Zou een mooi verjaars kadootje worden marietjequote:Op maandag 6 juni 2005 10:50 schreef Marie79 het volgende:
Nou, helaaszijn hier ook de
gearriveerd! Dag 27 van mijn cyclus en niet helemaal onverwacht, al hadden we deze maand flink geklust! Maar weer op naar de volgende ronde!
![]()
Mijn nieuwe NOD is op 4 juli....
indd vrij snel ja, t lijkt ons zo leuk als ze vlak achter elkaar zitten qua leeftijd.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:29 schreef Lishe het volgende:
O, Martineke, wat stoer zo snel! Ik wil dat oohook. Mja, eerst mijn verstand maar laten rammelen ipv die eierstokken... (Mijn menstruatie is bij 1 keer gebleven. Luuke is gekomen met behulp van clomid, PCO enzo)
Ja diequote:Op maandag 6 juni 2005 14:39 schreef Marie79 het volgende:
Dank je, Luna!
En Diaan en Tamea ook al diedie zijn gearriveerd
Bij deze zwangerschap ben ik gewoon naar de huisarts gegaan en heb ik om een doorverwijzing gevraagd voor de gyneacoloog. (Ik weet sinds mijn 18e dat ik via deze weg zwanger zou kunnen raken). Ik hoopte dat ik door de zwangerschap dan eindelijk een cyclus zou hebben, maar helaas, het ziet er niet naar uit. Dus wanneer we voor een 2e zwangerschap willen gaan vraag ik gewoon weer om een doorverwijzing en begint het circus weer opnieuw denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Martineke het volgende:
als jij nou voor een volgende gaat word dat dan weer eigenlijk met behulp van clomid?? of moet je het dan eerst zelf proberen?? geen verstand van die dingen
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef Tamea het volgende:
Pff, wel erg laconiek hoor, die huisarts van je Jis Hij zal vast technisch gezien helemaal gelijk hebben, maar ik vind het niet echt een charmante manier van zo'n boodschap overbrengen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dat is idd niet echt een lekkere reactie nee... Beetje lomp wel.
Het 'makkelijkste' is het waarschijnlijk om je bovenaan neer te zetten met een vraagteken, want het is natuurlijk wel zo dat het elke dag nog kan komen. Is dat een idee...
Nou ik denk dat wij allemaal extra hard moeten gaan duimen, er moet toch iemand zwanger worden deze maandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef lunastar het volgende:
ja nog maar 5 voor deze maand, zo gaat dat niet goed he, ik vind het spijtig voor iedereen die ongesteld is geworden ik weet hoe ik mij zou voelen, ik hou nu het hout al vast want na al dat slecht nieuws begin ik hier ook weer te doemdenken
Helaas, stiekem toch niet raak deze maand...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef lunastar het volgende:
jis ik zou ook nog eens langsgaan bij de dokter volgende week als ze er nog niet zijn, wans ALS je niet zwanger bent en niet ongesteld dat kan ook niet gezond zijn, maar wie weet is het toch raak![]()
En spekkiemonster valt ook nog binnen juni....quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef lunastar het volgende:
Minoes en Bright jullie moeten het deze maand doen en ikke misschien ook
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En spekkiemonster valt ook nog binnen juni....
Maar vandaag is toch je eerste NOD?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:40 schreef minoes_ het volgende:
![]()
testresultaat: niet zwanger...................
schiet mij maar lek![]()
Groetjes,Minoes![]()
okay, sorry..... ik dacht dat ik voor vraagjes ook hier terecht kon....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef minoes_ het volgende:
Insanegti.....ik denk dat je even naar een ander topic moet gaan,naar "zwangerschap en geboorte".
Dit topic is meer voor dames die bezig zijn met zwanger worden.
Maarre....van harte met het 2e streepje![]()
Groetjes,Minoes![]()
dat kan wel maar dan wordt het wel een klein beetje of-topic. kom je naar Z&G? daar kunnen we je uitgebreid antwoord geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:43 schreef insanegti het volgende:
[..]
okay, sorry..... ik dacht dat ik voor vraagjes ook hier terecht kon....![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef moussy het volgende:
plopperdeplopperdePLOP
[afbeelding]
moest ff...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef lunastar het volgende:
hoi bright hier een dikke knuffel voor je vrouwtje en natuurlijk voor u, hopelijk dat het volgende maand dan raak is,
pssttt, dat snapte ik wel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:41 schreef Bright het volgende:
pssst... Bright is zelf niet aan de![]()
, z'n vrouw helaas wel, maar ze vinden het allebei heel erg jammer
Ben ik wel met je eens Lois...niet veel te vertellen denk ik..tenminste zo is het bij mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Lois het volgende:
dames wat zijn jullie de laatste dagen "stil" ? Zo weinig posts ben ik niet gewend.
Zow dit is de goede..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:42 schreef peaceman het volgende:
oeps onder verkeerder login gepost....
Helemaal logisch hoor! Dont be sorry!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:29 schreef lunastar het volgende:
ja dat is wel waar diaan, nu kan ik weer naar de volgende probeermaand,
dat is het enigste positieve dat ik op dit moment er in zie
ja sorry dames, klein dipje
Dapper meis!! Da's toch wel een hele stap...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef lunastar het volgende:
voila even ziekenhuis gebeld(ben van belgie) en de 7de julie om 17u30 kan ik bij de gyn. terrecht, na die 18 maanden geduld, was nu mijn geduld op en heb ik eindelijk durven bellen
Is het een clearblue test met zo'n plusje? Dan klopt het hoor, de horizontale streep daarvan is gestippeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:09 schreef Girly het volgende:
ik vind deze test ook zo raar, horizontale streep is een soort gespikkeld en de verticaal zoals ik bij die tests gewend ben die ik toendertijd had.
hoe weet jij dat? Of stel ik een pijnlijke vraag, sorry danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Is het een clearblue test met zo'n plusje? Dan klopt het hoor, de horizontale streep daarvan is gestippeld
Dat is de streep in het wel/niet zwanger venster die je altijd krijgtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Karin het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Of stel ik een pijnlijke vraag, sorry dan
You go Girl(y)!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:08 schreef Girly het volgende:
nou ik zal binnenkort morgenochtend die andere test doen![]()
je oet doen waar jij je goed bij voelt meisquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:39 schreef Girly het volgende:
WOOOW belana.. vet goed zegvan harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. een brusje voor liam
geniet er lekker van
brighteyes en neva ik heb nog geen nieuwe test gedaan.. had gister er een predictor tegen aangegooid die natuurlijk vet negatief was, volgens mij heeft tie heel veel hcg nodig..
ik ga pas weer vrijdag testen met ochtendurine.. (CB)
jah weet het dat duurt nog ff, maar ik durf niet eerder![]()
die van belana is trouwens wel duidelijker dan die ik had hoor
dat was ik natuurlijk...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:42 schreef The_W het volgende:
girly, jij had eerst dezelfde test als ik gedaan toch? clearblue? Had je een verticaal streepje?
wat ben ik een achterlijke kip ook heh, en ik maar denken wie the_w was en wat diegene nou bedoelde...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was ik natuurlijk...
ik las het net al, je had een licht verticaal streepje... op zich is een streep een streep, maar ik kan me voorstellen dat je twijfelt, doe ik ook... zelfs terwijl ie duidelijk is.
Ik hoop het echt voor je!
Wat Tearsong zegt, je hebt er door de Mola, toch lang op moeten wachten?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef TearSong het volgende:
Girly: je hebt genoeg ellende meegemaakt, die positieve test is je zo gegund hoor, daar hoef je je echt niet lullig over te voelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |