Goed oog in.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef placebeau het volgende:
![]()
Over een uurtje examen algebraīsche meetkunde. Ik heb er geen goed oog in, heb veel te weinig geslapen vannacht.
Ben er net afgevallen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:37 schreef mitt het volgende:
sta je op die berg?
Oe, handig, mag ik linkje?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben er net afgevallen.
Eindelijk een site gevonden waar ik trouwens in één oogopslag kan zien wat er aan sport op televisie is.![]()
Tuurlijk: http://tvlistings2.zap2it.comquote:
[img] - edit -[ /img]quote:
tsja dat is niauquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef popolon het volgende:
Wat is watskeburt eigenlik, zie dat wel erg vaak voorbij komen.
Bedankt voor het heldere antwoord.quote:
Idd..beetje van die zogenaamd stoere gasten..ze zijn op het moment wel redelijk populair met hun takkenmuziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Bedankt voor het heldere antwoord.
Heb even gezocht en 't blijkt dus een liedje te zijn, ik heb dus niks gemist denk ik.
Ja idd kan me echt niet voorstellen dat mensen daar voor hun plezier naar gaan luisteren, laat staan kopen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:44 schreef At_Fundum het volgende:
Wees idd blij dat je hem niet gehoord hebt of dat de kans dat je het hoort nihil is.
Verschrikkelijke "muziek"
Download het niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:52 schreef popolon het volgende:
Nou word ik toch nieuwsgierig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |