ja, best wel schandaligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef At_Fundum het volgende:
Tsja en toch vind ik het vrij onsportief van die ander om er dan toch voorbij te gaan![]()
![]()
Geweldig filmpjequote:
ahahahahahaha joaquote:
die ik jou stuurde ook welquote:
dat was een redelijkequote:
Dat is het mooiste voetbal filmpje dat ik kenquote:
maak ie oe naaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is het mooiste voetbal filmpje dat ik ken
maarja dat mag je hier niet zeggen dan word je verguist
ik ook geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:07 schreef popolon het volgende:
Whehe, die wielrenner, wat een sukkel.
Ik zou er ook voorbij gereden zijn.![]()
ik had nog even gezwaaitquote:
Ik had hem stijl in zijn gezicht uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik had hem stijl in zijn gezicht uitgelachen
ik zou ook nog hebben geschreeuwd Wat doa ie danquote:
wahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zou ook nog hebben geschreeuwd Wat doa ie dan
Jazeker ik heb gisteren een schotel geinstalleerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef pfaf het volgende:
Kunnen we in dit hok ook ABC ontvangen? Anders ga ik terug naar het sportcafé...
ja ik heb nog ff geholpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker ik heb gisteren een schotel geinstalleerd
Bakje Grolsch erbijquote:
Tigers - Dodgers neem ik aan?quote:
Neen, competitie man, we staan bovenaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:19 schreef mitt het volgende:
quote:
Ik wil jou wel eens zien pitchen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat we in de batting cage stonden en ballen 'ontvingen' van >85 mph.
Ik blijf liever nog even in leven
ja outfield daar begin je, jou tijd als 1B of SS komt nog wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef popolon het volgende:
Nee da's niks voor mij, gaat m'n elleboog uit de kom met die rare zwiepers.![]()
Outfielder, best leuk want je krijgt redelijk wat te doen, en aangezien het weer 30 graden is zal het wel weer zweten worden
nee, puur passief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
Ik vind het wel best daar.
Doe je zelf wel aan baseball dan?![]()
heb je ook een averages?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef popolon het volgende:
8-5
Maar nog steeds bovenaan.
Weer een run en 2 RBI.
Ja alles wordt bijgehouden op zo'n speciaal formulier, ik begrijp er echter nog niet veel vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
heb je ook een averages?
al errors gemaakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |