Sufferd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:05 schreef LauLau het volgende:
[..]
Sufferd.
Wil de waarheid niet in je botte kop?
Ik heb uitgelegd waarom hij dit deed.
Alleen je onverbiddelijkheid is lachwekkend.
Geloof je het zelf? Een dag na een bepaald bericht op tweakers.net komt er een post met een plaatje dat exact op de beschreven manier vergroot is en wat computers laat vastlopen. Ja, dat is toeval en die gast was zich van geen kwaad bewust. Natuurlijk. Overigens, ik ben het nieuwe hoofd van Opus Dei en tevens de uitvinder van de koude kernfusie. Want die laatste bestaat echt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef LauLau het volgende:
[..]
En was zich er niet van bewust dat het die gevolgen had want hij had niets gemerkt.
Zeker haar naaktfoto's op width:"999999999" geopendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
Mijn PC crashte ook!
Door Airelle!
Nee, Airelle gaf me de link van dat topic op MSNquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeker haar naaktfoto's op width:"999999999" geopend
Jaja, posts als onderstaand van Bendeleider als reactie op _The_General_ zijn opmerking dat zijn PC vastliep maken je relaas volledig geloofwaarig. Hou op met verdedigen klungel, dit was opzet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef LauLau het volgende:
[..]
Maar snap het dan dat hij dit niet heeft gedaan om je pc te laten crashen.
Dit is zo omdat : hij zelf geen crashende pc had en zijn klasgenoten ook niet.
Hij wou dus alleen het plaatje heel groot maken.
En was zich er niet van bewust dat het die gevolgen had want hij had niets gemerkt.
Daarom ook die waarschuwing later erbij gevoegd.
Jammer dat jullie zulks slecht in een mensch kunnen zien.
Maar ik zal jullie wel niet kunnen overtuigen omdat jullie zo gefrustreerd en bevooroordeeld zijn.
Jaloezie alom.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Dat kan niet![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, het gewenste effect is bereikt.
Je laat de pc's van anderen bewust crashen (waarom anders hebben jullie het eerst getest?) en ik denk meteen aan het lezen van een boek.
Ik denk dat de college psychologie maar even overnieuw gedaan moet worden. Heeft jullie leraar een trechter op zijn kop en een witte jas zonder mouwen?
Ook dat zal wel een doel hebben, geheel onterecht die ban. Hij wilde ons juist aanzetten om meer te lezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Jordy-B het volgende:
Bendeleider heeft een week extra, want "doorposten tijdens een ban is niet zo slim.", aldus Yvonne.
vandaar dat hij z'n kloon op width="99999"zette!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook dat zal wel een doel hebben, geheel onterecht die ban. Hij wilde ons juist aanzetten om meer te lezen.
Waarom zien jullie dat niet? Hij wist niet dat je niet onder een kloon door mocht posten, maar zijn bedoeling was dat wij ons meer gingen verdiepen in de literatuur.
Echt waar, geloof me nou.
sinds users er een mening over hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef livEliveD het volgende:
Sinds wanneer worden bans hier besproken?Ik dacht dat dit altijd meer bewuste achterkamertjes politiek was enzo
Wat ben jij voor een idioot? Ik werk regelmatig thuis en doe dat ook op de pc die ik voor fok gebruik. Gelukkig hou ik daar rekening mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef LauLau het volgende:
Als je werkt moet je niet op fok zitten zo simpel is het.
quote:Herstel: na overleg is de ban op 1 maand gezet wegens de ernst van de zaak.
Hierquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
stupid als dat waar is. plain stupid.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Dirkh het volgende:
Hij heeft iig genoeg tijd om een boek te lezen.
De frontpage heeft al genoeg gezeik met het MDI.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
stupid als dat waar is. plain stupid.
Iets voor op de weblogquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Mein Kampf bijv. staan nog wat links hier op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |