Maar vandaag is toch je eerste NOD?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:40 schreef minoes_ het volgende:
![]()
testresultaat: niet zwanger...................
schiet mij maar lek![]()
Groetjes,Minoes![]()
okay, sorry..... ik dacht dat ik voor vraagjes ook hier terecht kon....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef minoes_ het volgende:
Insanegti.....ik denk dat je even naar een ander topic moet gaan,naar "zwangerschap en geboorte".
Dit topic is meer voor dames die bezig zijn met zwanger worden.
Maarre....van harte met het 2e streepje![]()
Groetjes,Minoes![]()
dat kan wel maar dan wordt het wel een klein beetje of-topic. kom je naar Z&G? daar kunnen we je uitgebreid antwoord geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:43 schreef insanegti het volgende:
[..]
okay, sorry..... ik dacht dat ik voor vraagjes ook hier terecht kon....![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef moussy het volgende:
plopperdeplopperdePLOP
[afbeelding]
moest ff...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef lunastar het volgende:
hoi bright hier een dikke knuffel voor je vrouwtje en natuurlijk voor u, hopelijk dat het volgende maand dan raak is,
pssttt, dat snapte ik wel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:41 schreef Bright het volgende:
pssst... Bright is zelf niet aan de![]()
, z'n vrouw helaas wel, maar ze vinden het allebei heel erg jammer
Ben ik wel met je eens Lois...niet veel te vertellen denk ik..tenminste zo is het bij mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Lois het volgende:
dames wat zijn jullie de laatste dagen "stil" ? Zo weinig posts ben ik niet gewend.
Zow dit is de goede..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:42 schreef peaceman het volgende:
oeps onder verkeerder login gepost....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |