over een kwartierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:52 schreef Dos37 het volgende:
Nou al 9christensen
oow kijk nog even op TFquote:
prima prima zowquote:
preciesquote:
Dat mag je welquote:
Keza staat er een beetje naastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:40 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
er moet nog wel het 1 en anderen verbouwd worden
En toen liep ik door de regen richting station.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
Dé tenniswedstrijd van het jaar (tot nu toe), vind ik dan, is net begonnen: Federer-Nadal.
Achteraf een koude douche. Federer - Safin in Australie was vele malen mooier.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
Dé tenniswedstrijd van het jaar (tot nu toe), vind ik dan, is net begonnen: Federer-Nadal.
Dat was idd een mooiere partij, maar ik vond deze toch aardig in de buurt komen. Erg hoog niveau.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Achteraf een koude douche. Federer - Safin in Australie was vele malen mooier.
vooral van Nadal Roger kwam er niet meer aan te pasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was idd een mooiere partij, maar ik vond deze toch aardig in de buurt komen. Erg hoog niveau.
Examens?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:46 schreef placebeau het volgende:
[..]
Veel plezier op reis alleszins!
Ik mag lekker studeren
ja, mijn laatste van deze richting.quote:
Wiskunde (in Leuven)quote:Op zondag 5 juni 2005 10:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat studeer je eigenlijk placebeau?
Goedemorgen trouwens.![]()
Wanneer moet dat af zijn dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, mijn laatste van deze richting.
maar eerst moet mijn thesis (eindwerk) nog af. Dus het wordt nog stressen.
uiterlijk 10 juni.quote:
Wat je zegtquote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef zjroentje het volgende:
Oe, een echte knappe bol dus.
nee, dan heb ik mijn master binnen. Het mag wel eens.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:57 schreef zjroentje het volgende:
En ben je dan klaar, of heb je dan je Bachelor af?
Variatie kan ook toegepast worden in de titelquote:Op zondag 5 juni 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Variatie is het toverwoord.
Ik blijf maar zoeken op ESPN Sportscaféquote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Eilanden het volgende:
Als deze toko steeds zijn naam blijft wijzigen kan je het niet zo snel vinden als je op 'hoek' zoekt
Zo heet het snookercafe waar ik altijd snooker.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef placebeau het volgende:
ik ben trouwens voor "snooker palace" voor volgende naam![]()
zo heet bijna de helft van alle snookercafésquote:Op zondag 5 juni 2005 13:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zo heet het snookercafe waar ik altijd snooker.
was je van plan een mooie OP te maken dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet er geen OP komen of gaan we gewoon aan de geng zonder OP?
Ik was het wel van plan ja....quote:Op zondag 5 juni 2005 14:01 schreef mitt het volgende:
[..]
was je van plan een mooie OP te maken dan.![]()
vind je?quote:
je bent ook niks gewend.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef pfaf het volgende:50 posts in 3 dagen, teveel om terug te lezen męn.
Meer topics -> CTRL+Fquote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef placebeau het volgende:
hoe doe je dat?
das een soort kantine.quote:
mitt, je blijft toch op SPT, mag ik hopen?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef mitt het volgende:
sportkeet.
kan je mooi die Amerikanen aanleren.
dat doet ie zo evenquote:
uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
mitt, je blijft toch op SPT, mag ik hopen?
eurosport????quote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef popolon het volgende:
Oh man!
Ernesto Hoost vs. Bob Sapp op tv, K1
Die kerel is drie keer zo groot (380 lbs) maar hij trapt hem helemaal aan gort
eh nee, espn.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef mitt het volgende:
dat komt omdat die nep Amerikaan en nep limbo verstek laten gaan.
![]()
ik bedoel, je bent toch niet opeens met school bezig ofzo.quote:
Zondag alleen maar aan de bar gehangen, en gisteren een snipperdag opgenomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
ik bedoel, je bent toch niet opeens met school bezig ofzo.![]()
het zal eens niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zondag alleen maar aan de bar gehangen, en gisteren een snipperdag opgenomen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef zjroentje het volgende:
Je plaatje doet het niet in het grastopic.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
Met dank aan pfaf: http://www.putfile.com/media.php?n=urso91&width=320![]()
![]()
Die kende ik al, maar heb nu opnieuw de slappe lach.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
![]()
omgquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
![]()
ja, best wel schandaligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef At_Fundum het volgende:
Tsja en toch vind ik het vrij onsportief van die ander om er dan toch voorbij te gaan![]()
![]()
Geweldig filmpjequote:
ahahahahahaha joaquote:
die ik jou stuurde ook welquote:
dat was een redelijkequote:
Dat is het mooiste voetbal filmpje dat ik kenquote:
maak ie oe naaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is het mooiste voetbal filmpje dat ik ken
maarja dat mag je hier niet zeggen dan word je verguist
ik ook geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:07 schreef popolon het volgende:
Whehe, die wielrenner, wat een sukkel.
Ik zou er ook voorbij gereden zijn.![]()
ik had nog even gezwaaitquote:
Ik had hem stijl in zijn gezicht uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik had hem stijl in zijn gezicht uitgelachen
ik zou ook nog hebben geschreeuwd Wat doa ie danquote:
wahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zou ook nog hebben geschreeuwd Wat doa ie dan
Jazeker ik heb gisteren een schotel geinstalleerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef pfaf het volgende:
Kunnen we in dit hok ook ABC ontvangen? Anders ga ik terug naar het sportcafé...
ja ik heb nog ff geholpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker ik heb gisteren een schotel geinstalleerd
Bakje Grolsch erbijquote:
Tigers - Dodgers neem ik aan?quote:
Neen, competitie man, we staan bovenaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:19 schreef mitt het volgende:
quote:
Ik wil jou wel eens zien pitchen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat we in de batting cage stonden en ballen 'ontvingen' van >85 mph.
Ik blijf liever nog even in leven
ja outfield daar begin je, jou tijd als 1B of SS komt nog wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef popolon het volgende:
Nee da's niks voor mij, gaat m'n elleboog uit de kom met die rare zwiepers.![]()
Outfielder, best leuk want je krijgt redelijk wat te doen, en aangezien het weer 30 graden is zal het wel weer zweten worden
nee, puur passief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
Ik vind het wel best daar.
Doe je zelf wel aan baseball dan?![]()
heb je ook een averages?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef popolon het volgende:
8-5
Maar nog steeds bovenaan.
Weer een run en 2 RBI.
Ja alles wordt bijgehouden op zo'n speciaal formulier, ik begrijp er echter nog niet veel vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
heb je ook een averages?
al errors gemaakt?![]()
Op jou niveau sowiesoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja alles wordt bijgehouden op zo'n speciaal formulier, ik begrijp er echter nog niet veel van
En als rookie mag ik fouten maken
Je zou eigenlijk eens mee moeten doen, ik weet zeker dat 't je vies tegen zal vallen.quote:
ik ga wel op de mooie tribune zitten, als jullie die hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens mee moeten doen, ik weet zeker dat 't je vies tegen zal vallen.![]()
Hey, een baseball field.quote:
Oh ik heb wel wat foto's gemaakt van het complex zelf (zo'n 9 velden schat ik) en heb gevraagd of m'n lieve dame wat foto's wou nemen van de wedstrijd zelf: Ze had 't iets te druk met ouwehoeren dus dat is niet geluktquote:
WTF is datquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh ik heb wel wat foto's gemaakt van het complex zelf (zo'n 9 velden schat ik) en heb gevraagd of m'n lieve dame wat foto's wou nemen van de wedstrijd zelf: Ze had 't iets te druk met ouwehoeren dus dat is niet gelukt
geen flauw ideequote:
ja maar wat is hetquote:
Idd!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:23 schreef placebeau het volgende:
Dju, vanaf morgen weer koers op de TV, dat is geen goede zaak voor mijn examens.
Hier hetzelfde, mijn (klote)eindwerk ligt sinds deze morgen bij de kopiezaak, dus kan pas vanaf nu studeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd!
Vanaf volgende week 2,5 week tentamens, en ik heb nog bijna niks gedaan, omdat ik nog steeds met die klote cast bezig ben.
welke koers?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:23 schreef placebeau het volgende:
Dju, vanaf morgen weer koers op de TV, dat is geen goede zaak voor mijn examens.
Civiele Techniek, als Master Mechanica, Materialen en Constructies. Als alles meezit ben ik over een tijd betonconstructeur.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef placebeau het volgende:
Welke richting doe je eigenlijk?
Zuivere wiskunde, ik kon ook kiezen tussen fysische wiskunde (sterrenkunde) en toegepaste wiskunde (statistiek), maar ik kan alleen abstract denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Civiele Techniek, als Master Mechanica, Materialen en Constructies. Als alles meezit ben ik over een tijd betonconstructeur.
Welke richting in de Wiskunde doe jij, of is dat algemeen?
hoeveel kilo is datquote:
Tja, wiskunde voor de wiskunde, allemaal stellingen en constructies. algebra/analyse/meetkunde/topologie en van die dingen. Ik zit vooral in de werkgroep algebra.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:38 schreef zjroentje het volgende:
En zuivere wiskunde houdt in?
Dat zijn er al zeker 5.5 te veel.quote:
Mike kan niet boksen, maar wel héúl hard slaan.quote:
Er zijn er hier in Leuven al zoveel die dat gevraagd hebben dat ik overweeg er geld voor te vragenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Heb je nog wat gaatjes in je agenda om wat bijles numerieke wiskunde, statistiek, risicoanalyse en kansrekening te geven?
Mike heeft geld nodig, alweerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mike kan niet boksen, maar wel héúl hard slaan.
Die bedragen voor de boksers zijn echt abnormaal! En deze zitten nog aan de onderkant van de 'markt'. De vriendin van m'n vriendin is getrouwd met Oscar de la Hoya en als je dan hoort wat voor bedragen er dan omgaan voor een simpel bokspartijtje... dat is echt ongelooflijk! Wil ik me ook wel knock out voor laten slaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Mike heeft geld nodig, alweer
Hiermee verdient ie 5 miljoen, waarvan hij zo'n kleine $200.000 overhoudt, de rest gaat meteen naar schuldeisers.
McBride krijgt maar $250.000.
Ik ook, maar dan wel zachtjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef Eilanden het volgende:
Wil ik me ook wel knock out voor laten slaan
Dus je kan gewoon double daten met De la Hoya.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die bedragen voor de boksers zijn echt abnormaal! En deze zitten nog aan de onderkant van de 'markt'. De vriendin van m'n vriendin is getrouwd met Oscar de la Hoya en als je dan hoort wat voor bedragen er dan omgaan voor een simpel bokspartijtje... dat is echt ongelooflijk! Wil ik me ook wel knock out voor laten slaan
Als we zouden willen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon double daten met De la Hoya.
Feestje van een vriendin. Om half 3 ben ik rechtop in slaap gevallen bij de vuurkorf buiten.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoeveel je gezopen hebt?
niet in de vuurkorf gevallen?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Feestje van een vriendin. Om half 3 ben ik rechtop in slaap gevallen bij de vuurkorf buiten.
Ik zat gelukkig stevig in mijn stoel.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Feestje van een vriendin. Om half 3 ben ik rechtop in slaap gevallen bij de vuurkorf buiten.
quote:
Goed oog in.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef placebeau het volgende:
![]()
Over een uurtje examen algebraīsche meetkunde. Ik heb er geen goed oog in, heb veel te weinig geslapen vannacht.
Ben er net afgevallen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:37 schreef mitt het volgende:
sta je op die berg?
Oe, handig, mag ik linkje?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben er net afgevallen.
Eindelijk een site gevonden waar ik trouwens in één oogopslag kan zien wat er aan sport op televisie is.![]()
Tuurlijk: http://tvlistings2.zap2it.comquote:
[img] - edit -[ /img]quote:
tsja dat is niauquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef popolon het volgende:
Wat is watskeburt eigenlik, zie dat wel erg vaak voorbij komen.
Bedankt voor het heldere antwoord.quote:
Idd..beetje van die zogenaamd stoere gasten..ze zijn op het moment wel redelijk populair met hun takkenmuziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Bedankt voor het heldere antwoord.
Heb even gezocht en 't blijkt dus een liedje te zijn, ik heb dus niks gemist denk ik.
Ja idd kan me echt niet voorstellen dat mensen daar voor hun plezier naar gaan luisteren, laat staan kopen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:44 schreef At_Fundum het volgende:
Wees idd blij dat je hem niet gehoord hebt of dat de kans dat je het hoort nihil is.
Verschrikkelijke "muziek"
Download het niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:52 schreef popolon het volgende:
Nou word ik toch nieuwsgierig.
quote:
Laat het maar snel overwaaien naar België, zijn wij er vanafquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:39 schreef placebeau het volgende:
watskeburt is geniaal. Na twee keer horen vind ik het nog steeds grappig.
Bikkel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef popolon het volgende:
Weet je wat?
Ik luister het liedje gewoon voor de helft.
Ik hadquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:18 schreef mitt het volgende:
het kleine beetje respect is nu ook verdwenen zjroen
hadquote:
Dat is ook iets.quote:
Dat was iets.quote:
En nu maar hopen dat ze Koukalova laten zien....quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef At_Fundum het volgende:
Doe mij maar iets sterks in m'n koffie om de "afgang" van Krajicek te verdrinken![]()
quote:
Ik stuur er wel eentje met 'Mitt' erop.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik stuur er wel eentje met 'Mitt' erop.
Lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:31 schreef Remzz het volgende:
Hoi
Vandaag examen uitslag....... als ik geen her heb zit ik woensdag op Wimbledon![]()
Ja zeggen er wel meer, maar hier in Almelo en volgensmij ook in andere steden krijgen alle havo/vwo klassen vandaag uitslag. VMBO was idd gisteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker.
Wel een late uitslag vergeleken met de meeste scholen of niet?
Ik hoor juist alleen maar woensdag VMBO, HAVO/VWO gisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeggen er wel meer, maar hier in Almelo en volgensmij ook in andere steden krijgen alle havo/vwo klassen vandaag uitslag. VMBO was idd gisteren.
Ja dan komen de normeringen binnen, maar dan moeten ze het nog bespreken en ik verdenk die leraren bij mij op school ervan gewoon lui te zijn en dan ze het vandaag pas bespreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoor juist alleen maar woensdag VMBO, HAVO/VWO gisteren.
Ik weet het pas op 8 juli.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker.
Wel een late uitslag vergeleken met de meeste scholen of niet?
Nee, 27 juni de laatstequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar jouw examens zijn nog niet afgelopen of wel?
Dan is het ongeveer net zo snel als in Nederland denk ik. Misschien wel sneller, hier is het toch wel twee weken na het laatste examen.quote:
Inderdaad m'n broertje ( Noordik ) krijgt vandaag ook uitslag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeggen er wel meer, maar hier in Almelo en volgensmij ook in andere steden krijgen alle havo/vwo klassen vandaag uitslag. VMBO was idd gisteren.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef popolon het volgende:
Hoe vinden jullie mijn mooie sticker achter op m'n auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |