Erg hè?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Rottdog het volgende:
Ziet het niet goed komen tussen jullie twee![]()
ik kijk wel of ik je op msn kan bereiken, dan maken we het even af oke?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Anitra het volgende:
Lady-wrb heb je mijn geld al binnen?
en ik zie nog 3 tuinbroekjes 2x van maat 80 en 1x maat 92 die wil ik ook!!! ja alle tuinbroeken kunnen deze kant op, want ik ben tuinbroeken gek
Bix heb centjes vandaag overgemaakt incl geld voor jogingpakje!
uhm 3 euro ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef texelonia het volgende:
Ik vind dat rood-wit-gestreepte GAP pakje erg leuk PluisjeHoeveel wil je daarvoor?
Waarschijnlijk blijft het bij Demi en sommige kleertjes zoals het eerste pakje wat ze aan had bewaar ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef bixister het volgende:
snakelady, wat een schattige kleertjes maar natuurlijk passen ze anna ook niet meer. weet je wel zeker dat je dat allemaal meteen weg doet? (vind je 't niet jammer bedoel ik, en zou je ' t niet bewaren voor een evt. zusje-to-be?)
Nah niet eensquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:01 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ehhm.. Ik zag een foto van ik geloof Rene die heel intens naar WINX zat te kijken.. klopt dat Moussy?! en zo ja, heeft ze interesse in een DVD (gratis!) van de WINXclub deel 1? want ik doe er toch niks mee.. vind het zelf niet zo heel interessant namelijk
jupquote:
ik ben nog steeds benieuwd!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:34 schreef Knorretje het volgende:
bix: de kids liggen er al in, dus kijk morgen even voor je, maar denk dat het allemaal rond maatje 68/74, hooguit 80 voor het greone setje. Alicia heeft sommige dingen zoals dus bv het groene setje afgelopen winter nog gedragen. Kijk morgenvroeg gelijk voor je.
ik vond het al zo vreemd, da'k niets meer hoorde...quote:
het setje is van c&a (het broekje is vaker gedragen dan het jurkje).quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef bixister het volgende:
knorretje, welke maat was dit setje en is 't er nog?
dat rode jurkje met 't ontbrekende knoopje vind ik ook erg leuk. welke maat?
beiden van Mellow Yellow en maatje 74quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef bixister het volgende:
zelfde vraag eigenlijk voor deze broekjes:
http://www.fok.nl/~knorretje/verkoop/DSC_0102_resize.JPG
http://www.fok.nl/~knorretje/verkoop/DSC_0103_resize.JPG
Ik wil hem wel vast boeken voor volgend jaar oktoberquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:59 schreef lady-wrb het volgende:
o ja en ik heb een verjaardagsslinger met vlaggetjes met een "6" erop.
een keer gebruikt, maar goed nog een keer te gebruiken
maar ik heb dr in ieder geval niks meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |