Of toch niet zo'n druk leven iigquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bek
Wel goed nieuws, we zijn erachter dat we nu dus beiden geen maagd meer zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bek
Afstuderen is een vak apart.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of toch niet zo'n druk leven iig
* Pheno zou het niet voor elkaar kunnen krijgen, zoveel posts in werktijd
Ech nie!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wel goed nieuws, we zijn erachter dat we nu dus beiden geen maagd meer zijn![]()
En owja, je bent lesbisch
* Pheno gaat ver terug in het verleden toen hij afstudeerde...nee, ook toen nietquote:
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!quote:
Ok baasquote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!
Over 10 minuten ga ik lunchen! Salmonsalad, here I come!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En ga eens lunchen jij! Ik heb honger!
Ik ben blij dat verhoudingen duidelijk liggenquote:
Je hebt overwichtquote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef melismay het volgende:
Mijn machtsvertoon is een mooie afsluiter geweest voor iedereen om te gaan lunchen zie ik al
ik las overgewichtquote:
sorry lieverdquote:
Jij bent in controle over de lunch, ik over partners k?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben blij dat verhoudingen duidelijk liggen![]()
Klef? Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef Christine het volgende:
Bah, wat een geklef weer.
Ik ga maar weer wat anders doen
Netjes aan mijn scriptie, unlike some other people here
Schat, lieverd, kus.quote:
Ah joh schat, je komt toch nergens meer aan toe joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Schat, lieverd, kus.
En ik heb er nu alweer spijt van dat ik hier ben gaan posten... zo kom ik nooit aan mijn verslag toe.
En ik heb nog maar twee wekenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah joh schat, je komt toch nergens meer aan toe joh!
Tuurlijk wel! 't komt altijd goed!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb nog maar twee weken
Volgens mij gaat het niet meer goed komen.
De zweep erover bij jou, werken zal jequote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb nog maar twee weken
Volgens mij gaat het niet meer goed komen.
Neeeeee, niet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Lekkere stimulans geef jijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Neeeeee, niet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Zie je Mel, ik word afgelost.quote:
Tuurlijk wel, Ioko is liefquote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je Mel, ik word afgelost.
Succes met je zoektocht naar een leuke gozer Ynske. Tip: zoek het niet op fok.
Ioko is idd liefquote:
Mannen zijn niet graag lief !quote:
Het is altijd een goede stap op weg naar het welbekende broertjessyndroom. Niet altijd het gewenste eindstation, ook niet van een "lieve" man.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
Wat is dat toch met jongens en niet lief willen zijn?
Het is geen schande hoor mannen!!
Er is tenminste iemand die het snaptquote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd een goede stap op weg naar het welbekende broertjessyndroom. Niet altijd het gewenste eindstation, ook niet van een "lieve" man.
wat een onzinquote:
Nou, jij bent ook lief, en ik ben blij dat je me lief vindtquote:
bijna...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook lief, en ik ben blij dat je me lief vindt![]()
Zo goed?![]()
ha, houd ik je aan....quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, houd ik je aan....
buk je maar vanaaf
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.quote:
Hai Plato!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.![]()
Ja klote is dat he?!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
* Pheno leeft weer, verdomme, soms moet je nog werken ook nog voor de centen...
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan isquote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben een uur of vijf weg en de ontwikkelingen tussen Ynske en Ioko blijken in een stroomversnelling geraakt.![]()
eten en filmpke kijkenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan is![]()
Het is een schande, zo kan ik toch niet fokken.quote:
Gebukt een filmpje bekijken. Zeg, is dat niet zo'n film die je in een aparte hoek in de videotheek moet halen?quote:
Zou sexfims maar niet van die gore dan geopend zijn door een kloon van Ynske?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Pheno het volgende:
Gebukt een filmpje bekijken. Zeg, is dat niet zo'n film die je in een aparte hoek in de videotheek moet halen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebukt een filmpje bekijken. Zeg, is dat niet zo'n film die je in een aparte hoek in de videotheek moet halen?
[Jambers]Overdag is zij een keurig opgevoed meisje, maar 's avonds kijkt zij gebukt naar niet gore sexfilms....[/Jambers]quote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou sexfims maar niet van die gore dan geopend zijn door een kloon van Ynske?.
Gezien het feit dat je moet bukken heeft ze bepaalde plannen met je.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Ynske allemaal van plan is![]()
Voor een goede beloning ben ik tot veel bereidquote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je moet bukken heeft ze bepaalde plannen met je.Al kan dat natuurlijk ook betekenen dat je op je knieën de keukenvloer moet schrobben.
![]()
neej of the fockers of the next door girlquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou sexfims maar niet van die gore dan geopend zijn door een kloon van Ynske?.
goeie beloning heb ik wel voor jequote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor een goede beloning ben ik tot veel bereid
Man, maag, ik zie een klassieke combinatie opdoemenquote:
Ja hoor, ik zie het ookquote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Man, maag, ik zie een klassieke combinatie opdoemen.
*Kijkt over de schouder van Litpho en Pheno mee, of hij het ook ziet*quote:
Dus nu klopt de topictitel niet meer. Oh jee, paniek.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef ioko het volgende:
[..]
*Kijkt over de schouder van Litpho en Pheno mee, of hij het ook ziet*
Gekelderd naar 0%. Oplettende Moonah wees ons in het modtopic op het feit dat juist naamtopics kliekjesvorming in de hand werkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
R&P slowchat naamtopics hebben een slagingskans van 100%.
Grappig dat juist een R&P-moderator dit topic geopend heeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gekelderd naar 0%. Oplettende Moonah wees ons in het modtopic op het feit dat juist naamtopics kliekjesvorming in de hand werkt.
En aangezien we dat juist willen voorkomen, na deze geen naamtopics meer, dus.
Missen is menselijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Grappig dat juist een R&P-moderator dit topic geopend heeft.![]()
Wel eens van voortschrijdend inzicht gehoord?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
Grappig dat juist een R&P-moderator dit topic geopend heeft.![]()
Ok, is op zich wel zo.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gekelderd naar 0%. Oplettende Moonah wees ons in het modtopic op het feit dat juist naamtopics kliekjesvorming in de hand werkt.
En aangezien we dat juist willen voorkomen, na deze geen naamtopics meer, dus.
Niet veel, je hebt alleen voor jurisprudentie gezorgd .quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ynske het volgende:
Haaay heb ik wat gemist vanaaf????
Moeilijke woordenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel, je hebt alleen voor jurisprudentie gezorgd .
'The Ynske Law'.
Ik kan best wel liev zijn hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:11 schreef Copycat het volgende:
Voor Scorp!
Schattig dat je in 't modtopic bloost.
Pheno: ik gebruik toch wel 't goede dure woord?
nah, wat doe je dan nog hier?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als is het alleen maar omdat ik net zelf een lief moment heb gehad met mijn vrouw.
Die had zich helemaal mooi en leuk gekleed voor me enzo![]()
Tja, zo gaat dat bij vrouwen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
neuh geloof dat ze ff bij de buurtjes aan het kwebbelen is.
Dan staat ze voor je en dan klaagt ze over haar buik.
Ten eerste zie je die niet eens meer, en ten tweede heeft er wel een stevige meid in gezeten die daar ruimte nodig had![]()
Dus zei ik terecht: Schat je hebt helemaal geen buik, je hebt gewoon een mooi figuur
Zij:
![]()
Waarom dacht ik hetzelfde?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
nah, wat doe je dan nog hier?
Hup, uitkleden weer die hap!
Is dat niet iets té verleidelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus nu klopt de topictitel niet meer. Oh jee, paniek.
Wie wilt er nu aan een relatie? R&P slowchat naamtopics hebben een slagingskans van 100%.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Tja, het mag niet meer, dus helaas, actie is afgeblazenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:07 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Is dat niet iets té verleidelijk
Kssst, ga ergens anders gezellig doenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kssst, ga ergens anders gezellig doen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |