quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:55 schreef ChicaneBT het volgende:
Zeikerd 1.3.
Neequote:Op zondag 5 juni 2005 19:59 schreef joolee het volgende:
opmerking weg
Bij mij gaat een levend wezen toch nog steeds boven een horlogequote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef Adsum het volgende:
Er zijn wel ergere dingen, je zal maar op je horloge gaan staan...
Ieder zo z'n normen en waarden he, so be it !quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij mij gaat een levend wezen toch nog steeds boven een horloge![]()
Doe niet zo engquote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef Adsum het volgende:
Er zijn wel ergere dingen, je zal maar op je horloge gaan staan...
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Oh, nu maar hopen dat de schade meevalt met het beestje...![]()
Dat klinkt in ieder geval hoopgevend.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
net mijn vrouw aan de telefoon gehad,...
Poesje is nu verdoofd en er zijn foto's gemaakt, er lijkt geen pootje gebroken.
Als ze binnen 2 dagen weer begint om de grond aan te tikken met haar pootje, dan is waarschijnlijk ook het heupje niet gebroken...
editquote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als ze binnen 2 dagen weer begint om de grond aan te tikken met haar pootje, dan is waarschijnlijk ook het heupje niet gebroken...
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Klinkt hoopvol...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
gelukkig maar enzoquote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het meevalt.. poesjes duiken op de meest onverwachte plaatsen op, het kan zo maar gebeuren dat je er op stapt.. Sterkte ermee in ieder geval..quote:Op zondag 5 juni 2005 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
poesjes duiken op de meest onverwachte plaatsen op
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef -sone- het volgende:
opmerking weg
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het meevalt.. poesjes duiken op de meest onverwachte plaatsen op, het kan zo maar gebeuren dat je er op stapt.. Sterkte ermee in ieder geval..
O ja, dat kan natuurlijk ook: gewoon een andere nemen. Ben je van het hele gezeik af! Briljant.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef hollander76:
maar hopelijk komt het nog goed, en anders moet je een andere nemen
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb een keer een poesje vermoord.
Ik liep een keer per ongeluk tegen een flink zware eikenhouten plank aan tijdens het in elkaar zetten van een kast.
Flikkert die plank met een enorme knal bovenop een poesje.
Zn hersens liepen er uit.
oh !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Shreever het volgende:
Gelukkig is het goed gekomen.
De schoonzus van een vriendin van me heeft laatst een van haar kittens vermoord in de wasmachine![]()
Goed nieuws!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef Mirage het volgende:
Het gaat heel goed met het poezebeest !
Hij heeft sinds gisteravond tot net geslapen ( in de afgelsloten ruime hondenbench om te voorkomen dat hij gaat dollen of gedolt wordt door kinderen/ hond )
Net even laten eten, dat ging goed ! Dus de ingewanden lijken echt in orde.
Ik heb hem even op de kattebak gezet en daar heeft hij een klein plasje gedaan..
Het is gelukt het pilletje naar binnen te krijgen.
En meneer ligt nu weer in zijn bench te doezelen.
\![]()
* Mirage weet niet of het gewaardeert wordt door hem als ik dit zeg, maar hij moest er gisteravond zelfs van huilen !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Hoe is het met oversiggie?
Die voelt zich zo kut
Ach wat sneu!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage weet niet of het gewaardeert wordt door hem als ik dit zeg, maar hij moest er gisteravond zelfs van huilen !
Het leek ook heel erg in het begin. Vooral omdat we niet wisten wáár hij op de poes was gaan staan... het beestje zat verstopt onder de deken... voor hetzelfde geld heb je op zijn buik gestaan en is daar alles kapot.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Hoe is het met oversiggie?
Die voelt zich zo kut
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt me echt schrikken!
Gelukkig lijkt alles goed te zijn.
Op zich kun je niet voorzichtig genoeg zijn, en met kleine poesjes moet je ook echt heel erg opletten! Die zitten ook nog eens overal!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
poesje doet heel voorzichtig grond aantippen met het auw-pootje......
waarschijnlijk heupje toch niet gebroken...
ik durf niet meer door het huis te lopen,... en kijk steeds naar mijn voeten...
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zich kun je niet voorzichtig genoeg zijn, en met kleine poesjes moet je ook echt heel erg opletten! Die zitten ook nog eens overal!
De eerste tijd kun je dat ook echt beter zo doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:13 schreef Oversight het volgende:
[..]ik loop nooit meergewoon zomaar naar de badkamer....
overzichie gaat op zijn billen zitten en doet dan steeds een stukje naar voren schuiven als ie naar de badkamer wil...
O, maar zo ken ik hem al tijden, maar niet iedereen ziet dat...quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
En OS laat zich inderdaad van een heel lieve kant zien hier!
Oh, ik zie het ook wel hoor. Ik kom alleen ook wel eens een lastige OS tegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, maar zo ken ik hem al tijden, maar niet iedereen ziet dat...
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, maar zo ken ik hem al tijden, maar niet iedereen ziet dat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |