ordsall Hall, waar ze vanavond ook (weer) zullen bivakkeren, heeft ook een permanente webcam opgesteld staan:
http://www2.salford.gov.uk/ghostcam/ghostcam.asp
Weliswaar geen streaming beelden maar een refresh rade van 15 seconden. Toch wordt hier regelmatig activiteit op waargenomen.
Vandaag zitten ze niet in Ordsall Hall geloof ik; pas morgen of overmorgen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef lunamoon het volgende:
[..]
ik zie alleen strepenzijn ze er echt? and thanks for the reminder Dimmie
oh wat spannend!! ik had gehoopt dat ze nog een live vanuit that place zouden doen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Dimmie het volgende:
En ik had sowieso geen webcams vanavond maar ik was toch druk bezig. Maar als het goed is verschijnen Access All Areas en deel 1 van vanavond al vrij snel in de on demand webshop
En na Most Haunted Your Say (na Access All Areas en de main event) is er een Almost Live met een Halloween aflevering. maar welke het is. Misschien een missende
En ja Lunamoon, het is echt erg. Ik zag die beelden dus op vrijdagmiddag ofzo voor 't eerst. Lijkt of er niets van over is. Daar gaat het romantische en mysterieuze stadje dat ik ook zo ontzettend graag eens had willen zienKomt er straks heel andere nieuwbouw
Edit: ik hoor net dat die Halloween Live Pendle Hill is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |