Hier mop.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef lunamoon het volgende:
Silence...... waar zijn alle MH fans nou???
Ik vroeg me hetzelfde af. Mijn vaste leverancier had geen verse MH's klaarliggen vandaag. Hebben ze een holiday-season-break ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:30 schreef lunamoon het volgende:
Komt er trouwens deze week nog een aflevering uit? Want heb in de winekl gekeken en niks gevonden... en ook niet op de website
Volgens de persoon van de winkel die er vanaf weet is er het volgende aan de hand:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af. Mijn vaste leverancier had geen verse MH's klaarliggen vandaag. Hebben ze een holiday-season-break ofzo?
quote:No most haunted the very short Season 7 finished last week - new
season starts next year. They showed a repeat of Ghost House last
night.
Eerlijk gezegd vond ik het niet zo bijzonder op het laatste gedeelte van dag 1 en dag 3 na. Het was wel weer anders dan de andere lives wat het niet teveel van 't zelfde maakte.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef lunamoon het volgende:
Moet zeggen...dit is de best MHL die ik tot nu toe heb gezien! en die presentator.. mijn dochter zou het zelfs beter doen dan hem... BOOOO!!!! als de geesten niet zo actief was geweest was ik bijna bang van hem geworden
Weet ik niet, maar die uit de webwinkel waren bagger ja. Geluid op 1 kanaal en op de andere een irritante piep. En het beeld had zo'n kameffect door interlacing.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef Lynx666 het volgende:
Vaag dat seizoen 6 zo'n twee keer langer is dan voorgaande seizoenen, en seizoen 7 maar half zo lang- en begon direct na s6.
Dead Famous heb ik nog nooit naar gekeken. Mede door de meerdere negatieve reacties die ik er over hoorde. Van Ghost Town heb ik wel enkele gekocht, maar nog niet uitvoerig bekeken, incl Derek's Guy Fawkes special. Zijn bij die nieuwere afleveringen het geluid nog steeds door 1 kanaal?
Owja dat wilde ik gister ook nog vragenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:12 schreef lunamoon het volgende:
Hmmmm zal hem dan eens bekijken! En oh ja! Nieuwe seizoen begint morgen!!!! YIPPIE!!![]()
![]()
![]()
![]()
In de UK winkel is nacht 1 al te koop. Volgens mij van dezelfde gast die eerder de wat slechtere rips afleverde...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:43 schreef Dimmie het volgende:
Dit weekend is er btw een Derek Acorah's Ghosttowns Live (3 dagen lang). Ik heb nog geen idee of die ook na de uitzending verkrijgbaar zullen zijn.
Uit de bekende UK winkel? En waren ze daar ook goed te bekijken?quote:
Dag 1 nog wel, de rest heeft irritante edits en geluid dat op een gegeven moment in het geheel niet meer synchroon loopt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Uit de bekende UK winkel? En waren ze daar ook goed te bekijken?
[/sub] *heeft nog geen inkopen gedaan*[/sub]
Nou, dan toch maar is de nieuwe Doctor Who gaan kijkenquote:Haunted Who
Are you feeling a strange presence? Then it could be erstwhile Most Haunted psychic Derek Acorah, who's going to making a guest apperance in the next series of Doctor Who.
[05 Jan 2006 9:57am]
In an interview with the Manchester Evening News, the silver-haired, spook-hunting blingmeister revealed: "I've just filmed Doctor Who. It's a bit of a mickey-take. The Doctor finds that spirits and ghosts have invaded the whole of the galaxy, so he gets me along to see what we can do about it. It's only a small part, but there's a bit of fun to it. I'm there saying, 'I might as well go now, they're all out there and I can't do anything about them. I'm redundant!'"
No details on which episode he appears in yet, though after guest appearances from Anne Robinson, Trinny & Susannah and Devina McCall last year, it's safe to assume he'll be in a Russell T D Davies scripted story. And one of those just happens to be called "Army Of Ghosts". So, you never know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |