Zou een mooi verjaars kadootje worden marietjequote:Op maandag 6 juni 2005 10:50 schreef Marie79 het volgende:
Nou, helaaszijn hier ook de
gearriveerd! Dag 27 van mijn cyclus en niet helemaal onverwacht, al hadden we deze maand flink geklust! Maar weer op naar de volgende ronde!
![]()
Mijn nieuwe NOD is op 4 juli....
indd vrij snel ja, t lijkt ons zo leuk als ze vlak achter elkaar zitten qua leeftijd.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:29 schreef Lishe het volgende:
O, Martineke, wat stoer zo snel! Ik wil dat oohook. Mja, eerst mijn verstand maar laten rammelen ipv die eierstokken... (Mijn menstruatie is bij 1 keer gebleven. Luuke is gekomen met behulp van clomid, PCO enzo)
Ja diequote:Op maandag 6 juni 2005 14:39 schreef Marie79 het volgende:
Dank je, Luna!
En Diaan en Tamea ook al diedie zijn gearriveerd
Bij deze zwangerschap ben ik gewoon naar de huisarts gegaan en heb ik om een doorverwijzing gevraagd voor de gyneacoloog. (Ik weet sinds mijn 18e dat ik via deze weg zwanger zou kunnen raken). Ik hoopte dat ik door de zwangerschap dan eindelijk een cyclus zou hebben, maar helaas, het ziet er niet naar uit. Dus wanneer we voor een 2e zwangerschap willen gaan vraag ik gewoon weer om een doorverwijzing en begint het circus weer opnieuw denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Martineke het volgende:
als jij nou voor een volgende gaat word dat dan weer eigenlijk met behulp van clomid?? of moet je het dan eerst zelf proberen?? geen verstand van die dingen
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef Tamea het volgende:
Pff, wel erg laconiek hoor, die huisarts van je Jis Hij zal vast technisch gezien helemaal gelijk hebben, maar ik vind het niet echt een charmante manier van zo'n boodschap overbrengen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dat is idd niet echt een lekkere reactie nee... Beetje lomp wel.
Het 'makkelijkste' is het waarschijnlijk om je bovenaan neer te zetten met een vraagteken, want het is natuurlijk wel zo dat het elke dag nog kan komen. Is dat een idee...
Nou ik denk dat wij allemaal extra hard moeten gaan duimen, er moet toch iemand zwanger worden deze maandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef lunastar het volgende:
ja nog maar 5 voor deze maand, zo gaat dat niet goed he, ik vind het spijtig voor iedereen die ongesteld is geworden ik weet hoe ik mij zou voelen, ik hou nu het hout al vast want na al dat slecht nieuws begin ik hier ook weer te doemdenken
Helaas, stiekem toch niet raak deze maand...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef lunastar het volgende:
jis ik zou ook nog eens langsgaan bij de dokter volgende week als ze er nog niet zijn, wans ALS je niet zwanger bent en niet ongesteld dat kan ook niet gezond zijn, maar wie weet is het toch raak![]()
En spekkiemonster valt ook nog binnen juni....quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef lunastar het volgende:
Minoes en Bright jullie moeten het deze maand doen en ikke misschien ook
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En spekkiemonster valt ook nog binnen juni....
Maar vandaag is toch je eerste NOD?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:40 schreef minoes_ het volgende:
![]()
testresultaat: niet zwanger...................
schiet mij maar lek![]()
Groetjes,Minoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |