niet linuxen !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
't ding zit aan mn laptop vast, en onder windows staan de kleuren wel goed, maar hoe de neuk pas ik dat in ubuntu aan?
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef yvonne het volgende:
Geel.
wat nou post opkrik ?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Geel!verkapt nostalgisch post-opkrik-topic
Ow ja.. iedereen moet op de hoogte van alles zijn hier op dit forum anders kan ie niet meelachen met de topfokkers met meer dan 800 miljoen posten per dag... sorry, ik pas bij dezenquote:
dag poster nr. 21490quote:
dat hoeft helemaal niet toffe_elende dat is het leuke eraanquote:Op zondag 5 juni 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja.. iedereen moet op de hoogte van alles zijn hier op dit forum anders kan ie niet meelachen met de topfokkers met meer dan 800 miljoen posten per dag... sorry, ik pas bij dezen![]()
![]()
[..]
dag poster nr. 21490
Daarom post ik ook altijd zo heerlijk naief-kritisch in onzinquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet toffe_elende dat is het leuke eraan
tja dat heb je soms witquote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Daarom post ik ook altijd zo heerlijk naief-kritisch in onziner zijn altijd wel een paar uberfokkers die je voor een newbie aanzien
![]()
Maar aleee! WIT!
Ik heb geen ideequote:
dat is een foto van een vrouw die in bad ligt.quote:
witquote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
ow, leuk, als ik 1 post delete, is de kleurvolgorde verandert
GOED TOPIC!!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:30 schreef GHans7 het volgende:
Geel, wit, maar vooral het donker blauw in de boven en onderkantjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |