Braaf, het valt me wel tegen hoor geen icoontje in de OPquote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef tonks het volgende:
Hallooo![]()
Ben er eindelijk een keer als mtm er is
* melanie_the_miss slaat tonks in het gelaat.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:30 schreef tonks het volgende:
Ohh ik heb flash gemist. wat errug
Oja ik kan de OP niet meer veranderen (bekende bug enzo)
`quote:Op zondag 5 juni 2005 01:32 schreef tonks het volgende:
auw
* melanie_the_miss geeft tonks een spuit met cafeïne en houd hem wakker met haar zeikende stem.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:32 schreef tonks het volgende:
ik ben moe
quote:
Remzz en ik ook met die van onsquote:Op zondag 5 juni 2005 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
die tv past niet op mijn kamer
En ik ben tevreden met mijn nokia 6230.
TV!!??quote:Op zondag 5 juni 2005 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]die tv past niet op mijn kamer
En ik ben tevreden met mijn nokia 6230.
quote:
Been there done that.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
TV!!??![]()
Tja zal es verder zoeken volgensmij is hier ergens een vrouwvriendelijk Gadget topic.
In de Mediamarkt bij ons staat wel een oranje nog geen roze gezien.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wiewwww
![]()
![]()
Als iemand een roze tv kan vinden die wordt verkocht in nederland dan ben ik heel blij
Ik heb nu een gele maar die is kapot
Ik heb een roze mini en een roze sokquote:Op zondag 5 juni 2005 19:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je mag pas posten in GAD als je een iPod en een 6230 hebt
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb een roze mini en een roze soken een 6230
Ik heb ook een zwarte.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Ik een blauwe mini en blauwe sok en een zwarte 6230
* melanie_the_miss slaat.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:06 schreef tonks het volgende:
Ja!
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:10 schreef tonks het volgende:
vroeger had je heel veel oranje en appelgroene tv's
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
OMG
http://www.speurders.nl/a(...)1.0.1.1516.3024.html
Dat meen je toch nietquote:Op zondag 5 juni 2005 19:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
nog eens OMG
http://www.speurders.nl/a(...)ssen_dvd_player.html
die tv wel!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet![]()
Dat is echt overdreven fout....
Whahaha NS verklaart me voor gek... En hij heeft gelijkquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef tonks het volgende:
zeuren bij nitespeed!
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:26 schreef tonks het volgende:
Ik wil wel een icoontje maken hoor
wat moet erin
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi ik kom weer pesten
die wil ik graag want ik vind hem leuk... maar ipv flitsen inschuiven?
ik heb het daar al 3keer gevraagdquote:Op zondag 5 juni 2005 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Daar is idd een topic voor, maar volgens mij heeft melanie daar al een verzoek geplaatst.
En QG reageert ook niet op mijn vraag in het FB topic hier
Ja ben ook wel benieuwd naar het antwoord...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Daar is idd een topic voor, maar volgens mij heeft melanie daar al een verzoek geplaatst.
En QG reageert ook niet op mijn vraag in het FB topic hier
Ow ja jij zit ook in dat wereldtje hequote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga het denk ik ff aankaarten.
Neem het mee naar achteren
Tja er zullen hier weinig rel topic's ala Onzin voorkomen. Maar het zou wel handig zijn als gewoon iemand ff snel de topictitel kan aanpassen ofzow.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef tonks het volgende:
Heb het trouwens al een keer in FB gezegt, toen werd er min of meer gezegt dat GAD geen mods nodig had
Zou enorm zonde zijn...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
zou waarschijnlijk wel weer iemand overgeplaatst worden naar GAD, die hier nooit komt enzo
Kun jij dat er niet bij doen trouwens?quote:
Dat zou ik enorm leuk vindenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun jij dit er niet bij doen trouwens?
Lijkt me idd stuk beter dan dat een of andere mod dit hier ziet als een forum waar ie toch nooit hoeft te komen.
Wou jij ook geen nieuwsposter wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:04 schreef tonks het volgende:
ik kijk morgen wel even
PS timmy ik wil ook wel mod worde
Wat een goede MOD opmerkingquote:Op zondag 5 juni 2005 21:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg trouwens, de OP kan je het best gewoon in een .txt bestandje bewaren.. Zit je niet meer te kloten met de OP...
Nou dat zou er gek uitzien hoor!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Waarom mtm?
quote:
Mwou komt er een beetje hoekig uit vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet mooi?
Waar is dat de vlag van?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Degene die ik nu heb, stamt uit mijn reltijd hier op FOK
WAT ZEI JE???!?!!?!?!!?!??quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef tonks het volgende:
ik ben moe
Dan ga je maar slapenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef tonks het volgende:
Ik ben zo moe
Wat heb je allemaal gedaan danquote:Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef tonks het volgende:
Ik ben zo moe
Tja dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 5 juni 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
Ik ging om half 3 naar bed en was m half 8 wakker..
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, ff pimpen met mijn muis en toetsenbord
[afbeelding]
Superklein dus
Wel gaaf ja, alleen jammer dat er geen nummeriek gedeelte opzit zou ik wel missen.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, ff pimpen met mijn muis en toetsenbord
[afbeelding]
Superklein dus
Met draad, idd optisch en wat bedoel je met duiknop? Mediamarkt trouwens, en helaas boven de 30 euro..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wel gaaf ja, alleen jammer dat er geen nummeriek gedeelte opzit zou ik wel missen.
Is dat trouwens een draadvolle, optische muis met duimknop voor onder de ¤30? Zo ja waar heb je die gekocht ? Zit al weeken naar z'n ding te zoeken die bestaan gewoon echt bijna niet.
Z'n knop bij je duim waarvan meestal de functie terug is. Hebben we hier al een aantal jaar en is nogal lastig als je dan een muis hebt zonder. Ow jammer ik had ook bij de Mediamarkt gekeken en er was idd 1 van rond de 40/45 euro vond ik wat duur voor een muis en 1 tje van 20 euro maar dat leek wel een heel brak licht ding van Trust vandaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Met draad, idd optisch en wat bedoel je met duiknop? Mediamarkt trouwens, en helaas boven de 30 euro..
http://tweakers.net/pricewatch/63590quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Z'n knop bij je duim waarvan meestal de functie terug is. Hebben we hier al een aantal jaar en is nogal lastig als je dan een muis hebt zonder. Ow jammer ik had ook bij de Mediamarkt gekeken en er was idd 1 van rond de 40/45 euro vond ik wat duur voor een muis en 1 tje van 20 euro maar dat leek wel een heel brak licht ding van Trust vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |