Zie med knaas.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
altijd dezelfde kneuters die fluttopics openen die een normale fokker niet kan volgen...
Hoi toffequote:Op zondag 5 juni 2005 21:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
altijd dezelfde kneuters die fluttopics openen die een normale fokker niet kan volgen...
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
altijd dezelfde kneuters die fluttopics openen die een normale newbie fokker niet kan volgen...
Swaam !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:23 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ah, fijne herinneringen!
Fijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:23 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ah, fijne herinneringen!
achja went wel weer tis wel een beetje linksquote:Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
Afschuwelijk... ik kan er niet meer aan wennen
koop dan ook een echt scherm !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef Ruis het volgende:
kut, kan ik de kleuren van mn monitor weer gaan aanpassen, kloten pauper tft's
Nostalgie!!!!quote:
ik doe nostalgisch !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
BB, wat doe je?!
't ding zit aan mn laptop vast, en onder windows staan de kleuren wel goed, maar hoe de neuk pas ik dat in ubuntu aan?quote:
niet linuxen !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
't ding zit aan mn laptop vast, en onder windows staan de kleuren wel goed, maar hoe de neuk pas ik dat in ubuntu aan?
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef yvonne het volgende:
Geel.
wat nou post opkrik ?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Geel!verkapt nostalgisch post-opkrik-topic
Ow ja.. iedereen moet op de hoogte van alles zijn hier op dit forum anders kan ie niet meelachen met de topfokkers met meer dan 800 miljoen posten per dag... sorry, ik pas bij dezenquote:
dag poster nr. 21490quote:
dat hoeft helemaal niet toffe_elende dat is het leuke eraanquote:Op zondag 5 juni 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja.. iedereen moet op de hoogte van alles zijn hier op dit forum anders kan ie niet meelachen met de topfokkers met meer dan 800 miljoen posten per dag... sorry, ik pas bij dezen![]()
![]()
[..]
dag poster nr. 21490
Daarom post ik ook altijd zo heerlijk naief-kritisch in onzinquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet toffe_elende dat is het leuke eraan
tja dat heb je soms witquote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Daarom post ik ook altijd zo heerlijk naief-kritisch in onziner zijn altijd wel een paar uberfokkers die je voor een newbie aanzien
![]()
Maar aleee! WIT!
Ik heb geen ideequote:
dat is een foto van een vrouw die in bad ligt.quote:
witquote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
ow, leuk, als ik 1 post delete, is de kleurvolgorde verandert
GOED TOPIC!!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:30 schreef GHans7 het volgende:
Geel, wit, maar vooral het donker blauw in de boven en onderkantjes![]()
Gelb!quote:Op maandag 6 juni 2005 07:25 schreef Renesite het volgende:
Weiß
Kleur van vlakje hierboven.quote:
Blauwquote:
Raar hè.quote:
Kut.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef Biancavia het volgende:
WIT!
bij mij zijn ze geelquote:
Verrek ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Ah.
Bij mij nu ook.
En wit en geel is omgedraaid.
wit dan maar..quote:
paars met gele stippenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef Intergalactrick het volgende:
Groen
Die hebben we al gehadquote:
Lees je eens inquote:
geel én wit is gewoon-weg GEEN combinatie!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
Wit!
je hebt maar 2 opties
óf geel
óf wit
newbies![]()
* hele diepe zucht *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
geel én wit is gewoon-weg GEEN combinatie!![]()
Daarom moet je ook kiezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
geel én wit is gewoon-weg GEEN combinatie!![]()
Omdat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
waarom wit of geel? en niet iets anders..![]()
toen was het wit gecentreerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Xebrozius het volgende:
This brings back memories(geel trouwens)
Stond het toen ook atijd aan de linkerkant?![]()
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort relquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Xebrozius het volgende:
This brings back memories(geel trouwens)
Stond het toen ook atijd aan de linkerkant?![]()
f*ck, had ik toch beter op moeten letten!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort rel!
echt tientallen uitlijning topics geweest
Ik moet echt minder feesten... mijn geheugen is echt slechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort rel!
echt tientallen uitlijning topics geweest
geel
Witquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die topics mogen na 255 post ook wel weer dicht
geel
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die topics mogen na 255 post ook wel weer dicht
geel
Waar! Wit!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
"klik hier om het msn adres van timbob te bekijken"
mijn privacy! wat doe je
en geel
Waar zit dat (gele) msn knopje danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef timbob het volgende:
dat msn knopje heeft trouwens veel toegevoegde waarde
wit?
Nu zie ik het ook ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
in foksilver zittie juist niet
[afbeelding]
zo!
ja, die naar dezelfde pagina links als het knopje profiel, dat er 50 pixels naast zitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook ja!
fokforuk_dark heeft dus wel msn
wit!
Dan neem je een witte achtergrond ipv transparant?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Fijn?
Altijd die stress als je een transparant plaatje (wat absoluut een witte achtergrond nodig had) postte...
neppertquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef HuHu het volgende:
geel
Dat denk ik dan tenminste, aangezien hierboven wit staat. Ik gebruik uiteraard de Fok!Silver layout
Ik wil zo ook een keer de witte doen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
And al the girls say i'm pretty fly
for a white! guy
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:30 schreef Troel het volgende:
White man - Queen
lazy - Yellow Hammerquote:
The White Stripes - I Think I Smell a Ratquote:
We zitten GehEEl goed!quote:
hehequote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Geel of Wit?
» Geel
» Wit
[afbeelding]