quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Brr als ik eraan denk krijg ik zo weer de tranen in mijn ogen..
Weet je wat zo bijzonder was naderhand?
Ik heb het poesje daarna in de schuur neergelegd op een dekentje..
en de moederpoes kwam op een gegeven moment bij mij, ze mauwde en ik had haar het jong al laten zien, en gezegd : Het spijt me heel erg maar, hij is niet meer.. Ze snuffelde aan hem en likte zijn oortje![]()
Maar goed ze komt naar me toe, ik heb twee uur op de bank gezeten nadat hij dood was, gewoon verdoofd,
en ze wilde naar buiten maar dat kan ze gewoon altijd, dus ik loop mee met haar naar de schuur en ze kijkt naar het jong en loopt naar de deur.
deur stond gewoon open dus..
Vond het wel vreemd maar ik dacht kom op tijd om het poesje te begraven.
Doosje gezocht, gevonden en het jong erin gelegd, met zakdoekjes eromheen, toen doosje dicht.een pootje was al stijvig paste niet meer in het doosje Arghhhhh,
Nou ja plakband eromheen gedaan alles dicht enzo.
Dus op naar de tuin, graaf graaf,
staat ineens die moederpoes met de vader erbij te kijken wat ik aan het doen was
Ik was amazed het was net of ze begrafenis van hun kind bijwoonden![]()
Heel bizar, toen het diertje begraven was, stond ik op en aaide de moederpoes over haar kop en zei nogmaals sorry meis.
Ze keek me aan en knipperde met haar ogen en bleef een tijdje stil zitten op een grote kei in de tuin.
Het was echt heel bijzonder, dus mensen die denken dat dieren niet nadenken ofvoelen
ik denk dat ze het wel mis hebben dus..
mwah ik doe gewoon de deur van de wasmachine dicht als ik er niet naast staquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Of had je liever een dooie kat omdat je hem 1x niet opmerkt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
probeer ik vanmiddag nog neer te zettten....
![]()
HIJ LOOPT WEER OP ZIJN POOTJE !!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Abigail het volgende:
Hoi Oversight/Baasjevansabbat,
Ik moet nog even kwijt dat ik het ongelooflijk vind welke reacties sommige mensen hier durven te plaatsen. Wat heb je er nou aan om mensen nog verdrietiger te maken en alleen maar te willen provoceren of mensen te stangen? Probeer ze alsjeblieft te negeren, het zijn zielige types die aandacht te kort hebben.
quote:Heel veel knuffels voor Sabbat natuurlijk en moge hij samen met jullie nog een heerlijk kattenleventje hebben!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Brr als ik eraan denk krijg ik zo weer de tranen in mijn ogen..
Weet je wat zo bijzonder was naderhand?
Ik heb het poesje daarna in de schuur neergelegd op een dekentje..
en de moederpoes kwam op een gegeven moment bij mij, ze mauwde en ik had haar het jong al laten zien, en gezegd : Het spijt me heel erg maar, hij is niet meer.. Ze snuffelde aan hem en likte zijn oortje![]()
Maar goed ze komt naar me toe, ik heb twee uur op de bank gezeten nadat hij dood was, gewoon verdoofd,
en ze wilde naar buiten maar dat kan ze gewoon altijd, dus ik loop mee met haar naar de schuur en ze kijkt naar het jong en loopt naar de deur.
deur stond gewoon open dus..
Vond het wel vreemd maar ik dacht kom op tijd om het poesje te begraven.
Doosje gezocht, gevonden en het jong erin gelegd, met zakdoekjes eromheen, toen doosje dicht.een pootje was al stijvig paste niet meer in het doosje Arghhhhh,
Nou ja plakband eromheen gedaan alles dicht enzo.
Dus op naar de tuin, graaf graaf,
staat ineens die moederpoes met de vader erbij te kijken wat ik aan het doen was
Ik was amazed het was net of ze begrafenis van hun kind bijwoonden![]()
Heel bizar, toen het diertje begraven was, stond ik op en aaide de moederpoes over haar kop en zei nogmaals sorry meis.
Ze keek me aan en knipperde met haar ogen en bleef een tijdje stil zitten op een grote kei in de tuin.
Het was echt heel bijzonder, dus mensen die denken dat dieren niet nadenken ofvoelen
ik denk dat ze het wel mis hebben dus..
![]()
![]()
![]()
Actie foto's!quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat het lieve beestje voor de zekerheid toch even nakijken door de dierenarts.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op zondag 12 juni 2005 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt zelf gereageert.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe gaat het nu met de lieve Sabat nu het zo warm is?
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt als een normale gezonde kat onder deze weersomstandighedenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
ligt overdag véél voor pampus....
maar relt ons 's avonds dés te meer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |