heb er zin in...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef ioko het volgende:
Gaat morgen bij Ynske eten
Gezellig! Jammer genoeg ben ik niet de meest aangewezen persoon om je te vertellen wat je daarna moet doen.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef ioko het volgende:
Gaat morgen bij Ynske eten
Is bedanken voor het eten en helpen afwassen dan zo moeilijk te bedenken?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezellig! Jammer genoeg ben ik niet de meest aangewezen persoon om je te vertellen wat je daarna moet doen.![]()
Nee, maar het probleem is juist dat ik niet verder kom.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Is bedanken voor het eten en helpen afwassen dan zo moeilijk te bedenken?
Idd, niet te aardig zijn, But who am I kidding, dat lukt toch niet...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het probleem is juist dat ik niet verder kom.Misschien moet je de afwas ook maar laten staan voor de verandering, wie weet maakt dat indruk!
![]()
Jaja,quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef Ynske het volgende:
saampjes afwassen, en dan lekker filmpje kijken...
mmm moet op bed... heb geen bank
Kijk: Ynske geeft nu een duidelijke HINT, dat zie ik zelfs ioko!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef Ynske het volgende:
saampjes afwassen, en dan lekker filmpje kijken...
mmm moet op bed... heb geen bank
Haha, dus als een meid een kleine kamer zonder bank heeft en alleen een bed om op te zitten, wordt er veel geneukt ?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kijk: Ynske geeft nu een duidelijke HINT, dat zie ik zelfs ioko!![]()
typo...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef petitlapin het volgende:
hoe lang geleden was zijn vorige relatie verbroken, Ynske ?
en is zijn ex nu een man, of was dat een schrijffout ...
Dat weet ik dus niet, maar misschien kun jij me dat dinsdagochtend vertellen!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Haha, dus als een meid een kleine kamer zonder bank heeft en alleen een bed om op te zitten, wordt er veel geneukt ?
en nog heeft hij de behoefte om alleen te zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef Ynske het volgende:
typo...
t was een zij
27 dec is t uit gegaan (die van mij btw ook)
Hoe de film was wil ik nog wel vertellen, maar verder .....quote:Op zondag 5 juni 2005 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, maar misschien kun jij me dat dinsdagochtend vertellen!![]()
Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen, de details hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoe de film was wil ik nog wel vertellen, maar verder .....
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef ioko het volgende:
Haha, dus als een meid een kleine kamer zonder bank heeft en alleen een bed om op te zitten, wordt er veel geneukt ?
Ioko: de plannen zijn veranderd; jij gaat morgen niet bij Ynske eten, maar zij staat om 19.00 uur bij jou op de stoep!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:12 schreef Ynske het volgende:
weet je wat t jammere is...
ik heb een eenpersoonsbed
en Ioko een twijfelaar
dusseh dan beter daar plannen
Ja dag! Mag ik zeker ook zelf koken, ik vond die eerste afspraak toch beterquote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ioko: de plannen zijn veranderd; jij gaat morgen niet bij Ynske eten, maar zij staat om 19.00 uur bij jou op de stoep!![]()
Je moet er wel wat voor over hebben ja!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja dag! Mag ik zeker ook zelf koken, ik vond die eerste afspraak toch beter
ik kook vandaagquote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja dag! Mag ik zeker ook zelf koken, ik vond die eerste afspraak toch beter
heeey metro...quote:Op maandag 6 juni 2005 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
Mogguh![]()
Ik kom hier ook maar weer eens een kijkje nemen
Ja prima, alleen een beetje moe nog maarja, ik kan nog uitslapen hier op mijn werkquote:Op maandag 6 juni 2005 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey metro...
lekker geslapen?
ps Ioko... schrik niet als je me ziet vanmiddag... heb een blauwe kin
relaxquote:Op maandag 6 juni 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja prima, alleen een beetje moe nog maarja, ik kan nog uitslapen hier op mijn werk![]()
quote:
cakequote:Op maandag 6 juni 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
hebin de aanbieding hierow...
heb ook cake voor erbij
oeh jee vertelquote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Lekker weekend gehad. Zaterdag een onverwacht feestje en dat zijn altijd de betere. Leuke man ontmoet ook.
Dat weet ik dus nog steeds niet... En die zie ik de 20ste pas weer... en dat is waarschijnlijk ook meteen de laatste keer.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef DarkElf het volgende:
enne is je cursusman nu eigenlijk single of niet?
Straks moet je nog kiezenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog steeds niet... En die zie ik de 20ste pas weer... en dat is waarschijnlijk ook meteen de laatste keer.
Opties, opties.....
oh jee de laatste keer, make your , subtiele, move woman!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog steeds niet... En die zie ik de 20ste pas weer... en dat is waarschijnlijk ook meteen de laatste keer.
Opties, opties.....
Ja nou... We zouden na afloop van de cursus met z'n allen op stap gaan in Amsterdam. Maar de vrienden waarvan ik al had besloten dat ze als 'achter de hand slaapplaats' zouden fungeren, zijn dan op vakantie.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef DarkElf het volgende:
oh jee de laatste keer, make your , subtiele, move woman!
Wie mij?! Ik ben blij voor je sukkel!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Goedemorgen schatjes
Ja, ik ben verliefd
verkapt MM pesten![]()
Als het er nog niet staat: gooi het in feedback.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:01 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik pas onhandig vind...
dat de homepage icoon helemaal rechts staat...
als je dan wilt quoten heb ik vaak de verkeerde te pakken
Jij had gelijk, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Wie mij?! Ik ben blij voor je sukkel!!!Zit nog een leuke extra aan dit verhaal namelijk!
![]()
Ik had gelijk... de hele tijd al!
Je hele leven, schat, je hele levenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij had gelijk, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?
Ik kom straks wel even op MSN om even het weekend te bespreken als dat mag
Vertel dat maar meteen hier dan! Als ik straks terugkom van college verwacht ik hier een uitgebreide beschrijving!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
Ik ben erg benieuwd en heb zelf ook nog wel wat te vertellen denk ik
o vertel eensquote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hele leven, schat, je hele leven![]()
Ja, jij mag natuurlijk alles, komt mij ook wel goed uit eigenlijkIk ben erg benieuwd en heb zelf ook nog wel wat te vertellen denk ik
Dat single topic stroomt straks leegquote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hele leven, schat, je hele leven![]()
Ja, jij mag natuurlijk alles, komt mij ook wel goed uit eigenlijkIk ben erg benieuwd en heb zelf ook nog wel wat te vertellen denk ik
he jammer, geen spannende verhalen over geheime liefdesquote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef melismay het volgende:
Daar had t helemaal niet mee te maken!!!!Ik heb ook wel andere dingen te vertellen dan geheime liefdes hoor
Liegbeestquote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef melismay het volgende:
Daar had t helemaal niet mee te maken!!!!Ik heb ook wel andere dingen te vertellen dan geheime liefdes hoor
quote:
Ach, met het tempo waarmee die reeks voorbijgaat tegenwoordig kan je rustig een middagje werken. Met de twee topics die dan weer volgepraat zijn zou de rel wel weer moeten zijn doodgebloedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
lekker reltopic geworden in singles
Beetje jammer.
Maar dan moet ik echt gaan werken enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, met het tempo waarmee die reeks voorbijgaat tegenwoordig kan je rustig een middagje werken. Met de twee topics die dan weer volgepraat zijn zou de rel wel weer moeten zijn doodgebloed.
Was dat dan al niet zo?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer.
Bij vlagen. Als het niet zo rap zou gaan, zou het een heel aardig "ik heb nu even vijf minuutjes geen zin om te werken"-lurktopic zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef Pheno het volgende:
Was dat dan al niet zo?
quote:
Dat topic is gewoon niet te volgen. Plus alle herhalingen, flames etc maakt het er niet echt leuker op.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij vlagen. Als het niet zo rap zou gaan, zou het een heel aardig "ik heb nu even vijf minuutjes geen zin om te werken"-lurktopic zijn.
Soms is een onderwerp op? Half fok! is zo toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat topic is gewoon niet te volgen. Plus alle herhalingen, flames etc maakt het er niet echt leuker op.
Soms is een onderwerp gewoon op, brengt het niets nieuws meer. Nu is het een vrijbrief om te rellen.
Goh, ik moet er toch maar eens gaan kijken![]()
Ik ben het in retrospect (en met pijn in mijn hart) dan nu ook wel eens met de beslissing van Copycat, Frenkie en ScOrPiOn.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
Dat topic is gewoon niet te volgen. Plus alle herhalingen, flames etc maakt het er niet echt leuker op.
Soms is een onderwerp gewoon op, brengt het niets nieuws meer. Nu is het een vrijbrief om te rellen.
Je gaat modjes toch geen gelijk geven, tssssquote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben het in retrospect (en met pijn in mijn hart) dan nu ook wel eens met de beslissing van Copycat, Frenkie en ScOrPiOn.
So true... Maar ja, op de helft van de topics zit dan ook allang een slotjequote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Soms is een onderwerp op? Half fok! is zo toch?
Tuurlijk wel. Dan worden ze vanzelf overmoedig en voilà, we hebben weer iets om over te rellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Pheno het volgende:
Je gaat modjes toch geen gelijk geven, tssss
Afgezien van mn Samsung d500 naar de kloten ging...goed. Werd getroost door het meisje waar ik een crushje op heb. Beetje duur grapje alleen, elke keer mn telefoon kapot maken om dat te realiserenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
Lijkt me ook. Dus on(offtopic): hoe was jouw weekend MM?
Mijn mobieltje maakt het na al die jaren nog goed. Siemens A50, ook wel "el cheapo" genoemdquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Afgezien van mn Samsung d500 naar de kloten ging...goed. Werd getroost door het meisje waar ik een crushje op heb. Beetje duur grapje alleen, elke keer mn telefoon kapot maken om dat te realiseren
Die van jou dan?
Ik wil best ritueel mijn mobiel verbranden voor een date hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Afgezien van mn Samsung d500 naar de kloten ging...goed. Werd getroost door het meisje waar ik een crushje op heb. Beetje duur grapje alleen, elke keer mn telefoon kapot maken om dat te realiseren
Die van jou dan?
edit: ik las WM
Sinds wanneer geef jij antwoord voor mij?!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die van jou dan?
edit: ik las WM
Haha, nee hoor, zo irritant ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mobieltje maakt het na al die jaren nog goed. Siemens A50, ook wel "el cheapo" genoemd
Edit: Ik dacht al: WM een kloon van MM
Het zou wel de grap van het single topic zijn, als het wel zo wasquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, zo irritant ben ik nou ook weer niet![]()
Het zou op zich ook erg knap zijn dat ik zo lang met mezelf of msn of aan de telefoon kan zittenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou wel de grap van het single topic zijn, als het wel zo was
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bekquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef WeirdMicky het volgende:
WM een kloon van MM?Ik heb meer dan 10.000 posts extra
Of toch niet zo'n druk leven iigquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bek
Wel goed nieuws, we zijn erachter dat we nu dus beiden geen maagd meer zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bek
Afstuderen is een vak apart.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of toch niet zo'n druk leven iig
* Pheno zou het niet voor elkaar kunnen krijgen, zoveel posts in werktijd
Ech nie!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wel goed nieuws, we zijn erachter dat we nu dus beiden geen maagd meer zijn![]()
En owja, je bent lesbisch
* Pheno gaat ver terug in het verleden toen hij afstudeerde...nee, ook toen nietquote:
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!quote:
Ok baasquote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!
Over 10 minuten ga ik lunchen! Salmonsalad, here I come!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!
Ik ben blij dat verhoudingen duidelijk liggenquote:
Je hebt overwichtquote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef melismay het volgende:
Mijn machtsvertoon is een mooie afsluiter geweest voor iedereen om te gaan lunchen zie ik al
ik las overgewichtquote:
sorry lieverdquote:
Jij bent in controle over de lunch, ik over partners k?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben blij dat verhoudingen duidelijk liggen![]()
Klef? Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef Christine het volgende:
Bah, wat een geklef weer.
Ik ga maar weer wat anders doen
Netjes aan mijn scriptie, unlike some other people here
Schat, lieverd, kus.quote:
Ah joh schat, je komt toch nergens meer aan toe joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Schat, lieverd, kus.
En ik heb er nu alweer spijt van dat ik hier ben gaan posten... zo kom ik nooit aan mijn verslag toe.
En ik heb nog maar twee wekenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah joh schat, je komt toch nergens meer aan toe joh!
Tuurlijk wel! 't komt altijd goed!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb nog maar twee weken
Volgens mij gaat het niet meer goed komen.
De zweep erover bij jou, werken zal jequote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb nog maar twee weken
Volgens mij gaat het niet meer goed komen.
Neeeeee, niet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Lekkere stimulans geef jijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Neeeeee, niet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Zie je Mel, ik word afgelost.quote:
Tuurlijk wel, Ioko is liefquote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je Mel, ik word afgelost.
Succes met je zoektocht naar een leuke gozer Ynske. Tip: zoek het niet op fok.
Ioko is idd liefquote:
Mannen zijn niet graag lief !quote:
Het is altijd een goede stap op weg naar het welbekende broertjessyndroom. Niet altijd het gewenste eindstation, ook niet van een "lieve" man.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
Wat is dat toch met jongens en niet lief willen zijn?
Het is geen schande hoor mannen!!
Er is tenminste iemand die het snaptquote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd een goede stap op weg naar het welbekende broertjessyndroom. Niet altijd het gewenste eindstation, ook niet van een "lieve" man.
wat een onzinquote:
Nou, jij bent ook lief, en ik ben blij dat je me lief vindtquote:
bijna...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook lief, en ik ben blij dat je me lief vindt![]()
Zo goed?![]()
ha, houd ik je aan....quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, houd ik je aan....
buk je maar vanaaf
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.quote:
Hai Plato!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.![]()
Ja klote is dat he?!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
* Pheno leeft weer, verdomme, soms moet je nog werken ook nog voor de centen...
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan isquote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.![]()
eten en filmpke kijkenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan is![]()
Het is een schande, zo kan ik toch niet fokken.quote:
Gebukt een filmpje bekijken. Zeg, is dat niet zo'n film die je in een aparte hoek in de videotheek moet halen?quote:
Zou sexfims maar niet van die gore dan geopend zijn door een kloon van Ynske?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Pheno het volgende:
Gebukt een filmpje bekijken. Zeg, is dat niet zo'n film die je in een aparte hoek in de videotheek moet halen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebukt een filmpje bekijken. Zeg, is dat niet zo'n film die je in een aparte hoek in de videotheek moet halen?
[Jambers]Overdag is zij een keurig opgevoed meisje, maar 's avonds kijkt zij gebukt naar niet gore sexfilms....[/Jambers]quote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou sexfims maar niet van die gore dan geopend zijn door een kloon van Ynske?.
Gezien het feit dat je moet bukken heeft ze bepaalde plannen met je.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan is![]()
Voor een goede beloning ben ik tot veel bereidquote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je moet bukken heeft ze bepaalde plannen met je.Al kan dat natuurlijk ook betekenen dat je op je knieën de keukenvloer moet schrobben.
![]()
neej of the fockers of the next door girlquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou sexfims maar niet van die gore dan geopend zijn door een kloon van Ynske?.
goeie beloning heb ik wel voor jequote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor een goede beloning ben ik tot veel bereid
Man, maag, ik zie een klassieke combinatie opdoemenquote:
Ja hoor, ik zie het ookquote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Man, maag, ik zie een klassieke combinatie opdoemen.
*Kijkt over de schouder van Litpho en Pheno mee, of hij het ook ziet*quote:
Dus nu klopt de topictitel niet meer. Oh jee, paniek.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef ioko het volgende:
[..]
*Kijkt over de schouder van Litpho en Pheno mee, of hij het ook ziet*
Gekelderd naar 0%. Oplettende Moonah wees ons in het modtopic op het feit dat juist naamtopics kliekjesvorming in de hand werkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
R&P slowchat naamtopics hebben een slagingskans van 100%.
Grappig dat juist een R&P-moderator dit topic geopend heeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gekelderd naar 0%. Oplettende Moonah wees ons in het modtopic op het feit dat juist naamtopics kliekjesvorming in de hand werkt.
En aangezien we dat juist willen voorkomen, na deze geen naamtopics meer, dus.
Missen is menselijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Grappig dat juist een R&P-moderator dit topic geopend heeft.![]()
Wel eens van voortschrijdend inzicht gehoord?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
Grappig dat juist een R&P-moderator dit topic geopend heeft.![]()
Ok, is op zich wel zo.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gekelderd naar 0%. Oplettende Moonah wees ons in het modtopic op het feit dat juist naamtopics kliekjesvorming in de hand werkt.
En aangezien we dat juist willen voorkomen, na deze geen naamtopics meer, dus.
Niet veel, je hebt alleen voor jurisprudentie gezorgd .quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ynske het volgende:
Haaay heb ik wat gemist vanaaf????
Moeilijke woordenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel, je hebt alleen voor jurisprudentie gezorgd .
'The Ynske Law'.
Ik kan best wel liev zijn hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:11 schreef Copycat het volgende:
Voor Scorp!
Schattig dat je in 't modtopic bloost.
Pheno: ik gebruik toch wel 't goede dure woord?
nah, wat doe je dan nog hier?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als is het alleen maar omdat ik net zelf een lief moment heb gehad met mijn vrouw.
Die had zich helemaal mooi en leuk gekleed voor me enzo![]()
Tja, zo gaat dat bij vrouwen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
neuh geloof dat ze ff bij de buurtjes aan het kwebbelen is.
Dan staat ze voor je en dan klaagt ze over haar buik.
Ten eerste zie je die niet eens meer, en ten tweede heeft er wel een stevige meid in gezeten die daar ruimte nodig had![]()
Dus zei ik terecht: Schat je hebt helemaal geen buik, je hebt gewoon een mooi figuur
Zij:
![]()
Waarom dacht ik hetzelfde?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
nah, wat doe je dan nog hier?
Hup, uitkleden weer die hap!
Is dat niet iets té verleidelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus nu klopt de topictitel niet meer. Oh jee, paniek.
Wie wilt er nu aan een relatie? R&P slowchat naamtopics hebben een slagingskans van 100%.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Tja, het mag niet meer, dus helaas, actie is afgeblazenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:07 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Is dat niet iets té verleidelijk
Kssst, ga ergens anders gezellig doenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kssst, ga ergens anders gezellig doen.
![]()
Heb je nog wat anders gedaan dan fotos gemaakt dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef fffan het volgende:
hehe..zaterdag 121 foto's gemaakt van mijn verjaardagsfeestje..was erg gezellig!![]()
hehe..ik heb ze niet gemaakt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je nog wat anders gedaan dan fotos gemaakt dan ?
mexxen is een drankspelletje met dobbelstenen, degene die het laagste gooit moet atten, en als je 31 gooit met je gaan rijmen op een woord wat degene die 31 gegooit heeft heeft verzonnen..erg vermakelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Pheno het volgende:
mexxen? Oh ja, je ging mixxen toch?
hehe..! altijd leuk om iets nieuws te leren toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ken het niet?
* Pheno voelt zich oud worden.....
Troost je... Ik ken het wél en ik ben ietsjes (...) ouder dan jijquote:
37 alweer..nu begin ik me heel jong te voelen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Troost je... Ik ken het wél en ik ben ietsjes (...) ouder dan jij.
Ietsjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef fffan het volgende:
37 alweer..nu begin ik me heel jong te voelen..![]()
Woei!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Scorpie het volgende:
woei! Ik wil graag zeggen dat ik poepsie, shreever en copycat liev vind :$
Whoops! sorry!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog zeker zes nachtjes 36 lentes jong ja!![]()
Ik geloof wel dat ik iemand leuker-leuk vind... en die iemand zie ik vanavond op de sportschoolquote:
Ik hou nog steeds veel van mijn 2 meiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
maar is love ook echt in the air? wie is hier allemaal verliefd?!![]()
en is het ook wederzijds?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik iemand leuker-leuk vind... en die iemand zie ik vanavond op de sportschool.
je vriendin/vrouw en je dochter hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds veel van mijn 2 meiden.![]()
Dat weet ik toch allemaal nog niehietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef fffan het volgende:
en is het ook wederzijds?
rrrauw..you go tigerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal nog niehiet.
Heb 'm zaterdag voor het eerst gesproken (15 jaar geleden niet meegeteld) en hij sprak mij aan en we hebben een flinke poos erg leuk staan kletsen. De bodem is gelegd, zeg maar.
Fitness Firstquote:
hahaha! je kan wel tegen elkaar fietsen..of heel romantisch samen rennen op de loopbandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fitness First.
Vanavond wordt volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om er naartoe te gaan.
hmm..had ik ook altijd..dus ben ermee gestopt en ben gaan hardlopen en heb zelf gewichten gekocht..scheelt heel veel geld en tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond wordt volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om er naartoe te gaan.
Ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
Op een fokkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef fffan het volgende:
[..]
och..wat lief!:) vertel der eens wat over![]()
Ik heb geen uitgaansleven, dus ik ken het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dat zeg ik uit ervaringquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef fffan het volgende:
hehe! wel grappig dat heel veel fokkers iets hebben met elkaar..mijn vriendin zal ik hier nooit zien denk ik
![]()
Het gebeurt vaker dan je denkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef fffan het volgende:
hehe! wel grappig dat heel veel fokkers iets hebben met elkaar..mijn vriendin zal ik hier nooit zien denk ik
![]()
liever thee maar dan wel met paracetamolquote:
hehe..ik heb al een vriendin, en ik zal haar niet snel op deze site zien bedoelde ikquote:
IKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
Oh jee, laat geworden vannacht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever thee maar dan wel met paracetamol
Durf je het, na wat zelfreflectie uiteraard, aan jezelf toe te geven???quote:
oei oei..en ik dacht dat hockeyers goed konden drinkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis ook niet echt voor het uitgaanslevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgaansleven, dus ik ken het niet
Oh, nou, dan heb ik ook geen sociaal levenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef fffan het volgende:
[..]
tis ook niet echt voor het uitgaansleven![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef fffan het volgende:
hehe..ik heb al een vriendin, en ik zal haar niet snel op deze site zien bedoelde ik![]()
hahaha! ik heb het geleerd toen ik op vakantie was in griekenland van 2 gozers. dus tis niet echt een algemeen bekend spelletje hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nou, dan heb ik ook geen sociaal leven
Als die oude CopyCat het al kent....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef fffan het volgende:
[..]
hahaha! ik heb het geleerd toen ik op vakantie was in griekenland van 2 gozers. dus tis niet echt een algemeen bekend spelletje hoor.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die oude bejaarde CopyCat het al kent....
maar toch ben je wel een lievurd hoor CC!
hehe..daar zijn ze te lui voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Scorpie het volgende:
mijn vriendin zit hier af en toe, maar registreren? nope
Bijna altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
het gaat erom of je nog jong bent aan de binnenkant..en dat ben je wel, dus dont worry copycat!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Copycat het volgende:
Gezellig zijn jullie...![]()
Heb eerbied voor mijn blondgeverfde grijze haren.
Jij hebt haar "binnenkant" bekeken?....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef fffan het volgende:
[..]
het gaat erom of je nog jong bent aan de binnenkant..en dat ben je wel, dus dont worry copycat!![]()
maar ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
En ook mijn buitenkant is nog immer jeugdig te noemen, toevalligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef fffan het volgende:
het gaat erom of je nog jong bent aan de binnenkant..en dat ben je wel, dus dont worry copycat!![]()
ze kent het spelletje mexxen..dus heeft ze een jonge geestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt haar "binnenkant" bekeken?....
sja..daar kan ik niet over oordelen, heb je nog nooit gezien namenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook mijn buitenkant is nog immer jeugdig te noemen, toevallig.
Word vooralsnog altijd onder de dertig geschat... en dat hoop ik nog lang te horen.
Alle mensen die geen fotoboek hebben zeggen dat ze jonger ingeschat worden, ik zeg dat ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:50 schreef fffan het volgende:
[..]
sja..daar kan ik niet over oordelen, heb je nog nooit gezien namenlijk![]()
haha! als ik jonger ingeschat word zal ik door de grond gaan..ben pas 20 namenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle mensen die geen fotoboek hebben zeggen dat ze jonger ingeschat worden, ik zeg dat ook
Er circuleert een foto van me op FOK!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
Alle mensen die geen fotoboek hebben zeggen dat ze jonger ingeschat worden, ik zeg dat ook
neej was het maar zo...quote:
Tja, maar die is al van jjaaaarrreen terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er circuleert een foto van me op FOK!.
okee! dan heb ik niks gezegt..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej was het maar zo...
gewoon een inzinking... (putje is diep vandaag)
ow enneh fffan (zoiets was t toch he;)) ik kan tegen alcohol, maar heb niets gehad
ik ben benieuwd..waar kan ik die foto vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, maar die is al van jjaaaarrreen terug
Ikzelf heb mijn fotoboek leeggehaald, jammer dat je het niet kan sluiten eigenlijk
Nietes! Van afgelopen carnaval. Ik was wel een beetje dronken, dat dan weer welquote:
In het subforum US(erfotos), ik zou zeggen, kijk naar depost historie van CCquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef fffan het volgende:
[..]
ik ben benieuwd..waar kan ik die foto vinden?
Ze zullen me dronken moeten krijgen om nog eens een foto hier te postenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes! Van afgelopen carnaval. Ik was wel een beetje dronken, dat dan weer wel.
ja..24+ van die dingen doorkijken..zoveel moeite ga ik niet doen voor een fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het subforum US(erfotos), ik zou zeggen, kijk naar depost historie van CC
hmm..het gaat er toch een beetje om dat je lekker met elkaar kan lullen, heb je geen foto's voor nodig vind ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen me dronken moeten krijgen om nog eens een foto hier te posten
Thee met paracetamol.. dat is nieuwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Met goedkeuring van CC kan ik het linkje wel posten hoor. Ik heb het al gevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef fffan het volgende:
[..]
ja..24+ van die dingen doorkijken..zoveel moeite ga ik niet doen voor een foto![]()
hehe..! was een heeele leuke carnaval ccquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag het altijd netjes
Pimp hier met je dronken vrienden (of met jezelf uiteraard)
tja t moet vloeibaar zijn, maar geen melk...quote:
hehe..! ik was volkomen nuchter tijdens carnaval..en heb me buitgengewoon leuk vermaakt (alle dronken mensen uitlachenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
Ben nu nog bij aan het komen van de kater, bij wijze van.
En ga nu maar weer eens aan het werk.
koffie is ook warmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja t moet vloeibaar zijn, maar geen melk...
en ik heb t koud...
dan maar met thee
moet melk inquote:
kheb niks gezegd..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet melk in
enneh ga ik van stuiteren... en das geen goed idee met hoofdpijn
olè olèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef Xitami het volgende:
Stuiteren is okee
ze vragen mij (22) soms ook nog ID bij het halen van sigarettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef fffan het volgende:
[..]
haha! als ik jonger ingeschat word zal ik door de grond gaan..ben pas 20 namenlijk![]()
hahaha..hoe klein ben je dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ze vragen mij (22) soms ook nog ID bij het halen van sigaretten
sommige mensen zijn best slechtziend...onder de 16, maar dan met een sik
haha..nope..skateboard is niet echt goed voor de schatting van je leeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef vamos1 het volgende:
grrrrr..... ben gewoon 1m80 n nog wat.....
kijk maar bij userfoto's topic... heb missch btje jonge kop
(en dat ik vaak met een sk8board loop helpt ook niet echt denkik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |