hoe weet jij dat? Of stel ik een pijnlijke vraag, sorry danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Is het een clearblue test met zo'n plusje? Dan klopt het hoor, de horizontale streep daarvan is gestippeld
Dat is de streep in het wel/niet zwanger venster die je altijd krijgtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Karin het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Of stel ik een pijnlijke vraag, sorry dan
You go Girl(y)!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:08 schreef Girly het volgende:
nou ik zal binnenkort morgenochtend die andere test doen![]()
je oet doen waar jij je goed bij voelt meisquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:39 schreef Girly het volgende:
WOOOW belana.. vet goed zegvan harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. een brusje voor liam
geniet er lekker van
brighteyes en neva ik heb nog geen nieuwe test gedaan.. had gister er een predictor tegen aangegooid die natuurlijk vet negatief was, volgens mij heeft tie heel veel hcg nodig..
ik ga pas weer vrijdag testen met ochtendurine.. (CB)
jah weet het dat duurt nog ff, maar ik durf niet eerder![]()
die van belana is trouwens wel duidelijker dan die ik had hoor
dat was ik natuurlijk...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:42 schreef The_W het volgende:
girly, jij had eerst dezelfde test als ik gedaan toch? clearblue? Had je een verticaal streepje?
wat ben ik een achterlijke kip ook heh, en ik maar denken wie the_w was en wat diegene nou bedoelde...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was ik natuurlijk...
ik las het net al, je had een licht verticaal streepje... op zich is een streep een streep, maar ik kan me voorstellen dat je twijfelt, doe ik ook... zelfs terwijl ie duidelijk is.
Ik hoop het echt voor je!
Wat Tearsong zegt, je hebt er door de Mola, toch lang op moeten wachten?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef TearSong het volgende:
Girly: je hebt genoeg ellende meegemaakt, die positieve test is je zo gegund hoor, daar hoef je je echt niet lullig over te voelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |