abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27747603
En nu deze in F&F staat wil ik er nog even op wijzen dat doodgooi, doodtrap-opmerkingen en andere nare grappen en grollen niet zijn toegestaan hier
pi_27748051

Ik ben blij dat ik dit topic nu pas lees, nu ik iig weet dat het poesje niet door is. Ik kan heel slecht tegen dit soort dingen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat TS en vrouw zich heel kut hierdoor voelen en ik snap eigenlijk niet zo goed waarom bepaalde reacties niet worden weggehaald... Het is zo kut dat je zon beestje helemaal niet kan uitleggen wat er aan de hand is, die weet alleen maar PIJNPIJNPIJJJJJJJJJJN.

Arm beestje, arme TS. Ik hoop dat alles weer goed komt, maar als hij gewoon eet en drink en plast en poept, is dat iig al een heel goed teken. Stel dat het pootje gebroken is, dan is daar vast ook wel een mouw(haha miauw, slechte pun) aan te passen en in het allerergste geval: er zijn genoeg poezen met 3 poten, die prima vooruit komen.

Sterkte.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:14:19 #128
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27749172
dank je wel Oblivion.

DancingPhoebe, dank je wel voor je hartelike woorden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_27749249
kappen nou

[ Bericht 97% gewijzigd door Tinkerbell op 08-06-2005 19:17:40 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:20:57 #130
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27749345
Na nog wat dingen bekeken en doorgenomen te hebben hebben gaan we vrijdag terug naar de dierenarts.

Het kitten lijkt zich redelijk te redden en mauwt ook niet meer zo verschrikkelijk als je aan hem zit.
Hij is wel heel aanhankelijk.
Als je hem omhoog houdt met één hand ndersteunend onder de borstkast en je andere hand zachtjes duwend (beetje aantikkend) onder het rechter pootje dan begint hij al iets tegendruk te geven en maakt een héle kleine fietsbeweging ( ik denk dat wel begrepen wordt wat ik hiermee bedoel ). Zelf ervaar ik dit als positief.

Verder laat ik het kitten veel in de bench verplicht rusten ( en beschermt voor hond, kinderen.. én zichzelf natuurlijk.. het is en blijft een kitten en het liefste dollen en rollen ze de hele dag door het huis..pijn of geen pijn )

Vandaag heeft hij zijn laatste pijnstiller gekregen.. ik ben erg benieuwd wat morgen brengt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:33:26 #131
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_27749690
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:20 schreef Mirage het volgende:
Als je hem omhoog houdt met één hand ndersteunend onder de borstkast en je andere hand zachtjes duwend (beetje aantikkend) onder het rechter pootje dan begint hij al iets tegendruk te geven en maakt een héle kleine fietsbeweging ( ik denk dat wel begrepen wordt wat ik hiermee bedoel ). Zelf ervaar ik dit als positief.
Gelukkig! Het enige wat je nu nog kan doen is wachten en zien of het nog beter wordt.
pi_27750252
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:20 schreef Mirage het volgende:
Na nog wat dingen bekeken en doorgenomen te hebben hebben gaan we vrijdag terug naar de dierenarts.

Het kitten lijkt zich redelijk te redden en mauwt ook niet meer zo verschrikkelijk als je aan hem zit.
Hij is wel heel aanhankelijk.

Verder laat ik het kitten veel in de bench verplicht rusten ( en beschermt voor hond, kinderen.. én zichzelf natuurlijk.. het is en blijft een kitten en het liefste dollen en rollen ze de hele dag door het huis..pijn of geen pijn )

Vandaag heeft hij zijn laatste pijnstiller gekregen.. ik ben erg benieuwd wat morgen brengt.
Dat klinkt idd een stukje positiever

Oversight, je jkan er echt niets aan doen hoor, dat beestje was gewoon ergens in gaat zitten waar je hem totaal niet verwacht had, logisch dat je daar je voet gewoon op zet. Alleen vette pech dat het poesje daar toevallig zat!
Veel sterkte voor jullie en Sabbat iig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:36:44 #133
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27751853
ik ga dit topic eens grondig opruimen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27751974
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef buzzer het volgende:
ik ga dit topic eens grondig opruimen
Is al gebeurd
pi_27763205
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef MaRySe het volgende:
kappen nou

Dat was gewoon een serieuze reactie
pi_27763254
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:08 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Dat was gewoon een serieuze reactie
Dacht het niet .
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef MaRySe het volgende:

Als wij een nieuwe poes hebben gaat ie altijd even 30 sec in de wasmachine.
pi_27763290
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dacht het niet .
[..]
Dus wel. Nieuwe poesjes vinden het leuk om in de wasmachine te gaan, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, stel je voor dat je de wasmachine aandoet en het beest zit er in zonder dat je het merkt.
Daarom doet mijn vader altijd heel even de poes in de wasmachine, koud water geen zeep, zodat die kat zich helemaal rot schrikt en NOOIT meer in die wasmachine gaat liggen.
pi_27763357
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Dus wel. Nieuwe poesjes vinden het leuk om in de wasmachine te gaan, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, stel je voor dat je de wasmachine aandoet en het beest zit er in zonder dat je het merkt.
Daarom doet mijn vader altijd heel even de poes in de wasmachine, koud water geen zeep, zodat die kat zich helemaal rot schrikt en NOOIT meer in die wasmachine gaat liggen.
Dierenmishandeling
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_27763371
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:16 schreef Vava het volgende:

[..]

Dierenmishandeling
Helemaal niet.
Of had je liever een dooie kat omdat je hem 1x niet opmerkt.
pi_27763416
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:

Alsof ze dat onthouden.
pi_27763430
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Alsof ze dat onthouden.
Die van mij wel. Katten zijn niet dom.
Maar ja, dan geloof je het niet
pi_27763551
Ik heb al heel wat poesjes gehad, en niet alle/geen een poesjes vonden het per definitie leuk om in een wasmach. te gaan zitten

Oh je vader laat ze ook alle haartjes verbranden als ze bij een open haard kaars of BBQ lopen natuurlijk
  donderdag 9 juni 2005 @ 01:32:11 #143
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_27763617
Ik reed gister per ongeluk over de staart van de kat heen met m'n bureaustoel.. voelde me toen al heeeeeel schuldig dus kan me voorstellen hoe t voelt als je op zo'n hummeltje gaat staan..
Ben benieuwd wat de dierenarts vrijdag er van zegt. sterkte iig
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_27763723
Hier is 3 weken terug ook een kitten gestorven nadat iemand ertegen aan liep...
dat was echt heel erg...
Het kronkelde over de grond, en zijn ene oogje raakte opgezet en....
Ik heb het in mijn handen gehouden en gezegd dat hij zijn best moest doen enzo,dat ie toch nog aan mijn bank moest krabben, dat het leven nog zo leuk kon zijn, dattie nog niet mocht gaan etc..
Ik heb erbij gezeten en toen het moment dat ik hem tegen mij aanhield en toen
stierf het diertje
Gruwelijk heb er nachten last van gehad..zag alles zo weer voor me.
Ergste is je kan er niets aan doen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 9 juni 2005 @ 01:42:43 #145
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_27763740
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier is 3 weken terug ook een kitten gestorven nadat iemand ertegen aan liep...
dat was echt heel erg...
Het kronkelde over de grond, en zijn ene oogje raakte opgezet en....
Ik heb het in mijn handen gehouden en gezegd dat hij zijn best moest doen enzo,dat ie toch nog aan mijn bank moest krabben, dat het leven nog zo leuk kon zijn, dattie nog niet mocht gaan etc..
stierf het diertje
Gruwelijk heb er nachten last van gehad..zag alles zo weer voor me.
Ergste is je kan er niets aan doen.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:01:21 #146
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27765311
Jeetje wat erg zhe-devilll !

*mirage leeft met je mee...

[ Bericht 13% gewijzigd door Oblivion op 09-06-2005 09:16:38 ]
Sir Winston Churchill
pi_27765606
He jakkes, zhe-devilll.....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_27766145
Gatver zhe-devilll, da tlijkt me echt niet fijn om te zien..
Maar TS, op katten trappen, het overkomt je gewoon. Die beesjes zijn vaak nou eenmaal een beetje lomp met verstoppen of ergens gaan liggen op een ontactische plek en dan gebeurt het gewoon!

Eergisteren heb ik perongeluk ook op onze kat getrapt. Gelukkig alleen op z'n staart (of poot?) maar hij gilde het uit en rende keihard weg. Gelukkig rende hij nog
En gisteren nog erger, ik liet een cavia vallen op het terras... dan schrik je ook eens even zeg! Ik had ze beiden in een handdoek gedaan om naar boven mee terug te nemen (had ze laten grazen ). Ik had ook een etensbakje opgepakt om mee te nemen maar toen flipte 1 cavia en klom die over de andere heen. Ik schrok enorm en wilde dat bakje neerzetten maar het was al te laat, die andere had heel raar gedaan en zich uit de handdoek gewurmt en die viel dus op de tegels... Gelukkig is er niets aan de hand tot nu toe, ik ben zooo opgelucht.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:04:13 #149
122445 BaasjevanSabbat
:Y zet een smiley vóór je zin
pi_27768217
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
knip....
stierf het diertje
knip...
quote:
Cynix ® (Forum Admin) - woensdag 8 juni 2005 @ 00:43
Oversight gaat slapen. Lang hopelijk.
hij is in elk geval liefdevol verzorgd totdat ie naar "mamma maan" mocht, waar ie nu achter de muizen aanrent..... en lekker ligt te spinnen, denkend aan de fijne momenten die jullie samen hadden !

en als je er verdrietig om bent, kun je hem bijna horen miauwen van boven......

hij zegt je dan dat alles nu helemaal goed met hem is !
There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the universe is for it will instantly disappear and be replaced by something even more inexplicable. ...There is another theory which states that this has already happened.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:07:49 #150
122445 BaasjevanSabbat
:Y zet een smiley vóór je zin
pi_27768311
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef ParanoidEv het volgende:
-knip-
Maar TS, op katten trappen, het overkomt je gewoon. Die beesjes zijn vaak nou eenmaal een beetje lomp met verstoppen of ergens gaan liggen op een ontactische plek en dan gebeurt het gewoon!
maar dat maakt niet dat ik me nu géén lompe hork meer voel..... maar dank voor je begrip.
quote:
Eergisteren heb ik perongeluk ook op onze kat getrapt. Gelukkig alleen op z'n staart (of poot?) maar hij gilde het uit en rende keihard weg. Gelukkig rende hij nog
En gisteren nog erger, ik liet een cavia vallen op het terras... dan schrik je ook eens even zeg! Ik had ze beiden in een handdoek gedaan om naar boven mee terug te nemen (had ze laten grazen ). Ik had ook een etensbakje opgepakt om mee te nemen maar toen flipte 1 cavia en klom die over de andere heen. Ik schrok enorm en wilde dat bakje neerzetten maar het was al te laat, die andere had heel raar gedaan en zich uit de handdoek gewurmt en die viel dus op de tegels... Gelukkig is er niets aan de hand tot nu toe, ik ben zooo opgelucht.
dat ze nog maar een lang en gelukkig leventje mogen hebben bij jou !
There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the universe is for it will instantly disappear and be replaced by something even more inexplicable. ...There is another theory which states that this has already happened.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')