quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:55 schreef ChicaneBT het volgende:
Zeikerd 1.3.
Neequote:Op zondag 5 juni 2005 19:59 schreef joolee het volgende:
opmerking weg
Bij mij gaat een levend wezen toch nog steeds boven een horlogequote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef Adsum het volgende:
Er zijn wel ergere dingen, je zal maar op je horloge gaan staan...
Ieder zo z'n normen en waarden he, so be it !quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij mij gaat een levend wezen toch nog steeds boven een horloge![]()
Doe niet zo engquote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef Adsum het volgende:
Er zijn wel ergere dingen, je zal maar op je horloge gaan staan...
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Oh, nu maar hopen dat de schade meevalt met het beestje...![]()
Dat klinkt in ieder geval hoopgevend.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
net mijn vrouw aan de telefoon gehad,...
Poesje is nu verdoofd en er zijn foto's gemaakt, er lijkt geen pootje gebroken.
Als ze binnen 2 dagen weer begint om de grond aan te tikken met haar pootje, dan is waarschijnlijk ook het heupje niet gebroken...
editquote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als ze binnen 2 dagen weer begint om de grond aan te tikken met haar pootje, dan is waarschijnlijk ook het heupje niet gebroken...
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Klinkt hoopvol...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
gelukkig maar enzoquote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het meevalt.. poesjes duiken op de meest onverwachte plaatsen op, het kan zo maar gebeuren dat je er op stapt.. Sterkte ermee in ieder geval..quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
poesjes duiken op de meest onverwachte plaatsen op
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef -sone- het volgende:
opmerking weg
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het meevalt.. poesjes duiken op de meest onverwachte plaatsen op, het kan zo maar gebeuren dat je er op stapt.. Sterkte ermee in ieder geval..
O ja, dat kan natuurlijk ook: gewoon een andere nemen. Ben je van het hele gezeik af! Briljant.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef hollander76:
maar hopelijk komt het nog goed, en anders moet je een andere nemen
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb een keer een poesje vermoord.
Ik liep een keer per ongeluk tegen een flink zware eikenhouten plank aan tijdens het in elkaar zetten van een kast.
Flikkert die plank met een enorme knal bovenop een poesje.
Zn hersens liepen er uit.
oh !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Shreever het volgende:
Gelukkig is het goed gekomen.
De schoonzus van een vriendin van me heeft laatst een van haar kittens vermoord in de wasmachine![]()
Goed nieuws!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef Mirage het volgende:
Het gaat heel goed met het poezebeest !
Hij heeft sinds gisteravond tot net geslapen ( in de afgelsloten ruime hondenbench om te voorkomen dat hij gaat dollen of gedolt wordt door kinderen/ hond )
Net even laten eten, dat ging goed ! Dus de ingewanden lijken echt in orde.
Ik heb hem even op de kattebak gezet en daar heeft hij een klein plasje gedaan..
Het is gelukt het pilletje naar binnen te krijgen.
En meneer ligt nu weer in zijn bench te doezelen.
\![]()
* Mirage weet niet of het gewaardeert wordt door hem als ik dit zeg, maar hij moest er gisteravond zelfs van huilen !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Hoe is het met oversiggie?
Die voelt zich zo kut
Ach wat sneu!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage weet niet of het gewaardeert wordt door hem als ik dit zeg, maar hij moest er gisteravond zelfs van huilen !
Het leek ook heel erg in het begin. Vooral omdat we niet wisten wáár hij op de poes was gaan staan... het beestje zat verstopt onder de deken... voor hetzelfde geld heb je op zijn buik gestaan en is daar alles kapot.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Hoe is het met oversiggie?
Die voelt zich zo kut
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt me echt schrikken!
Gelukkig lijkt alles goed te zijn.
Op zich kun je niet voorzichtig genoeg zijn, en met kleine poesjes moet je ook echt heel erg opletten! Die zitten ook nog eens overal!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
poesje doet heel voorzichtig grond aantippen met het auw-pootje......
waarschijnlijk heupje toch niet gebroken...
ik durf niet meer door het huis te lopen,... en kijk steeds naar mijn voeten...
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zich kun je niet voorzichtig genoeg zijn, en met kleine poesjes moet je ook echt heel erg opletten! Die zitten ook nog eens overal!
De eerste tijd kun je dat ook echt beter zo doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:13 schreef Oversight het volgende:
[..]ik loop nooit meergewoon zomaar naar de badkamer....
overzichie gaat op zijn billen zitten en doet dan steeds een stukje naar voren schuiven als ie naar de badkamer wil...
O, maar zo ken ik hem al tijden, maar niet iedereen ziet dat...quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
En OS laat zich inderdaad van een heel lieve kant zien hier!
Oh, ik zie het ook wel hoor. Ik kom alleen ook wel eens een lastige OS tegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, maar zo ken ik hem al tijden, maar niet iedereen ziet dat...
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, maar zo ken ik hem al tijden, maar niet iedereen ziet dat...
aangezien jij verder weer eens onbereikbaar bent !quote:Op maandag 6 juni 2005 19:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
m'n image... wat doe ik ?
neuhh,.. dit is belangrijker.....
ik ben best liev
soms...
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik liep een keer per ongeluk tegen een flink zware eikenhouten plank aan tijdens het in elkaar zetten van een kast.
* slik *quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef Sandertje21 het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
aangezien jij verder weer eens onbereikbaar bent !![]()
quote:Sabbat slaapt nog steeds ( ja ja hij ademt wel)
Het deurtje staat gewoon open dus hij kan als hij wil naar de kattenbak.
Dingo ligt voor hem op de grond te "waken" en piept als ik hem de kamer in jaagen de tussendeur dicht doe.![]()
![]()
![]()
Hij weigert nog steeds om op het pootje te steunen. ( hij tipt hem af entioe wel aan op de grond ).
Poepen is een heel onhandig gezicht.
Nog wat smileys om je extra thuis te laten voelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
hoe is het nu met je poesje?
Ik ben wel eens over mijn poes gestruikeld toen ik 's nachts mijn bed uit ging en toen ben ik met mijn kop door een glazen tafel gevallen.
Gelukkig had mijn poes niks![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Speth het volgende:
Dit is inderdaad behoorlijk fucked up, moet er niet aan denken.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:50 schreef theloyd het volgende:
TVP ik wil weten hoe het in de toekomst met poes gaat...
Wel af en toe updates posten dan he, en owja, zijn er geen foto's van poes?
*Wacht met spanning af...*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
beloofd bij deze!
nu écht te laat,.... je kunt morgen de eerste verwachten !
Dank je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef sannydude het volgende:
[..]
laat mij het maar doen
krijg toch een graftak in je anus stront mongool![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:50 schreef theloyd het volgende:
TVP ik wil weten hoe het in de toekomst met poes gaat...
Wel af en toe updates posten dan he, en owja, zijn er geen foto's van poes?
Het beestje leeft hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Houniet het volgende:
dit ga je niet mene.. sterkte aan de naabestaande
Wat is er misleidend aan... hij is toch op zijn poes gaan staan of niet somsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Fokkedop het volgende:
misleidende TT trouwens![]()
of is dat al gezegd![]()
Het is een dotjequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Vava het volgende:
Het is een dotjeals ik naar die foto;s kijk krijg ik tranen in mijn ogen bij de gedachte wat dat arme beestje nu meemaakt
ik hoop echt dat het goed komt met Sabbat!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij komt lekker intelligent over met je reactie![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Sterkte.![]()
Wel belangrijk, blijf het jezelf niet verwijten.
quote:Dit zijn dingen die gewoon kunnen gebeuren en jij of hij kan daar niks aan doen. Verwerk het wel en zet het daarna zo veel mogelijk van je af.
Positief blijven.
quote:
(mijn kat maakt er ook een gewoonte van, om mij voor de voeten en benen te lopen en dan beledigd te gaan krijsen als ik vervolgens per ongeluk op zijn poot ga staan.![]()
)
Weet ik, ik bedoel ook met wat tijd...quote:
Maar je weet niet wat hij "piept". Misschien zegt hij wel "gore klootzak", maar het kan ook zijn dat hij zegt "het gaat wel, maak je nou maar niet zo druk".quote:lief van je..... probeer het maar eens van je af te zetten als ie naar je piept vanuit zijn tijdelijke kooi....
Emotionele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk op stang jagen. Maar of dat nou zo'n sport is om te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mensen laten zich zo heerlijk op stang jagenIk zal kappen.
Het is fok!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:23 schreef L-X het volgende:
[..]
Emotionele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk op stang jagen. Maar of dat nou zo'n sport is om te doen?![]()
TR geplaatstquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat we daar idd beter op ons plaats zitten... kan jij je naam niet blauw maken om dat te doen ?
Doe ik het toch even?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat we daar idd beter op ons plaats zitten... kan jij je naam niet blauw maken om dat te doen ?
Gelukkig! Het enige wat je nu nog kan doen is wachten en zien of het nog beter wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:20 schreef Mirage het volgende:
Als je hem omhoog houdt met één hand ndersteunend onder de borstkast en je andere hand zachtjes duwend (beetje aantikkend) onder het rechter pootje dan begint hij al iets tegendruk te geven en maakt een héle kleine fietsbeweging ( ik denk dat wel begrepen wordt wat ik hiermee bedoel ). Zelf ervaar ik dit als positief.
Dat klinkt idd een stukje positieverquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:20 schreef Mirage het volgende:
Na nog wat dingen bekeken en doorgenomen te hebben hebben gaan we vrijdag terug naar de dierenarts.
Het kitten lijkt zich redelijk te redden en mauwt ook niet meer zo verschrikkelijk als je aan hem zit.
Hij is wel heel aanhankelijk.
Als je hem omhoog houdt met één hand ndersteunend onder de borstkast en je andere hand zachtjes duwend (beetje aantikkend) onder het rechter pootje dan begint hij al iets tegendruk te geven en maakt een héle kleine fietsbeweging ( ik denk dat wel begrepen wordt wat ik hiermee bedoel ). Zelf ervaar ik dit als positief.
Verder laat ik het kitten veel in de bench verplicht rusten ( en beschermt voor hond, kinderen.. én zichzelf natuurlijk.. het is en blijft een kitten en het liefste dollen en rollen ze de hele dag door het huis..pijn of geen pijn )
Vandaag heeft hij zijn laatste pijnstiller gekregen.. ik ben erg benieuwd wat morgen brengt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef MaRySe het volgende:
kappen nou
Dacht het niet .quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef MaRySe het volgende:
Als wij een nieuwe poes hebben gaat ie altijd even 30 sec in de wasmachine.
Dus wel. Nieuwe poesjes vinden het leuk om in de wasmachine te gaan, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, stel je voor dat je de wasmachine aandoet en het beest zit er in zonder dat je het merkt.quote:
Dierenmishandelingquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dus wel. Nieuwe poesjes vinden het leuk om in de wasmachine te gaan, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, stel je voor dat je de wasmachine aandoet en het beest zit er in zonder dat je het merkt.
Daarom doet mijn vader altijd heel even de poes in de wasmachine, koud water geen zeep, zodat die kat zich helemaal rot schrikt en NOOIT meer in die wasmachine gaat liggen.
Alsof ze dat onthouden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
Dus wel. Nieuwe poesjes vinden het leuk om in de wasmachine te gaan, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, stel je voor dat je de wasmachine aandoet en het beest zit er in zonder dat je het merkt.
Daarom doet mijn vader altijd heel even de poes in de wasmachine, koud water geen zeep, zodat die kat zich helemaal rot schrikt en NOOIT meer in die wasmachine gaat liggen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier is 3 weken terug ook een kitten gestorven nadat iemand ertegen aan liep...
dat was echt heel erg...
Het kronkelde over de grond, en zijn ene oogje raakte opgezet en....![]()
![]()
Ik heb het in mijn handen gehouden en gezegd dat hij zijn best moest doen enzo,dat ie toch nog aan mijn bank moest krabben, dat het leven nog zo leuk kon zijn, dattie nog niet mocht gaan etc..
Ik heb erbij gezeten en toen het moment dat ik hem tegen mij aanhield en toen
stierf het diertje![]()
![]()
Gruwelijk heb er nachten last van gehad..zag alles zo weer voor me.
Ergste is je kan er niets aan doen.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
knip....
Ik heb het in mijn handen gehouden en gezegd dat hij zijn best moest doen enzo,dat ie toch nog aan mijn bank moest krabben, dat het leven nog zo leuk kon zijn, dattie nog niet mocht gaan etc..
Ik heb erbij gezeten en toen het moment dat ik hem tegen mij aanhield en toen
stierf het diertje![]()
![]()
knip...
quote:Cynix ® (Forum Admin) - woensdag 8 juni 2005 @ 00:43
Oversight gaat slapen. Lang hopelijk.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef ParanoidEv het volgende:
-knip-
Maar TS, op katten trappen, het overkomt je gewoon. Die beesjes zijn vaak nou eenmaal een beetje lomp met verstoppen of ergens gaan liggen op een ontactische plek en dan gebeurt het gewoon!
quote:Eergisteren heb ik perongeluk ook op onze kat getrapt. Gelukkig alleen op z'n staart (of poot?) maar hij gilde het uit en rende keihard weg. Gelukkig rende hij nog
En gisteren nog erger, ik liet een cavia vallen op het terras... dan schrik je ook eens even zeg! Ik had ze beiden in een handdoek gedaan om naar boven mee terug te nemen (had ze laten grazen). Ik had ook een etensbakje opgepakt om mee te nemen maar toen flipte 1 cavia en klom die over de andere heen. Ik schrok enorm en wilde dat bakje neerzetten maar het was al te laat, die andere had heel raar gedaan en zich uit de handdoek gewurmt en die viel dus op de tegels... Gelukkig is er niets aan de hand tot nu toe, ik ben zooo opgelucht.
Nee dat kan ik begrijpen, maar het is ook zonde om je zo schuldig er over te voelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:07 schreef BaasjevanSabbat het volgende:
maar dat maakt niet dat ik me nu géén lompe hork meer voel..... maar dank voor je begrip.
Ja erg he, normaal nooit iets en nu gewoon in 1 week ditquote:dat ze nog maar een lang en gelukkig leventje mogen hebben bij jou !
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef BaasjevanSabbat het volgende:
[..]
![]()
[..]
hij is in elk geval liefdevol verzorgd totdat ie naar "mamma maan" mocht, waar ie nu achter de muizen aanrent..... en lekker ligt te spinnen, denkend aan de fijne momenten die jullie samen hadden !
en als je er verdrietig om bent, kun je hem bijna horen miauwen van boven......
hij zegt je dan dat alles nu helemaal goed met hem is !
Bij mij besloot moederpoes na het constateren dat er een eikenhouten ding op het hoofd van dr kleintje was beland dat het etenstijd was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Brr als ik eraan denk krijg ik zo weer de tranen in mijn ogen..
Weet je wat zo bijzonder was naderhand?
Ik heb het poesje daarna in de schuur neergelegd op een dekentje..
en de moederpoes kwam op een gegeven moment bij mij, ze mauwde en ik had haar het jong al laten zien, en gezegd : Het spijt me heel erg maar, hij is niet meer.. Ze snuffelde aan hem en likte zijn oortje![]()
Maar goed ze komt naar me toe, ik heb twee uur op de bank gezeten nadat hij dood was, gewoon verdoofd,
en ze wilde naar buiten maar dat kan ze gewoon altijd, dus ik loop mee met haar naar de schuur en ze kijkt naar het jong en loopt naar de deur.
deur stond gewoon open dus..
Vond het wel vreemd maar ik dacht kom op tijd om het poesje te begraven.
Doosje gezocht, gevonden en het jong erin gelegd, met zakdoekjes eromheen, toen doosje dicht.een pootje was al stijvig paste niet meer in het doosje Arghhhhh,
Nou ja plakband eromheen gedaan alles dicht enzo.
Dus op naar de tuin, graaf graaf,
staat ineens die moederpoes met de vader erbij te kijken wat ik aan het doen was
Ik was amazed het was net of ze begrafenis van hun kind bijwoonden![]()
Heel bizar, toen het diertje begraven was, stond ik op en aaide de moederpoes over haar kop en zei nogmaals sorry meis.
Ze keek me aan en knipperde met haar ogen en bleef een tijdje stil zitten op een grote kei in de tuin.
Het was echt heel bijzonder, dus mensen die denken dat dieren niet nadenken ofvoelen
ik denk dat ze het wel mis hebben dus..
Heb er tranen in m'n ogen van... vind dat altijd zoooo zielig..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en de moederpoes kwam op een gegeven moment bij mij, ze mauwde en ik had haar het jong al laten zien, en gezegd : Het spijt me heel erg maar, hij is niet meer.. Ze snuffelde aan hem en likte zijn oortje![]()
Maar goed ze komt naar me toe, ik heb twee uur op de bank gezeten nadat hij dood was, gewoon verdoofd,
en ze wilde naar buiten maar dat kan ze gewoon altijd, dus ik loop mee met haar naar de schuur en ze kijkt naar het jong en loopt naar de deur.
Doosje gezocht, gevonden en het jong erin gelegd, met zakdoekjes eromheen, toen doosje dicht.een pootje was al stijvig paste niet meer in het doosje Arghhhhh,
staat ineens die moederpoes met de vader erbij te kijken wat ik aan het doen was
Heel bizar, toen het diertje begraven was, stond ik op en aaide de moederpoes over haar kop en zei nogmaals sorry meis.
Ze keek me aan en knipperde met haar ogen en bleef een tijdje stil zitten op een grote kei in de tuin.
Het was echt heel bijzonder, dus mensen die denken dat dieren niet nadenken ofvoelen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
mwah ik doe gewoon de deur van de wasmachine dicht als ik er niet naast staquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Of had je liever een dooie kat omdat je hem 1x niet opmerkt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
probeer ik vanmiddag nog neer te zettten....
![]()
HIJ LOOPT WEER OP ZIJN POOTJE !!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Abigail het volgende:
Hoi Oversight/Baasjevansabbat,
Ik moet nog even kwijt dat ik het ongelooflijk vind welke reacties sommige mensen hier durven te plaatsen. Wat heb je er nou aan om mensen nog verdrietiger te maken en alleen maar te willen provoceren of mensen te stangen? Probeer ze alsjeblieft te negeren, het zijn zielige types die aandacht te kort hebben.
quote:Heel veel knuffels voor Sabbat natuurlijk en moge hij samen met jullie nog een heerlijk kattenleventje hebben!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Actie foto's!quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat het lieve beestje voor de zekerheid toch even nakijken door de dierenarts.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt zelf gereageert.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe gaat het nu met de lieve Sabat nu het zo warm is?
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt als een normale gezonde kat onder deze weersomstandighedenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
ligt overdag véél voor pampus....
maar relt ons 's avonds dés te meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |