Oh, nou, dan heb ik ook geen sociaal levenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef fffan het volgende:
[..]
tis ook niet echt voor het uitgaansleven![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef fffan het volgende:
hehe..ik heb al een vriendin, en ik zal haar niet snel op deze site zien bedoelde ik![]()
hahaha! ik heb het geleerd toen ik op vakantie was in griekenland van 2 gozers. dus tis niet echt een algemeen bekend spelletje hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nou, dan heb ik ook geen sociaal leven
Als die oude CopyCat het al kent....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef fffan het volgende:
[..]
hahaha! ik heb het geleerd toen ik op vakantie was in griekenland van 2 gozers. dus tis niet echt een algemeen bekend spelletje hoor.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die oude bejaarde CopyCat het al kent....
maar toch ben je wel een lievurd hoor CC!
hehe..daar zijn ze te lui voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Scorpie het volgende:
mijn vriendin zit hier af en toe, maar registreren? nope
Bijna altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
maar is love ook echt in the air? wie is hier allemaal verliefd?!![]()
het gaat erom of je nog jong bent aan de binnenkant..en dat ben je wel, dus dont worry copycat!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Copycat het volgende:
Gezellig zijn jullie...![]()
Heb eerbied voor mijn blondgeverfde grijze haren.
Jij hebt haar "binnenkant" bekeken?....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef fffan het volgende:
[..]
het gaat erom of je nog jong bent aan de binnenkant..en dat ben je wel, dus dont worry copycat!![]()
maar ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef fffan het volgende:
maar is love ook echt in the air? wie is hier allemaal verliefd?!![]()
En ook mijn buitenkant is nog immer jeugdig te noemen, toevalligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef fffan het volgende:
het gaat erom of je nog jong bent aan de binnenkant..en dat ben je wel, dus dont worry copycat!![]()
ze kent het spelletje mexxen..dus heeft ze een jonge geestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt haar "binnenkant" bekeken?....
sja..daar kan ik niet over oordelen, heb je nog nooit gezien namenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook mijn buitenkant is nog immer jeugdig te noemen, toevallig.
Word vooralsnog altijd onder de dertig geschat... en dat hoop ik nog lang te horen.
Alle mensen die geen fotoboek hebben zeggen dat ze jonger ingeschat worden, ik zeg dat ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:50 schreef fffan het volgende:
[..]
sja..daar kan ik niet over oordelen, heb je nog nooit gezien namenlijk![]()
haha! als ik jonger ingeschat word zal ik door de grond gaan..ben pas 20 namenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle mensen die geen fotoboek hebben zeggen dat ze jonger ingeschat worden, ik zeg dat ook
Er circuleert een foto van me op FOK!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
Alle mensen die geen fotoboek hebben zeggen dat ze jonger ingeschat worden, ik zeg dat ook
neej was het maar zo...quote:
Tja, maar die is al van jjaaaarrreen terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er circuleert een foto van me op FOK!.
okee! dan heb ik niks gezegt..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej was het maar zo...
gewoon een inzinking... (putje is diep vandaag)
ow enneh fffan (zoiets was t toch he;)) ik kan tegen alcohol, maar heb niets gehad
ik ben benieuwd..waar kan ik die foto vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, maar die is al van jjaaaarrreen terug
Ikzelf heb mijn fotoboek leeggehaald, jammer dat je het niet kan sluiten eigenlijk
Nietes! Van afgelopen carnaval. Ik was wel een beetje dronken, dat dan weer welquote:
In het subforum US(erfotos), ik zou zeggen, kijk naar depost historie van CCquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef fffan het volgende:
[..]
ik ben benieuwd..waar kan ik die foto vinden?
Ze zullen me dronken moeten krijgen om nog eens een foto hier te postenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes! Van afgelopen carnaval. Ik was wel een beetje dronken, dat dan weer wel.
ja..24+ van die dingen doorkijken..zoveel moeite ga ik niet doen voor een fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het subforum US(erfotos), ik zou zeggen, kijk naar depost historie van CC
hmm..het gaat er toch een beetje om dat je lekker met elkaar kan lullen, heb je geen foto's voor nodig vind ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen me dronken moeten krijgen om nog eens een foto hier te posten
Thee met paracetamol.. dat is nieuwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever thee maar dan wel met paracetamol
Met goedkeuring van CC kan ik het linkje wel posten hoor. Ik heb het al gevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef fffan het volgende:
[..]
ja..24+ van die dingen doorkijken..zoveel moeite ga ik niet doen voor een foto![]()
hehe..! was een heeele leuke carnaval ccquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag het altijd netjes
Pimp hier met je dronken vrienden (of met jezelf uiteraard)
tja t moet vloeibaar zijn, maar geen melk...quote:
hehe..! ik was volkomen nuchter tijdens carnaval..en heb me buitgengewoon leuk vermaakt (alle dronken mensen uitlachenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
Ben nu nog bij aan het komen van de kater, bij wijze van.
En ga nu maar weer eens aan het werk.
koffie is ook warmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja t moet vloeibaar zijn, maar geen melk...
en ik heb t koud...
dan maar met thee
moet melk inquote:
kheb niks gezegd..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet melk in
enneh ga ik van stuiteren... en das geen goed idee met hoofdpijn
olè olèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef Xitami het volgende:
Stuiteren is okee
ze vragen mij (22) soms ook nog ID bij het halen van sigarettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef fffan het volgende:
[..]
haha! als ik jonger ingeschat word zal ik door de grond gaan..ben pas 20 namenlijk![]()
hahaha..hoe klein ben je dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ze vragen mij (22) soms ook nog ID bij het halen van sigaretten
sommige mensen zijn best slechtziend...onder de 16, maar dan met een sik
haha..nope..skateboard is niet echt goed voor de schatting van je leeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef vamos1 het volgende:
grrrrr..... ben gewoon 1m80 n nog wat.....
kijk maar bij userfoto's topic... heb missch btje jonge kop
(en dat ik vaak met een sk8board loop helpt ook niet echt denkik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |