Als er nog keuze is dan graag de tweenies! Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:37 schreef lady-wrb het volgende:
welke? de oranje of de tweenies?
*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:10 schreef melonovy het volgende:
(knippie)
Nu we zo heftig kleertjes van elkaar kopen en verkopen kunnen we wel een topic openen met foto's van de kinderen in de elkaars kleertjes.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Lishe het volgende:
Dan bewaar je hem voor Jolie Luchtbel..'Dit trok mama je niet aan toen je klein was.'
![]()
Een roze dus, maar de bril kan nog wel enige tijd mee, dus die willen we nog niet kwijt. Elise zal er vast wel aan wennen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Anitra het volgende:
Bright die brillen zijn erg gewild hoor!!
Vooral al je een roze of een paarse hebt want die zijn negrens meer te krijgen!
Luchtbel thanks!!!
Misshcien heeft ze nog geen internet na de verhuizing? Ik heb ook al ff niks meer gehoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:09 schreef moussy het volgende:
Waar is m@x eigenlijk gebleven, ik heb nog een badring
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef Luckepuk het volgende:
BabyBanZ, KidzBanZ, BanZ Combo´s, Koeka Bandana´s en ID plaatjes zijn te vinden op http://www.koterkado.nl/
Zo kom je de zomer wel door
Gave site!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:50 schreef Luckepuk het volgende:
BabyBanZ, KidzBanZ, BanZ Combo´s, Koeka Bandana´s en ID plaatjes zijn te vinden op http://www.koterkado.nl/
Zo kom je de zomer wel door
en voor zover ik nu begrepen heb mag dat dus niet, de fabrikant zelf heeft een minimum bedrag ingesteld en daaronder mogen ze niet verkocht worden (iets met licenties oid, dont shoot me..)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef poemojn het volgende:
Maar die zonnebrillen zijn op eBay en Marktplaats goedkoper te krijgen.. voor 11/13 euro, incl verzendkosten!
ja is uiteraard voor nieuw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:07 schreef bixister het volgende:
die vaste prijzen gelden alleen voor nieuw neem ik aan. niet voor tweedehands.
Dat mag wel hoor ... De fabrikant mag alleen een adviesprijs geven, maar daar mag iedereen van af wijken. (Aan de andere kant mag de fabrikant dan zeggen dat'ie niet meer levert aan de winkel, natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
en voor zover ik nu begrepen heb mag dat dus niet, de fabrikant zelf heeft een minimum bedrag ingesteld en daaronder mogen ze niet verkocht worden (iets met licenties oid, dont shoot me..)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:19 schreef LadyS het volgende:
die kun je bestellen via Friso
maar ik weet niet of je ze "zomaar" kunt bestellen. Ik had ergens een briefje bij gekregen.
Thnxquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef Rottdog het volgende:
Nonneke denk dat de moeder zelf een berichtje krijgt gaat via de friso, standaart maat 68 en altijd blauwe letters. Valt niet echt te bestellen dus, ze checken je naam en als jij (moeder) dan reageert krijgt je zo'n romper.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Een 3e krijg ik er hier echt niet door maar voor die kinderwagen zou ik het bijna overwegen
dat zei Danny dus ook altijd tot hij er achter ging lopen. Hij was verkocht. zelfs met een tweede erboven op loopt het nog zalig. We pakken nog steeds zo nu en dan de grote omdat dat lekkerder rijdt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef E.T. het volgende:
Wauw! wat een gaaf ding!
(alleen vind Swets zulke wagens dus absoluut niks)
*kuch*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een flessenwarmer liggen die ook op 12 Volt kan (van Prenatal). Iemand interesse?
dan zit ik bij u2quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Niet hier op mijn werkMaar die kan ik wel voor je maken natuurlijk. Ben dit weekend in Roosendaal, help me zondagavond even herinneren als je wilt.
Plaatje gevonden, alleen is de mijne geel met wit:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
dan zit ik bij u2ik mail je vanavond of morgen even
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, doe maar kleinigheidje voor Christan of zo![]()
Dat zeg je nu wel, maar zo'n ding is bijvoorbeeld erg handig voor als je weggaat. Niet iedereen heeft een magnetron, maar een stopcontact vind je altijd wel ergens. Ik heb hem meer bij anderen gebruikt, of op vakantie, dan bij ons thuis. Voordeel is ook dat hij een fles gelijkmatig verwarmt en dat je de temperatuur precies op drinkwarmte kunt instellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:49 schreef danosa het volgende:
een flessenverwarmer is zeker handig als je bv geeft?
Anders zet je een flesje toch gewoon in de magnetron?
Wat mij betreft kan een flessenverwarmer ook in dat rijtje met overbodige spullen
Als het via Friso niet lukt, kun je het ook proberen bij cadeauwinkels/textielzaken. Je hebt van die zaken die ook handdoeken borduren voor bruiloften enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:16 schreef Nonneke het volgende:
Ik zie een hoop kindjes in de fototopic's (ja sorry ik lees kijk mee![]()
) met een rompertje met hun eigen naam, waar hebben jullie die besteld (URL ?) ? M'n nicht is eergister bevallen, en zo'n kjoet rompertje met Jonathan erop staat um vast goed
![]()
oja joh!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef femalehunter het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare brondat er zeer binnenkort (voor het einde van deze maand)rompertjes met geborduurde naam en eventueel de geboortedatum verkrijgbaar zijn bij http://www.koterkado.nl
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |