quote:
Ik stuur er wel eentje met 'Mitt' erop.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik stuur er wel eentje met 'Mitt' erop.
Lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:31 schreef Remzz het volgende:
Hoi
Vandaag examen uitslag....... als ik geen her heb zit ik woensdag op Wimbledon![]()
Ja zeggen er wel meer, maar hier in Almelo en volgensmij ook in andere steden krijgen alle havo/vwo klassen vandaag uitslag. VMBO was idd gisteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker.
Wel een late uitslag vergeleken met de meeste scholen of niet?
Ik hoor juist alleen maar woensdag VMBO, HAVO/VWO gisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeggen er wel meer, maar hier in Almelo en volgensmij ook in andere steden krijgen alle havo/vwo klassen vandaag uitslag. VMBO was idd gisteren.
Ja dan komen de normeringen binnen, maar dan moeten ze het nog bespreken en ik verdenk die leraren bij mij op school ervan gewoon lui te zijn en dan ze het vandaag pas bespreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoor juist alleen maar woensdag VMBO, HAVO/VWO gisteren.
Ik weet het pas op 8 juli.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker.
Wel een late uitslag vergeleken met de meeste scholen of niet?
Nee, 27 juni de laatstequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar jouw examens zijn nog niet afgelopen of wel?
Dan is het ongeveer net zo snel als in Nederland denk ik. Misschien wel sneller, hier is het toch wel twee weken na het laatste examen.quote:
Inderdaad m'n broertje ( Noordik ) krijgt vandaag ook uitslag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeggen er wel meer, maar hier in Almelo en volgensmij ook in andere steden krijgen alle havo/vwo klassen vandaag uitslag. VMBO was idd gisteren.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef popolon het volgende:
Hoe vinden jullie mijn mooie sticker achter op m'n auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |