Ik heb FF helemaal up-to-date hierquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jeetje.
Update je browser luie hond.
Ik zie gewoon een plaatje en daarmee basta.
Welke browser gebruik jij, poepie?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jeetje.
Dude, ik heb de nieuwste browser. En het kan mij niet verrotten wat jij ziet, mijn pc liep vast en er zijn er meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jeetje.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef _The_General_ het volgende:
Tering kriebel wat een debiel wijf.
Kan iemand iets aan deze klootzak doen ?
Ja... die wordt hier dus ook gebruikt...quote:
Optieven klootzak! Ik heb FF maar XP sloeg op tilt en mijn hele PC kapte ermee. Ik ben data van het afgelopen half uur kwijt. Zodra ik je adres achterhaald heb ga je een fijne rekening van me krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik mag hopen, dat ie daar zelfs niet meer in kan kijken als de FA's klaar zijn met hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zal het banmeldtopic maar in de gaten gaan houden Bendeleider
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:57 schreef Jordy-B het volgende:
Bendeleider is 'n week weg...
Hij heeft een week.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hopen, dat ie daar zelfs niet meer in kan kijken als de FA's klaar zijn met hem.
Vind je? Dat jij alleen maar ouwehoert met je pc-tje wil nog niet zeggen dat anderen er ook nog op werken.quote:
t plaatje was maar iets van 2,5 MB...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef DamagedBrain het volgende:
Had ik maar eerder (als nerd) in de T. headlines gekeken....
T.net -> XP crast door te groot plaatje....
Ik zit op stage, maar ik ben niet zo een infantiele huisvrouw die op iedere link klikt die voorbij komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind je? Dat jij alleen maar ouwehoert met je pc-tje wil nog niet zeggen dat anderen er ook nog op werken.
Als er dan zo'n hoer even leuk denkt te zijn, ben je dus mooi je werk kwijt.
Zulke users zou FoK liever kwijt dan rijk moeten zijn.
Dat probeerde ik ook, maar er was geen houden meer aan en de boel zat vast.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
t plaatje was maar iets van 2,5 MB...
Na stoppen van de browser kon ik 'm gewoon downloaden. Niets aan de hand...
Dan had je geluk...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het plaatje werd wel uitgerekt tot 9999999 hoog en 9999999 breed... Dat zal 't geweest zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook, maar er was geen houden meer aan en de boel zat vast.
Ja, ik zag het. Maar je begreep wel wat ik bedoelde, dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
En trouwens Dirkh je spreekt jezelf een beetje erg tegen in de 1e zin.
Drink je tegenwoordig zo weinig bier dat de verschijnselen zelfs nu al merkbaar worden![]()
Nou en ofquote:
Wat mij betreft is het gone forever.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, poe poeh. Dat zal hem even leren. Een hele week.
Als DirkH nog mod wasquote:
De mods hebben daar niks over te zeggen. Al kunnen ze natuurlijk wel hun mening daarover geven.quote:
hij had in de html width="999999" gezet enzo.. vandaar dat hij crashtequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
haha! zo lachen als mensen hun werk kwijt zijn!quote:
Jah tuurlijk lach ik om dat soort dingen, ik zie gewoon graag mensen lijden, klik dan niet ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:16 schreef timbob het volgende:
[..]
hij had in de html width="999999" gezet enzo.. vandaar dat hij crashte
[..]
haha! zo lachen als mensen hun werk kwijt zijn!
ha, laatst werd er iemand zomaar z'n telefoon gejat! lachen man!
haha
ik zag laatst dat mensen bakstenen ergens door ramen aan het gooien waren! hahaha!
jij lacht ook als je moeder in elkaar gerost word?
lache, als mensen de dupe worden van een zieke grap
Ja, dat is echt het doel van internet hè. Vooral nergens op klikken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah tuurlijk lach ik om dat soort dingen, ik zie gewoon graag mensen lijden, klik dan niet ofzo
Hij waarschuwt ook niet ffquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah tuurlijk lach ik om dat soort dingen, ik zie gewoon graag mensen lijden, klik dan niet ofzo
Nee, ik wacht altijd totdat andere mensen eerder geklikt hebben, ga jij dan maar eens op een warez irc-channel zitten, lijkt me een goeie stek voor klikgrage lieden zoals jij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het doel van internet hè. Vooral nergens op klikken.
Maar je verwacht toch niet dat iemand van Fok! zoiets neer gaat zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zelf heb ik ook 3x op een foute link geklikt en toen deed die 3x helegaar niks meer mocht ik heul Windows en alles er weer opzetten, dus ik pas tegenwoordig wel op
![]()
Hij is niet voor niets Beroepsinfantielquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar je verwacht toch niet dat iemand van Fok! zoiets neer gaat zetten
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets Beroepsinfantiel![]()
En ik zit op een 800 mhz pc te werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef MeuL het volgende:
[..]
Jij moet jezelf ook is na laten kijken ventje, niet iedereen heeft een pc van 2000 euri tot z'n beschikking die even moeiteloos zo'n plaatje download.. daarnaast hebben een grootdeel van de FOK! users er problemen mee, en ben jij in de minderheid,
Tabéé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |