heb je 'm nog? ik wil 'm misschien wel overnemen! die van ons heeft de geest gegeven en ik hoor Piet echt niet zonder dat ding. (Anna heeft wel voldoende volume.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef danosa het volgende:De babyfoon is hier nog geen half uur gebruikt
Gewoon terug gestuurd..quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef bixister het volgende:
heu op welk adres?
Het is al weg...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Knorretje het volgende:
Mocht bixister ergens geen interesse in hebben, meld ik me graag aan voor de reserve lijst.
Erg hè?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Rottdog het volgende:
Ziet het niet goed komen tussen jullie twee![]()
ik kijk wel of ik je op msn kan bereiken, dan maken we het even af oke?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Anitra het volgende:
Lady-wrb heb je mijn geld al binnen?
en ik zie nog 3 tuinbroekjes 2x van maat 80 en 1x maat 92 die wil ik ook!!! ja alle tuinbroeken kunnen deze kant op, want ik ben tuinbroeken gek
Bix heb centjes vandaag overgemaakt incl geld voor jogingpakje!
uhm 3 euro ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef texelonia het volgende:
Ik vind dat rood-wit-gestreepte GAP pakje erg leuk PluisjeHoeveel wil je daarvoor?
Waarschijnlijk blijft het bij Demi en sommige kleertjes zoals het eerste pakje wat ze aan had bewaar ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef bixister het volgende:
snakelady, wat een schattige kleertjes maar natuurlijk passen ze anna ook niet meer. weet je wel zeker dat je dat allemaal meteen weg doet? (vind je 't niet jammer bedoel ik, en zou je ' t niet bewaren voor een evt. zusje-to-be?)
Nah niet eensquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:01 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ehhm.. Ik zag een foto van ik geloof Rene die heel intens naar WINX zat te kijken.. klopt dat Moussy?! en zo ja, heeft ze interesse in een DVD (gratis!) van de WINXclub deel 1? want ik doe er toch niks mee.. vind het zelf niet zo heel interessant namelijk
jupquote:
ik ben nog steeds benieuwd!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:34 schreef Knorretje het volgende:
bix: de kids liggen er al in, dus kijk morgen even voor je, maar denk dat het allemaal rond maatje 68/74, hooguit 80 voor het greone setje. Alicia heeft sommige dingen zoals dus bv het groene setje afgelopen winter nog gedragen. Kijk morgenvroeg gelijk voor je.
ik vond het al zo vreemd, da'k niets meer hoorde...quote:
het setje is van c&a (het broekje is vaker gedragen dan het jurkje).quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef bixister het volgende:
knorretje, welke maat was dit setje en is 't er nog?
dat rode jurkje met 't ontbrekende knoopje vind ik ook erg leuk. welke maat?
beiden van Mellow Yellow en maatje 74quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef bixister het volgende:
zelfde vraag eigenlijk voor deze broekjes:
http://www.fok.nl/~knorretje/verkoop/DSC_0102_resize.JPG
http://www.fok.nl/~knorretje/verkoop/DSC_0103_resize.JPG
Ik wil hem wel vast boeken voor volgend jaar oktoberquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:59 schreef lady-wrb het volgende:
o ja en ik heb een verjaardagsslinger met vlaggetjes met een "6" erop.
een keer gebruikt, maar goed nog een keer te gebruiken
maar ik heb dr in ieder geval niks meer aan.
Als er nog keuze is dan graag de tweenies! Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:37 schreef lady-wrb het volgende:
welke? de oranje of de tweenies?
*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:10 schreef melonovy het volgende:
(knippie)
Nu we zo heftig kleertjes van elkaar kopen en verkopen kunnen we wel een topic openen met foto's van de kinderen in de elkaars kleertjes.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Lishe het volgende:
Dan bewaar je hem voor Jolie Luchtbel..'Dit trok mama je niet aan toen je klein was.'
![]()
Een roze dus, maar de bril kan nog wel enige tijd mee, dus die willen we nog niet kwijt. Elise zal er vast wel aan wennen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Anitra het volgende:
Bright die brillen zijn erg gewild hoor!!
Vooral al je een roze of een paarse hebt want die zijn negrens meer te krijgen!
Luchtbel thanks!!!
Misshcien heeft ze nog geen internet na de verhuizing? Ik heb ook al ff niks meer gehoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:09 schreef moussy het volgende:
Waar is m@x eigenlijk gebleven, ik heb nog een badring
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef Luckepuk het volgende:
BabyBanZ, KidzBanZ, BanZ Combo´s, Koeka Bandana´s en ID plaatjes zijn te vinden op http://www.koterkado.nl/
Zo kom je de zomer wel door
Gave site!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef Luckepuk het volgende:
BabyBanZ, KidzBanZ, BanZ Combo´s, Koeka Bandana´s en ID plaatjes zijn te vinden op http://www.koterkado.nl/
Zo kom je de zomer wel door
en voor zover ik nu begrepen heb mag dat dus niet, de fabrikant zelf heeft een minimum bedrag ingesteld en daaronder mogen ze niet verkocht worden (iets met licenties oid, dont shoot me..)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef poemojn het volgende:
Maar die zonnebrillen zijn op eBay en Marktplaats goedkoper te krijgen.. voor 11/13 euro, incl verzendkosten!
ja is uiteraard voor nieuw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:07 schreef bixister het volgende:
die vaste prijzen gelden alleen voor nieuw neem ik aan. niet voor tweedehands.
Dat mag wel hoor ... De fabrikant mag alleen een adviesprijs geven, maar daar mag iedereen van af wijken. (Aan de andere kant mag de fabrikant dan zeggen dat'ie niet meer levert aan de winkel, natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
en voor zover ik nu begrepen heb mag dat dus niet, de fabrikant zelf heeft een minimum bedrag ingesteld en daaronder mogen ze niet verkocht worden (iets met licenties oid, dont shoot me..)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:19 schreef LadyS het volgende:
die kun je bestellen via Friso
maar ik weet niet of je ze "zomaar" kunt bestellen. Ik had ergens een briefje bij gekregen.
Thnxquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef Rottdog het volgende:
Nonneke denk dat de moeder zelf een berichtje krijgt gaat via de friso, standaart maat 68 en altijd blauwe letters. Valt niet echt te bestellen dus, ze checken je naam en als jij (moeder) dan reageert krijgt je zo'n romper.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Een 3e krijg ik er hier echt niet door maar voor die kinderwagen zou ik het bijna overwegen
dat zei Danny dus ook altijd tot hij er achter ging lopen. Hij was verkocht. zelfs met een tweede erboven op loopt het nog zalig. We pakken nog steeds zo nu en dan de grote omdat dat lekkerder rijdt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef E.T. het volgende:
Wauw! wat een gaaf ding!
(alleen vind Swets zulke wagens dus absoluut niks)
*kuch*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een flessenwarmer liggen die ook op 12 Volt kan (van Prenatal). Iemand interesse?
dan zit ik bij u2quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Niet hier op mijn werkMaar die kan ik wel voor je maken natuurlijk. Ben dit weekend in Roosendaal, help me zondagavond even herinneren als je wilt.
Plaatje gevonden, alleen is de mijne geel met wit:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
dan zit ik bij u2ik mail je vanavond of morgen even
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, doe maar kleinigheidje voor Christan of zo![]()
Dat zeg je nu wel, maar zo'n ding is bijvoorbeeld erg handig voor als je weggaat. Niet iedereen heeft een magnetron, maar een stopcontact vind je altijd wel ergens. Ik heb hem meer bij anderen gebruikt, of op vakantie, dan bij ons thuis. Voordeel is ook dat hij een fles gelijkmatig verwarmt en dat je de temperatuur precies op drinkwarmte kunt instellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:49 schreef danosa het volgende:
een flessenverwarmer is zeker handig als je bv geeft?
Anders zet je een flesje toch gewoon in de magnetron?
Wat mij betreft kan een flessenverwarmer ook in dat rijtje met overbodige spullen
Als het via Friso niet lukt, kun je het ook proberen bij cadeauwinkels/textielzaken. Je hebt van die zaken die ook handdoeken borduren voor bruiloften enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:16 schreef Nonneke het volgende:
Ik zie een hoop kindjes in de fototopic's (ja sorry ik lees kijk mee![]()
) met een rompertje met hun eigen naam, waar hebben jullie die besteld (URL ?) ? M'n nicht is eergister bevallen, en zo'n kjoet rompertje met Jonathan erop staat um vast goed
![]()
oja joh!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef femalehunter het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare brondat er zeer binnenkort (voor het einde van deze maand)rompertjes met geborduurde naam en eventueel de geboortedatum verkrijgbaar zijn bij http://www.koterkado.nl
![]()
Ik kan dus voor Jonathan een rompertje bestellenquote:Geachte mevrouw, ze zei mevrouw tegen me![]()
Hartelijk dank voor uw reactie van 7 juli over het rompertje van Friso.
Wij kunnen een rompertje voor u aanvragen wanneer u ons de naam en geboortedatum van het kindje doorgeeft
Ik heb nog niet eens tijd om m'n haar te wassenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het trouwens met mijn garelli-badges? heb je ondertussen al tijd gehad om eraan te werken?
He, das mijn tekst !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef coolbabe het volgende:
Dat little people spul, hoeveel wil je daar voor hebben?
Whehehequote:
maakt mij niet uit m@x want als het verzonden moet worden das al 5,50quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef m@x het volgende:
Wat wil je hebben voor die kralenboog, Babyfeet?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef moussy het volgende:
Het nieuwe ebay topic, waar zit het knopje [nu kopen] ?
tuurlijk hij zijn maar 2 stukjes hequote:Op woensdag 13 juli 2005 06:41 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik het vliegtuig reserveren?
quote:Geachte mevrouw H,
Hartelijk dank voor uw email terug over het rompertje.
Wij hebben de gegevens van Jonathan doorgegeven aan het bedrijf dat de rompertjes voor ons maakt. Zij sturen u binnen zes weken het rompertje met de naam van uw kindje toe.
precies, eerst LadyS maar afwachten (en hij is er nog niet helemaal doorheen, we konden wat restaureren met wat schroefjes, staaldraad en tape)quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Maten weet ik zo gauw niet, moet ik het een keer naar boven slepen en opzetten, maar dat kan natuurlijk.
nee joh, op marktplaats staan er ook genoeg. Voor mij hoef je het niet te laten hoor. 't is dat ie nu hier aangeboden word anders zou ik toch wachten tot hij echt er doorheen is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:43 schreef LadyS het volgende:
Zo te horen heb jij hem harder nodig, Knorretje! Neem jij hem maarHier is het meer een luxeprobleem
ja tuurlijk! hoeveel wil je er? ik heb er minstens 10.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:18 schreef Oblivion het volgende:![]()
Bix...?
Als lady-wrb ze niet kan gebruiken, zou ik ze dan mogen?![]()
1 Van elk?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:06 schreef bixister het volgende:
[..]
ja tuurlijk! hoeveel wil je er? ik heb er minstens 10.
Die is een stuk duurder dan de mijnequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:39 schreef Bibikuif22 het volgende:
[afbeelding]
......
De schoenen heb ik gekocht voor ¤ 79.95 bij een erkende kinderschoenenzaak.
......
quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mond openvalt
wat een geld voor een paar schoenen
en dan passen ze ook nog eens niet
wat een ellende he, die hoge wreef. luca heeft dat ook. die neem ik altijd mee met schoenen kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:15 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
tsja, hou maar op, ik heb al de nodige riedels van mijn moeder naar mijn hoofd gekregen hoe ik dit heb kunnen doen
![]()
![]()
Maar ik was er gelijk helemaal gek van en stel je voor als ze ze niet meer zouden hebben als Alys die maat had... Wist ik veel dat ze spekkies ging kweken ipv voetjes![]()
Ik had ze al op MP gezet voor ¤ 60 maar ik heb al door dat niet iedereen zo gek is als ik was (doe ik ook geen 2e keer meer hoor)
LB deze wil ik graag hebben ! Ik bied er 5 euro voorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Speelding van Tiny Love met trillende worm aan de binnenkant. Paar keer aan de kinderwagen gehangen verder niet mee gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
kheb op de site van Friso mailtje gestuurt met de vraag of die dingen nog te bestellen waren, toen kreeg ik brief dak de naam en geborte datum moest doorgeven, ik gereageerd, en toen kreeg ik weer een brief/mailtje (dunno meer) dat het besteld was, en binnen 6 weken bezorgdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef melonovy het volgende:
Hoe doen jullie dat met die rompertjes?
Nee je krijgt standaard maat 86 geloofk, ergens in dit topic wordt ut me helemaal uitgelegd, ff terugbladeren dus misschien heb je er wat aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef snoopy het volgende:
kon je ook een maat opgeven?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij is de standaardmaat 68 en niet 86.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |