abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28583162

[ Bericht 100% gewijzigd door lunamoon op 07-07-2005 11:44:19 ]
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:17:36 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_28586482
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 04:25 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Nacht 2? Klinkt meer als het bewegen van de webcam.
ze stond alleen op et podium in die theater.
Naast een tafeltje waar ze eerst een seance hadden gedaan.
Dan vraagt die david bull net iets en hoor je ook iets heel hards zuchten en sprignt het hele publiek op enzo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_28596302
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ze stond alleen op et podium in die theater.
Naast een tafeltje waar ze eerst een seance hadden gedaan.
Dan vraagt die david bull net iets en hoor je ook iets heel hards zuchten en sprignt het hele publiek op enzo.
Ik vond het toch echt klinken als de webcam. Na het harde geluid gaat het nog zacht door. Iets wat je vaker hoort bij die cams. Of het geluid was tegelijk met de beweging van de cam. Kan ook.
pi_28601154
de MH parapsychologen Matthew Smith en Ciaran O'Keeffe staan trouwens met hun universiteits mail en telefoontoestelnummer op de site van Liverpool Hope University
pi_28604510
Universiteit betaalt niet al te best dus wat Most Haunted is een aardig bijverdienst voor de heren. Die Matthew is ook 1 keer meegeweest. Was toch wel een angstaanjagende ervaring vond hij. Heel wat enger dan vanuit de studio wat sceptisch commentaar leveren!
pi_28612909
En Ciaran was te zien in enkele Jane Goldman Investigares afleveringen. Van mij mogen ze En Ciaran moet toch ergens z'n gadgets van betalen

Het heeft trouwens wel wat om de Live's niet live te zien. Regelmatig zeggen de dat ze iets hoorden maar viel het mij niet op. En als ik het dan terugluister hoor ik het wel! Nu kijk ik bijvoorbeeld deel 1 van de 3e dag en hoor ik Cath zeggen dat ze "yeah" hoorde zeggen. Dus ik terugluisteren met de volume een stuk harder, en ja hoor... ik hoor bij 0:16:51/52 iets wat op een 'yeah' lijkt.
pi_28614893
Hmmm... er zitten later in die nacht nog wat betere geluiden Al met al een geslaagde Live.
Kan ik nu fijn alle gemiste recente afleveringen in gaan halen

Btw, er verschijnt geloof ik in september een DVD boxset van de eerste 3 Live dubbel-DVD's.
pi_28764283
Een paar dagen geleden heb ik een niet uitgezonden Most Haunted LIve fragment gevonden en was het na het kijken weer vergeten. Tot ik net ergens iemand het er over zag hebben. Die persoon heeft er speciaal een pagina voor gemaakt en host het fragment, maar misschien is het handiger als ik het zelf ergens neergooi zodat het net ten koste gaat van zijn/haar bandwith.

Het fragment komt uit een Most Haunted Live maar is niet uitgezonden. Het is een cover up van iets dat plaatsvond tijdens een Live (Pendle Hill?) omdat de makers dachten het te ongeloofwaardig over zou komen op de kijker en nogal wat kritiek voort zou brengen als zijnde in scene gezet. Wat ook de geloofwaardigheid van de show en de makers niet ten goede zou komen.

Het fragment

En de speciale pagina van die persoon met 't zelfde fragment (voor als de link hierboven niet wil werken).
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:43:39 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28765781
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef Dimmie het volgende:
...
Heel erg interessant! Thuis direct even kijken maar ik sta achter de beschrijving die bij de laatste URL hoort.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28766357
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef Dimmie het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een niet uitgezonden Most Haunted LIve fragment gevonden en was het na het kijken weer vergeten. Tot ik net ergens iemand het er over zag hebben. Die persoon heeft er speciaal een pagina voor gemaakt en host het fragment, maar misschien is het handiger als ik het zelf ergens neergooi zodat het net ten koste gaat van zijn/haar bandwith.

Het fragment komt uit een Most Haunted Live maar is niet uitgezonden. Het is een cover up van iets dat plaatsvond tijdens een Live (Pendle Hill?) omdat de makers dachten het te ongeloofwaardig over zou komen op de kijker en nogal wat kritiek voort zou brengen als zijnde in scene gezet. Wat ook de geloofwaardigheid van de show en de makers niet ten goede zou komen.

Het fragment

En de speciale pagina van die persoon met 't zelfde fragment (voor als de link hierboven niet wil werken).
Heb jij enig idee via welke weg het fragment toch naar buiten is gekomen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28767912
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij enig idee via welke weg het fragment toch naar buiten is gekomen ?
Ik heb werkelijk geen idee. Wie weet hebben ze het zelf gelekt. Ze krijgen de laatste tijd zoveel kritiek. Er zijn speciale websites die bijhouden wat er niet zou kloppen aan gebeurtenissen in MH en regelmatig zie ik her en der mensen naar die sites verwijzen en zeggen dat het allemaal fake is en dat de Live shows van tevoren zijn opgenomen en de gebeurtenissen dan waarschijnlijk ook allemaal volgens een draaiboek zijn. Er schijnen wel van te voren opgenomen stukken te hebben gezeten in oudere Live's, maar dat kon niet anders toentertijd.
En op het LivingTV forum schijnt de crew (iig Yvette) ook al te reageren op negatieve uitlatingen van bezoekers.
En misschien vinden veel mensen het ongeloofwaardig worden omdat de crew tegenwoordig wel heel makkelijk contact lijkt te krijgen en de gebeurtenissen steeds extremer worden.
pi_28811707
De live shows heb ik niet gezien. Maar de afleveringen worden juist minder 'extreem'. Er gebeurt vaak niet veel meer. Heel vaak wordt er glaasje gedraaid bij gebrek aan activiteit.
pi_28811976
ik schaam me diep.. eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele aflevering gezien op voorstukje na misschien
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28875457
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:45 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. Wie weet hebben ze het zelf gelekt. Ze krijgen de laatste tijd zoveel kritiek. Er zijn speciale websites die bijhouden wat er niet zou kloppen aan gebeurtenissen in MH en regelmatig zie ik her en der mensen naar die sites verwijzen en zeggen dat het allemaal fake is en dat de Live shows van tevoren zijn opgenomen en de gebeurtenissen dan waarschijnlijk ook allemaal volgens een draaiboek zijn. Er schijnen wel van te voren opgenomen stukken te hebben gezeten in oudere Live's, maar dat kon niet anders toentertijd.
En op het LivingTV forum schijnt de crew (iig Yvette) ook al te reageren op negatieve uitlatingen van bezoekers.
En misschien vinden veel mensen het ongeloofwaardig worden omdat de crew tegenwoordig wel heel makkelijk contact lijkt te krijgen en de gebeurtenissen steeds extremer worden.
Waar zie je dat? Heb nu het forum door gekeken maar kan het nergens vinden. Groeten vanuit Amerika trouwens...schaduw
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  zondag 17 juli 2005 @ 10:17:20 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28876837
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef Mirage het volgende:
ik schaam me diep.. eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele aflevering gezien op voorstukje na misschien
Een paar afleveringen kijken is wel tof. Weet je een beetje wat de sfeer is en wat je kunt verwachten.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28877960
Gisteren heb ik de aflevering van Owlpen Manor (4x01) gezien, incl de EXTRA. Deze vond ik een van de betere van de afleveringen tot dan toe. Er gebeurde erg veel, en van alles wel iets. Als je MH nog nooit gezien hebt is dit wellicht een goeie aflevering om een indruk te krijgen .

Persoonlijk vind ik de LIVE afleveringen wat moeilijk om doorheen te komen. Een paar uur PER DAG (en een LIVE kan 3 dagen duren), en veel geouwehoer eromheen. Het idiootste wat ik elke keer dan ook weer hoor is dat er mensen ineens thuis allerlei vreemde zaken zien of horen als ze thuis MH LIVE kijken. Dat gaat er bij mij niet in .
  zondag 17 juli 2005 @ 11:48:07 #77
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28878155
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
Gisteren heb ik de aflevering van Owlpen Manor (4x01) gezien, incl de EXTRA. Deze vond ik een van de betere van de afleveringen tot dan toe. Er gebeurde erg veel, en van alles wel iets. Als je MH nog nooit gezien hebt is dit wellicht een goeie aflevering om een indruk te krijgen .
Mmm die ken ik volgens mij al wel. Wat gebeurd er zo'n beetje in?
quote:
Persoonlijk vind ik de LIVE afleveringen wat moeilijk om doorheen te komen. Een paar uur PER DAG (en een LIVE kan 3 dagen duren), en veel geouwehoer eromheen. Het idiootste wat ik elke keer dan ook weer hoor is dat er mensen ineens thuis allerlei vreemde zaken zien of horen als ze thuis MH LIVE kijken. Dat gaat er bij mij niet in .
Misschien stellen die lui zich meer open waardoor er meer gebeurd. Wel heel apart in ieder geval.
pi_28878173
quote:
Op zondag 17 juli 2005 03:20 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Waar zie je dat? Heb nu het forum door gekeken maar kan het nergens vinden. Groeten vanuit Amerika trouwens...schaduw
Da's lastig te vinden en er wordt daar zo ontzettend druk gepost. Maar ik heb wel eens het een en ander gezien. Ook in het Dead Famous forum btw. Daar post Chris Fleming wel 'ns.

Btw, Most Haunted is nu ook in Amerika te zien, op de Travel Channel
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, het is veel geouwehoer, maar toch wil ik alles zien. Dus ik kijk ook die Access All Areas wat je net zo goed over kan slaan
En die ervaringen... ik denk dat er veel dingen verzonnen zijn om maar met de naam in beeld te komen.
  zondag 17 juli 2005 @ 12:09:07 #79
64831 2NutZ
pi_28878634
waar kanje dead famous 'kopen'? kan ze nerges vinden, en nieuwere Ghosthunters zijn ook nog nie in de winkel te krijgen....iemand? mail et me maar als je et weet ofso.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_28878713
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mmm die ken ik volgens mij al wel. Wat gebeurd er zo'n beetje in?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

Misschien stellen die lui zich meer open waardoor er meer gebeurd. Wel heel apart in ieder geval.
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef Dimmie het volgende:

En die ervaringen... ik denk dat er veel dingen verzonnen zijn om maar met de naam in beeld te komen.
Dit denk ik dus ook, en dat vind ik erg zonde. Klapperende badkamerdeur of flikkerende lampen en zwaaiende kroonluchters, omdat je een spook-programma op TV kijkt lijkt me erg stug. Als er iets in hun huis aanwezig zou zijn in hun huis, dat zulke activiteit teweeg kan brengen, had men dat al veel eerder opgemerkt.

Hetzelfde geldt wat men regelmatig op de webcams denken te zien. Een waarneming door meerdere onafhankelijke mensen, tegelijkertijd vind ik veel interessanter.

En hierbij vraag ik me toch af... Ik geloof best dat bepaalde spirituele mensen meer kunnen zien dan de meeste andere mensen, en entiteiten waarnemen waar anderen die niet kunnen zien. Deze waarneming bevindt zich buiten het visuele spectrum. Is het dan nog zo, dat als je naar opgenomen/gefilmd materiaal kijkt, deze 'extra informatie' meegenomen is. Een camera legt vast wat hij ziet - het visuele spectrum - en zet die informatie magnetisch of optisch vast. Zijn evt. aanwezige entiteiten in het gezichtsveld van die camera dan nog door een medium of iets nog op te pikken?

Nu worden er idd soms entiteiten vastgelegd op camera, maar vaker niet dan wel. (ws als de entiteit zich zeer dicht bij het visuele spectrum bevindt.. (IR en UV)). Maar dezen zijn op dat moment voor íedereen zichtbaar.

Hoe zit het dan met de nog onzichtbare informatie. Zijn spirituele mensen thuis in staat dingen op te pikken van de webcams van MH waar een ander niks ziet?
pi_28879846
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
waar kanje dead famous 'kopen'? kan ze nerges vinden, en nieuwere Ghosthunters zijn ook nog nie in de winkel te krijgen....iemand? mail et me maar als je et weet ofso.
Normaal gesproken in gebruikelijke webwinkels hoor. En het nieuwe seizoen van Ghosthunters start 27 juli op Sci-Fi Channel en de Canadese The Girly Ghosthunters start 1 augustus op LivingTV2 en wordt dan 3 dagen in de week uitgezonden.
pi_28889238
Van Chris Fleming's site:
quote:
Season Three of Dead Famous a go!
Just got word we will be filming Season Three of Dead Famous. Production will begin in August of 2005 and run until Jan of 2006. We are scheduled to shoot 10 new episodes and a possible Live Special.

Season three will air in England beginning Jan 2006 and the rest of the world later that year.

This is gonna be a blast!!!!
O ja lunamoon, voor als je geen Travel Channel kan ontvangen in Amerika: Dead Famous wordt uitgezonden op Biography Channel
pi_28974413
Wauw, de Queen Mary is geweldig
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:36:51 #84
64831 2NutZ
pi_28979877
kzal em zo ff gaan kijken heel benieuwd.
Ik heb trouwens meerdere docu's e.d. gezien over de queen mary en heb die heel tof gevonden.
Schijnt de meest bespookte boot te zijn dacht ik.

Enne, wel leuk dat ze nu een aantal afl. in de US doen. WHaley house viel me zwaar tegen.
Hopelijk gaan ze binnenkort naar de mirttles(ofso) plantage.
pi_28980853
Whaley House zat ook in Dead Famous en toen leek het wel of ze iets op camera hadden gekregen.
En de Queen Mary heb ik geloof ik in Unsolved Mysteries gezien. En ja, daar schijnen zich veel entiteiten te bevinden. 600
Wat mij betreft mag Most Haunted de hele wereld overreizen. Maar ja, ik denk dat dat niet gebeurt aangezien Karl en Yvette kids hebben.

Btw, de omschrijving van de inhoud van het Most Haunted boek trekt me minder dan ik gedacht had:
quote:
What do ghosts sound like? What do they look like? What do mediums see? What exactly is an orb? How can you develop your own psychic abilities? This companion book to the smash-hit series Most Haunted will answer all the questions you've ever wanted to ask about the paranormal. Based on indepth interviews with presenters Yvette Fielding and Derek Acorah, and with their intrepid TV crew, it provides a behind-the-scenes insight into the ghoulish goings-on in haunted locations around the country. Find out what really happened at Owlpen Manor, Brannigan's Nightclub and the Drury Lane Theatre. Did the antique baby's crib really start rocking back and forth of its own accord in Athelhampton Hall? Who, or what, punched Stuart in the stomach at the Ancient Ram Inn? And how did Derek feel when he was possessed by the spirit of the evil Mr. Godfrey Parks? Most Haunted will fascinate and intrigue both sceptics and believers alike.
Volgens mij heb je wel een duidelijk beeld als je het meeste van MH gezien hebt.
pi_28981118
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:36 schreef 2NutZ het volgende:

Hopelijk gaan ze binnenkort naar de mirttles(ofso) plantage.
Of eens een keer naar Gettysburg. Dat schijnt ook behoorlijk actief te zijn..
pi_29145693
Van Sharpe:
quote:
Most Haunted LIVE 16: Manchester

The Team will be returning for three terrifying nights in September. And this is the one you've been screaming for!! The team will visit many locations, including a disused mental asylum and will be returning to 2 of their most scary locations One will be Ordsall Hall, Salford Not so bad But then it's
back to BRANNIGANS!!!!
Will Godfrey Parks still be there and will he again take over Derek? Find out in September with MOST HAUNTED LIVE!!!!
Argh, kan niet wachten 't Zelfde geldt voor Queen Mary deel 2 btw
pi_29151258
Op National Geographic Channel hebben ze een show dat 'Is it real?' heet en momenteel is 'Is it real?: Ghosts' bezig. En nu laten ze Edinburgh Vaults zien.
Vandaag zijn ook afleveringen geweest over lake monsters en exorcism en volgens mij wordt het elke dag wel uitgezonden en regelmatig herhaald.

Edit: Hmmm... laat maar. Ze proberen EMF af te doen alsof het áltijd door leidingen wordt veroorzaakt, orbs áltijd stofdeeltjes zijn en met een matige EVP proberen ze te bewijzen dat het gewoon een normaal storingsgeluid is waarin je kan horen wat je zelf wilt horen

[ Bericht 19% gewijzigd door Dimmie op 26-07-2005 21:01:47 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:49:22 #89
64831 2NutZ
pi_29174324
Nou net deel2 gezien van MH van de queen mary.
Ik denk dat deze afl. de beste is van alle die ik ooit heb gezien.
Er gebeurt constant wat, en ze hebben redelijk goed bewijs geleverd deze keer.

Nie gezien? DIRECT gaan kijken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SUPERAFLEVERING!
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:53:30 #90
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29174463
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef 2NutZ het volgende:

SPOILER
SUPERAFLEVERING!
Holy freakin shit
Ik ga direct mijn leverancier bellen

[ Bericht 4% gewijzigd door livEliveD op 27-07-2005 16:54:35 (quoten kon ik ff niet) ]
pi_29174912
Gisteren Jamaica Inn gekeken, ook best freaky.

Maar gvd, ik heb nu best zin die Queen Mary aflevering te gaan kijken.
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:12:10 #92
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29182299
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef 2NutZ het volgende:

SPOILER
SUPERAFLEVERING!
Hij is net thuisbezorgd!
Ik ga hem gelijk kijken!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29376988
Heeft iemand hier een idee of het Britse Heat Magazine ook in Nederland te koop is? Er staan namelijk interviews in met Derek en Yvette en daaruit zou blijken dat ze op het moment niet zo goed met elkaar overweg kunnen.
Of wellicht heeft iemand een linkje naar het artikel?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:54:51 #94
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29377368
Ah roddels!
pi_29377727
Klopt het ook dat Derek (ws daardoor?) niet meer te zien is in MH seizoen 7?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:58:26 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29379449
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Lynx666 het volgende:
Klopt het ook dat Derek (ws daardoor?) niet meer te zien is in MH seizoen 7?
Ik ben heel benieuwd waarom het niet zou boteren.
pi_29380013
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd waarom het niet zou boteren.
Misschien is dit een reden?
quote:
It may be because Derek is doing a programme for LivingTV later in the air produced by Ruggie Productions and not Antix - own by Yvette and Karl. I think they were bidding to do it!
Ze schijnen achter de schermen al helemaal niet meer met elkaar te praten, alleen voor de camera's uit pure noodzaak.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:28:46 #98
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29380047

Ah geld!
Stelletje amateurs
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:24:22 #99
64831 2NutZ
pi_29387812
zucht, t draait weer om geld
pi_29390083
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:12 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

En hierbij vraag ik me toch af... Ik geloof best dat bepaalde spirituele mensen meer kunnen zien dan de meeste andere mensen, en entiteiten waarnemen waar anderen die niet kunnen zien. Deze waarneming bevindt zich buiten het visuele spectrum. Is het dan nog zo, dat als je naar opgenomen/gefilmd materiaal kijkt, deze 'extra informatie' meegenomen is. Een camera legt vast wat hij ziet - het visuele spectrum - en zet die informatie magnetisch of optisch vast. Zijn evt. aanwezige entiteiten in het gezichtsveld van die camera dan nog door een medium of iets nog op te pikken?

Nu worden er idd soms entiteiten vastgelegd op camera, maar vaker niet dan wel. (ws als de entiteit zich zeer dicht bij het visuele spectrum bevindt.. (IR en UV)). Maar dezen zijn op dat moment voor íedereen zichtbaar.

Hoe zit het dan met de nog onzichtbare informatie. Zijn spirituele mensen thuis in staat dingen op te pikken van de webcams van MH waar een ander niks ziet?
Iemand die hier nog iets over kan vertellen? Hier ben ik wel beniewd naar. .
pi_29400206
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Iemand die hier nog iets over kan vertellen? Hier ben ik wel beniewd naar. .
* Dimmie too

Het enige dat lijkt over te komen is de atmosfeer, of wellicht is dat suggestie...

En op de LivingTv homepage staat nu dat de volgende MHL helemaal aan het begin van september is! woeeeeeeiiiiii
quote:
EEEK! It's the 16th Most Haunted Live and it's coming on September 2nd, 3rd and 4th!

It's not grim up north, it's bloody scary! Join Derek, Yvette, David Bull, Julian Clegg and the entire Most Haunted Live team as they investigate the Greater Manchester area.

Ticket information:
If you would like audience tickets to the next Most Haunted Live event on either September 2nd, 3rd and 4th, please call:
09009 100 150

Calls will last no longer than 2 mins and cost 50p per minute from a BT landline. Other network charges may vary. You must be over 18 to attend.
Gelijk ff ticket information d'r bij, wellicht nog handig voor sommigen die het willen proberen

Ahja, en dit had ik al eerder gepost:
quote:
Most Haunted LIVE 16: Manchester

The Team will be returning for three terrifying nights in September. And this is the one you've been screaming for!! The team will visit many locations, including a disused mental asylum and will be returning to 2 of their most scary locations One will be Ordsall Hall, Salford Not so bad But then it's
back to BRANNIGANS!!!!
Will Godfrey Parks still be there and will he again take over Derek? Find out in September with MOST HAUNTED LIVE!!!!
pi_29406886
Dit komische niet uitgezonden fragment werd vandaag gepost in de nieuwsgroep:

Wind
pi_29408409
Ook interessant, van de Tutbury Castle website:
quote:
'Most Haunted' night

The 'Most Haunted' team are back at Tutbury Castle. Meet Yvette Fielding, director Karl, and medium David Wells, as well as the Castle's ghosts. Numbers are limited to 400. For more information, see our events listing. For tickets, please ring 01283 812129.

Events pagina:

Friday, 30th September

“Most Haunted” Convention. A national fan event. Everybody welcome to enjoy a fantastic
range of spiritual specialists from Mediums to crystal readings to auras. Yvette Fielding and Karl Beattie will be here as well as David Wells and other members of the “Most Haunted” Team. The “ghosts” of Tutbury Castle will take you on a tour.

Time : 7.30 pm to Midnight.

Tickets £25.00 each. Send a cheque payable to “Tutbury Castle Ltd.” and SAE for tickets.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:10:43 #104
64831 2NutZ
pi_29421987
derrik wordt niet genoemd ja
MAar ff over dat met geesten wel en niet zien op film eh.
Ik h eb afgelopen week een nieuwe afl. gezien van Ghosthunters, jweetwel dat programma met die loodgieters.
Ze hebben voor seizoen 2 een nieuwe kantoor en nieuwe apperatuur e.d.
In die aflevering gaan ze naar de myrthles plantage... ze hebben ook van die UV cameras mee enzo.
Dan lopen ze op een plek waar vaak (geest)soldaten worden gesingaleerd en dan zien ze 'iets' wat op een hoofd en schouder lijkt vlak voor de camera langsgaan maar je ziet niks op de 'gewone' camera. Ook zien ze bij een klaargezette camera bij de voordeur een schaduw aan de andere kant van de deur door et glas staan en die verdwijnt naar beneden in de grond.
Ze denken dat dat de geest is van een historisch figuur(eigenaar van de plantage in 1880 ofso) die daar op die plek is neergeschoten. En er verschuift nog een lamp uit et niets.

Ook leuk programma, iets meer wetenscahppelijk en ze proberen tot tegenstelling van MH alles te debunken.
pi_29431849
Volgens mij bedoelt livEliveD eerder of een medium of iemand die gewoon gevoellig daar voor is entiteiten op een tv scherm zou kunnen waarnemen waar anderen, die dat niet kunnen, (of zich er niet voor geopend hebben) het niet kunnen zien en alleen de door nightvision en hittesensors waargenomen dingen kunnen zien.

En voor de reputatie die Myrtles heeft vind ik het wel vrij magere bewijzen. Ondanks dat TAPS al sinds 1995 bestaat heb ik toch vaak het idee dat ze onprefessioneler bezig zijn dan Most Haunted.
Het verschil tussen de 2 programma's is dat Most Haunted hun best doen om bewijs op camera te krijgen en ze proberen op vele manieren activiteiten gaande te krijgen. Zelfs door het boos maken van entiteiten.
Ghost Hunters wil proberen te bewijzen dat het meestal níet om entiteiten gaat. Maar of ze er nou echt alles aan doen om activiteit te krijgen... Het blijft bij hun bij camera's neerzetten (en in deze aflevevering wordt zelfs vergeten om er 1 neer te zetten) en verder door EVPs proberen op te pikken. Voor de rest liep er iemand met een EMF meter zich te verwonderen dat de wijzer hoog uitsloeg, tot ze een electriciteitkastje tegenkwam. Bij Most Haunted hebben ze vóór ze de nacht in gaan al de hele boel doorlopen om electrische velden te meten.
En er is ook zo vaak onenigheid bij Ghost Hunters dat het meer een soap is dan een programma over serieuze onderzoeken. En er is sprake van heel veel geacteerde stukken.
O wauw Myrtles, naast de Queen Mary de meest bekende bespookte locatie, belt de kleine TAPS op om een gigantische reis te maken nét als ze zijn begonnen met het opnemen van nieuwe afleveringen. Wat een verrassing toch. Dat gaat er bij mij niet in
Maar dat betekent niet dat de show niks is, ik vind het leuk voor soap elementen en als ze wat leuke bewijzen weten te verzamelen is het mooi meegenomen
pi_29432342
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:39 schreef Dimmie het volgende:
Volgens mij bedoelt livEliveDLynx666 eerder of een medium of iemand die gewoon gevoellig daar voor is entiteiten op een tv scherm zou kunnen waarnemen waar anderen, die dat niet kunnen, (of zich er niet voor geopend hebben) het niet kunnen zien en alleen de door nightvision en hittesensors waargenomen dingen kunnen zien.

Maar dat is idd wat ik bedoelde. Juist omdat je regelmatig bij de live uitzendingen dat soort verhalen te horen krijgt van mensen die de raarste dingen zeggen te zien op de webcams waar anderen geen activiteit waarnemen. Kunnen energieen van entiteiten die niet voor het blote oog of camera zichtbaar zijn toch via het tv-scherm opgepikt worden door mensen thuis? Ikzelf geloof dat nl. niet zo..
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:27:13 #107
64831 2NutZ
pi_29443648
ik ook nie....
pi_29493422
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Holy freakin shit
Ik ga direct mijn leverancier bellen
Ik heb hem vannacht gekeken Waarom doe ik dat toch steeds?
Erg fijne aflevering, zo mogen ze vaker zijn

Een paar jaar geleden waren ze met het programma Unsolved Mysteries ook al op de Queen Mary, en hadden ze het ook over die waterige voetafdrukken, en bepaalde geluiden onderin. Ik was toen 10 of 11 ofzo, en 's avonds onweerde het, en m'n broer, zus en ik waren die avond zoooo bang door die kutspoken op tv en het onweer dat we met z'n allen in het bed van m'n ouders kropen
Tap tap tap
pi_29493455
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Maar dat is idd wat ik bedoelde. Juist omdat je regelmatig bij de live uitzendingen dat soort verhalen te horen krijgt van mensen die de raarste dingen zeggen te zien op de webcams waar anderen geen activiteit waarnemen. Kunnen energieen van entiteiten die niet voor het blote oog of camera zichtbaar zijn toch via het tv-scherm opgepikt worden door mensen thuis? Ikzelf geloof dat nl. niet zo..
Ik ook niet. Die mensen thuis zien bij de Live uitzendingen wat pixels heen en weer bewegen of willen zo graag dat ze zelf ook een gave hebben dat ze in alles wel wat zien. Net zoals bij sommige 'spookfoto's' bij bijvoorbeeld ghoststudy.com. Dan staat er ergens een cirkel omheen van 'kijk! spook!' en dan zie ik echt helemaal niks.
Tap tap tap
pi_29494730
Jaaaaa, CherryLips is terug

Btw, ik kwam net in het Most Haunted forum een lijstje tegen van personen waarover Dead Famous in seizoen 3 zal gaan. Ik heb geen idee of het klopt, maar goed... hier is het:
quote:
01. John Dillinger
02. Sharon Tate
03. Jesse James
04. Owen Hart
05. Karen Carpenter
06. Rudolph Valentino
07. Ted Bundy
08. Jimi Hendrix
09. Mama Cass
10. Andy Warhol
Weer geen Humphrey Bogart
pi_29494796
Ik was een beetje vergeten dat er een MH topic was
De Queen Mary was ook de eerste aflevering die ik in weken gedownload heb. Die nieuwe gast, Sharpe, doet iets anders dan z'n voorganger waardoor het geluid telkens niet synchroon liep met het beeld, en ook het ebeld leek niet in het kader te passen. Het LivingTv tekentje rechtsboven was weg, en ook de extra info die soms aan de onderkant gegeven werd paste er niet in en viel grotendeels weg. Dat lijkt nu verholpen te zijn, en dat niet synchroon lopen komt nog weleens voor als ik nog een raampje internet open heb staan oid. dan moet ik even op pauze drukken, weer op play en dan haalt het beeld het geluid weer in.

trouwens, die website van livingtv mag ook wel geupdate worden. Zijn ze nu al bij Myrtles geweest? aangezien ik 'm nergens kan vinden in de 'winkel'.
Tap tap tap
pi_29495602
Vreemd, op mijn P3 733Mhz zomputer heb ik totaal geen problemen met die caps. Probeer anders eens de ffdshow filter te installeren, dat hielp bij mij bij slecht afspelende DivX en XviD's. Of wellicht gebruikt ie de laatste XviD beta: XviD 1.1.0-beta2

En bij mijn weten zijn ze niet naar Myrtles geweest. Dead Famous en Ghost Hunters wel.

Btw,

Een mooi overzicht van de afleveringen is te vinden op http://en.wikipedia.org/wiki/Most_Haunted/ bij gebrek aan good old TVtome.
Daar zijn ook al de locaties van het volgende seizoen te vinden:
quote:
Smithills Hall, Bolton
The Peterborough Museum, Cambridgeshire
Tissington Hall, Derbyshire
Hellens Manor, Hertfordshire
Tretower Court, Wales
The Hollywood Legion, California, USA
The Leonis Adobe, California, USA
Sinai House Park, Derbyshire.
The Cross Keys Hotel, Essex.
Coronation Street Set, Granada Studios, Manchester
Mains Hall, Lancashire
The Four Crosses Pub, Staffordshire
York Railway Museum, Yorkshire
De Coronation Street set lijkt me leuk, daar is Derek al eerder geweest. Heeft ie over geschreven in een van z'n boeken.
pi_29539113
quite van iemand op uknova:
quote:
Elvaston Castle is episode 20. Tommorow is not the end. We still have these episodes coming up:

21. Smithills Hall, Bolton
22. The Peterborough Museum, Cambridgeshire
23. Tissington Hall, Derbyshire
24. Hellens Manor, Herefordshire
25. Tretower Court, Wales
26. The Hollywood Legion, California, USA
27. The Leonis Adobe, California, USA

Series 7 starts in November.
Series 6 ends at the end of September, unless more are added.....
pi_29540795
EXCELLENT!!!! Kan ze trouwens hier bekijken! Elke vrijdag avond zijn er twee afleveringen. Zag laatst the manor house.. Echt spannend was het! Kusjes van Amerika... miss jullie!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:25:15 #115
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29541013
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:15 schreef lunamoon het volgende:
EXCELLENT!!!! Kan ze trouwens hier bekijken! Elke vrijdag avond zijn er twee afleveringen. Zag laatst the manor house.. Echt spannend was het! Kusjes van Amerika... miss jullie!
Ze zouden het ook in Nederland moeten uitzenden. Wel tof dat je het daar gewoon op tv kunt zien. Nadeel is wel al die reclame tussendoor of valt het mee?
pi_29567299
is wel veel reclame..maar maakt niks uit.. altijd een moment om ff een peukje te gaan roken
pi_29597902
Yep ze zouden dit ook in NL moeten doen.
Al zeggen de engelse dat we te "down to earth" zijn.
heerlijk programma Most Haunted.

Het mooiste vind ikzelf als de lichten uit gaan en alles op Nightvision gaat
Geweldig!!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:45:32 #118
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29598695
Die emoties op die gezichten idd en hoe het gefilmd is. Geweldig.
pi_29614391
Op videos gaat nog een belangrijk deel van de werkelijke beleving verloren. Lijkt me echt doodeng. En dat kun je op de gezichten inderdaad goed zien. Jammer dat ze nog nooit een volledige verschijning hebben gefilmd. Ik zie daar wel naar uit.
pi_29636054
Het komt wel snel denk ik maar denk ook dat ze dat een beetje afhouden aangezien iedereen daar op zit te wachten. Trekken ze meer kijkers :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')