Wou jij ook geen nieuwsposter wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:04 schreef tonks het volgende:
ik kijk morgen wel even
PS timmy ik wil ook wel mod worde
Wat een goede MOD opmerkingquote:Op zondag 5 juni 2005 21:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg trouwens, de OP kan je het best gewoon in een .txt bestandje bewaren.. Zit je niet meer te kloten met de OP...
Nou dat zou er gek uitzien hoor!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Waarom mtm?
quote:
Mwou komt er een beetje hoekig uit vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet mooi?
Waar is dat de vlag van?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Degene die ik nu heb, stamt uit mijn reltijd hier op FOK
WAT ZEI JE???!?!!?!?!!?!??quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef tonks het volgende:
ik ben moe
Dan ga je maar slapenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef tonks het volgende:
Ik ben zo moe
Wat heb je allemaal gedaan danquote:Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef tonks het volgende:
Ik ben zo moe
Tja dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 5 juni 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
Ik ging om half 3 naar bed en was m half 8 wakker..
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, ff pimpen met mijn muis en toetsenbord
[afbeelding]
Superklein dus
Wel gaaf ja, alleen jammer dat er geen nummeriek gedeelte opzit zou ik wel missen.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, ff pimpen met mijn muis en toetsenbord
[afbeelding]
Superklein dus
Met draad, idd optisch en wat bedoel je met duiknop? Mediamarkt trouwens, en helaas boven de 30 euro..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wel gaaf ja, alleen jammer dat er geen nummeriek gedeelte opzit zou ik wel missen.
Is dat trouwens een draadvolle, optische muis met duimknop voor onder de ¤30? Zo ja waar heb je die gekocht ? Zit al weeken naar z'n ding te zoeken die bestaan gewoon echt bijna niet.
Z'n knop bij je duim waarvan meestal de functie terug is. Hebben we hier al een aantal jaar en is nogal lastig als je dan een muis hebt zonder. Ow jammer ik had ook bij de Mediamarkt gekeken en er was idd 1 van rond de 40/45 euro vond ik wat duur voor een muis en 1 tje van 20 euro maar dat leek wel een heel brak licht ding van Trust vandaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Met draad, idd optisch en wat bedoel je met duiknop? Mediamarkt trouwens, en helaas boven de 30 euro..
http://tweakers.net/pricewatch/63590quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Z'n knop bij je duim waarvan meestal de functie terug is. Hebben we hier al een aantal jaar en is nogal lastig als je dan een muis hebt zonder. Ow jammer ik had ook bij de Mediamarkt gekeken en er was idd 1 van rond de 40/45 euro vond ik wat duur voor een muis en 1 tje van 20 euro maar dat leek wel een heel brak licht ding van Trust vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |