Grappig, ik vind het juist handiger om een t-shirt omhoog te trekken, dan zit je niet zo bloot tijdens het voeden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef TearSong het volgende:
En voor jezelf: vestjes of truitjes die je makkelijk kunt openknopen. Ideaal als je borstvoeding geeft, gewoon ritsje of knoopjes open en klaar ben je. Hoef je niet van alles omhoog te trekken of half uit te doen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef moussy het volgende:
Neva, ik had maar 2 (avent) flessen.
uh weet ik zo niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef Anitra het volgende:
Slaapzak is hier ook iets waar we niet zonder kunnen. Djulian slaapt al vanaf het begin ongeveer in de slaapzak, geen gedoe met dekentjes die weg getrapt zijn.
Welk merk flessen heb je dan Neva?
Flessen ragger is ook erg handig om de fles goed schoon te maken
Maaruh... wat denk je dat die tip uithaalt dan? Of bedoel je als de dieven hem op straat achterlaten omdat er niks van waarde (voor hen) in zit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zet je naam en adres in een label in je luiertas, er zijn dus echt idioten die als je even niet kijkt je luiertas van je buggy trekken en er mee vandoor gaan. Er zat overigens alleen maar baby spul in maar ook dat kost klauwen met geld natuurlijk.
MissD ik heb altijd mijn eigen tas om met daarin mijn troepjes en de luiertas is voor mijn kind bedoeld. En ja ik had gehoopt dat de dieven hem ergens neer zouden gooien nadat dus was gebleken dat er niks in zat. Ik had dus geen adres in mijn tas staan. Maar als je dus wel je sleutels erin bewaart kan je desnoods alleen je telefoonnummer erin zetten. Als iemand hem dan vind en ze zijn zo sociaal dan bellen ze je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maaruh... wat denk je dat die tip uithaalt dan? Of bedoel je als de dieven hem op straat achterlaten omdat er niks van waarde (voor hen) in zit?
Overigens weet ik niet waar je dan je sleutel laat, maar die moet je dan nooit meer in de buurt van je luiertas laten, want dan roven ze je huis ook nog leeg
IK heb het meer uit voorzorg .. omdat wij thuis wel last hadden van luieruitslag e.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:37 schreef poemojn het volgende:
Hmm wat ik me wel afvragen met alle sudocreme-fans hier: hebben jullie kinderen nou zo vaak last van luieruitslag, of smeer je dat standaard bij elke luierwisseling? Ik heb het echt nog nooit echt nodig gehad, alleen een paar keer gebruikt bij een smetplekje. Leek mij dus typisch iets om na de geboorte te kopen als je door de proefpotjes heen bent, jullie niet?
Wel, niet vaak nodig (Elise heeft niet zo snel rode billetjes), maar als je zoiets niet bij je hebt in de vakantie als mevrouw voor het eerst limonade met kunstmatige zoetstoffen krijgt, dan heb je spijt hoor!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:37 schreef poemojn het volgende:
Hmm wat ik me wel afvragen met alle sudocreme-fans hier: hebben jullie kinderen nou zo vaak last van luieruitslag, of smeer je dat standaard bij elke luierwisseling? Ik heb het echt nog nooit echt nodig gehad, alleen een paar keer gebruikt bij een smetplekje. Leek mij dus typisch iets om na de geboorte te kopen als je door de proefpotjes heen bent, jullie niet?
Zover heb ik nog niet gezocht hoor....had in eerste instantie niet eens door dat hij weg was tot ik met het mooie weer ernaar opzoek wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef poemojn het volgende:
Kan de fabrikant geen nieuwe stop opsturen Githa?
of gewoon accepteren dat een baby af en toe ook vies is. Is nog goed voor de afweer ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
*En als je deur uit gaat neem dan zeker twee volledige sets met kleding mee van romper tot broekje (mij heel vaak gebeurd dat ik mijn man nog naar de winkel kon sturen voor schone kleding)
Jamaar er is vies en vies. Voor een klein spuugvlekje ga ik Tomas ook niet direct verschonen, maar in het begin, toen de ontlasting nog waterdun was, is het me regelmatig voorgekomen dat het er zo uitspoot dat het zo langs de anti-lekrandjes ging en dus het romperte onder de poep zat, broekje, soms had je het geluk dat het shirtje schoon bleef, vaak ook niet. Daar laat je een baby niet in liggen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef wendytje het volgende:
[..]
of gewoon accepteren dat een baby af en toe ook vies is. Is nog goed voor de afweer ook.
wie ooit het belachelijke idee heeft gehad dat er op babykleding geen vlekje mag zitten. Ik heb wel meer te doen dan twee wasmachines per dag aan babykleren te wassen. Een uur later zijn ze toch weer vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |