Het is een dotjequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Vava het volgende:
Het is een dotjeals ik naar die foto;s kijk krijg ik tranen in mijn ogen bij de gedachte wat dat arme beestje nu meemaakt
ik hoop echt dat het goed komt met Sabbat!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij komt lekker intelligent over met je reactie![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Sterkte.![]()
Wel belangrijk, blijf het jezelf niet verwijten.
quote:Dit zijn dingen die gewoon kunnen gebeuren en jij of hij kan daar niks aan doen. Verwerk het wel en zet het daarna zo veel mogelijk van je af.
Positief blijven.
quote:
(mijn kat maakt er ook een gewoonte van, om mij voor de voeten en benen te lopen en dan beledigd te gaan krijsen als ik vervolgens per ongeluk op zijn poot ga staan.![]()
)
Weet ik, ik bedoel ook met wat tijd...quote:
Maar je weet niet wat hij "piept". Misschien zegt hij wel "gore klootzak", maar het kan ook zijn dat hij zegt "het gaat wel, maak je nou maar niet zo druk".quote:lief van je..... probeer het maar eens van je af te zetten als ie naar je piept vanuit zijn tijdelijke kooi....
Emotionele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk op stang jagen. Maar of dat nou zo'n sport is om te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mensen laten zich zo heerlijk op stang jagenIk zal kappen.
Het is fok!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:23 schreef L-X het volgende:
[..]
Emotionele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk op stang jagen. Maar of dat nou zo'n sport is om te doen?![]()
TR geplaatstquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat we daar idd beter op ons plaats zitten... kan jij je naam niet blauw maken om dat te doen ?
Doe ik het toch even?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat we daar idd beter op ons plaats zitten... kan jij je naam niet blauw maken om dat te doen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |