hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef moussy het volgende:
Ik liep liever te slepen dan dat mn kinderen naar zure kotsies roken
Het is mij menigmaal gebeurd dat Morgaine net geboren was dat ze van dat dunne waterige poep had en dat het langs de randjes van de luier zo de broek in liep en dan trek ik der toch echt wat anders aan, zo'n strontpak is nou niet echt hygienisch. Kijk een beetje spuug ga ik ook niet voor omkleden maar strontkleding gaat me net even te ver.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef wendytje het volgende:
[..]
of gewoon accepteren dat een baby af en toe ook vies is. Is nog goed voor de afweer ook.
wie ooit het belachelijke idee heeft gehad dat er op babykleding geen vlekje mag zitten. Ik heb wel meer te doen dan twee wasmachines per dag aan babykleren te wassen. Een uur later zijn ze toch weer vies.
Uh ohquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef Rottdog het volgende:
Eeehh Neva dekbedje mag tegenwoordig niet meer
zeker ook als er poep boven de luier uitkomt lekker kleertjes aanlatenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef wendytje het volgende:
[..]
of gewoon accepteren dat een baby af en toe ook vies is. Is nog goed voor de afweer ook.
wie ooit het belachelijke idee heeft gehad dat er op babykleding geen vlekje mag zitten. Ik heb wel meer te doen dan twee wasmachines per dag aan babykleren te wassen. Een uur later zijn ze toch weer vies.
Babyfoon wordt wel altijd gebruikt, al helemaal in de vakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef danosa het volgende:De babyfoon is hier nog geen half uur gebruikt De kruik is nog nooit gebruikt (ben blij dat ik er geen 2 had gekocht zoals de geeikte lijstjes aangeven) Strikhempjes, wie heeft die klerezooi uitgevonden en waarom stoppen ze die dingen nog in kraampakketten? Luierbroekjes, is er echt iemand die dit handiger vindt dan de "gewone" luier? Als er gepoept is moet je kind toch plat om het goed af te doen. En een luiertas vind ik ook een zwaar overschatte must have! oh ja, hier ligt ook een draagzak oud te worden in de kast, nooit gebruikt ![]()
Top:
Luiers en billendoekjes boven en beneden, véél hydrofiele luiers, meerdere drinkbekers, de stoomsterilisator voor flesjes, een bordje met een goede opscheprand (ineens kon ze zelf eten)
heel veel slabbetjes, inbakeren voor het slapen gaan....er zullen er vast meer zijn, maar het meeste is toch al genoemd.
Ik heb daar nog nooit van gehoord; we hebben het zelf wel gedaan, maar je moet uiteraard wel alles goed afdekken, zodat kruik en kind niet te koud worden en niet 'gemakkelijk' worden met toedekken 'omdat ze toch een kruik in de wagen heeft'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef Luckepuk het volgende:
Tis niet uit eigen ervaring maar ooit ergens gelezen. Als je in de winter weg gaat met een kleintje in de kinderwagen geen kruik in de wagen leggen! Ter voorverwarming kan het wel, maar niet er in laten liggen bij temperaturen onder 0. De kruik kan dan te snel afkoelen, waardoor je kind een ondertemperatuur kan krijgen!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:14 schreef danosa het volgende:
Die mouwloze rompertjes van hema zijn idd top. En ze rekken goed mee, Jadey draagt zelfs nu nog mt 74/80![]()
Haha Wendytje het was ons wel duidelijk dat Faja-lobi de extra setjes meeneemt vanwege poep of kotsexplosies. Anders kan je na iedere genuttigd eten wel gaan verkleden, of een bezoekje in de tuin, vooral het zwarte zand na een regenbuitje
Ik had 1 officieel boxkleed en 2 babydekbedjes+6 hoesjes. Zat het boxkleed in de was dan ging er een dekbedje met fleurig hoesje in de box!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 07:18 schreef Stout het volgende:
* een reserve boxkleed......* hier kotsten ze nogal en dan natuurlijk over het kleed.
en een netje tegen de insectenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Githa het volgende:
ohwja en gezien de aankomende zomerdag...een parasolletje voor op de kinderwagen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef anneja het volgende:
Oja! Wij hebben inderdaad ook geen box
En als zonneschermpje voor de maxicosi voldoet een wiege-hoeslakentje ook prima (vastmaken om de hoofdsteun van de auto en om de cosi); voor de kinderwagen overigens ook, en veel beter dan zo' snert parasolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |