* Teardrop mompelt iets over nepstagiairquote:
Snel tear ik zag een muis..... gaas zoeke....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertaling voor jitz :
Slijm slijm slijm![]()
Ja en ja...maar dat wist je hoor...toen ging het nog over blowen enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
op een zaterdag?en in t zuiden van het land?
Bel de ongedierte bestrijding maarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Snel tear ik zag een muis..... gaas zoeke....
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wel aardig, ben erg moe.. kan niet zo goed tegen weinig slaap en rust![]()
Is complex aanwezig?
die heb ik wel gezien vanochtend...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wel aardig, ben erg moe.. kan niet zo goed tegen weinig slaap en rust![]()
Is complex aanwezig?
Ik ook, maar hij moest naar Utreg toch ?quote:
Ja da ding blijft de hele tijd maar tear schreeuwe... denk misschien weet jij meer...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bel de ongedierte bestrijding maar![]()
Ik weet van nixquote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja da ding blijft de hele tijd maar tear schreeuwe... denk misschien weet jij meer...
Ze is nog onwetend, komt vanzelf wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja da ding blijft de hele tijd maar tear schreeuwe... denk misschien weet jij meer...
ja klopt..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij moest naar Utreg toch ?
Heb mijn leven gebeterd, ga niet meer slijmen, kwijlen of wat dan ookquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze is nog onwetend, komt vanzelf wel.
Of heeft tear's fotoboek nog niet gezien
*fluit fluit * no commentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alles is een keer voorbijquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb mijn leven gebeterd, ga niet meer slijmen, kwijlen of wat dan ook![]()
Daar had ik het nog niet eens overquote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb mijn leven gebeterd, ga niet meer slijmen, kwijlen of wat dan ook![]()
Hoe wie wat waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Vigile het volgende:
Maar volgens mij gaat dit feestje dus niet door...gezien de weinige reacties enzo![]()
feestje zou bij bali zijn, maar zondag komen zijn ouders thuis en dus kan er zaterdag geen feestje zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Vigile het volgende:
Maar volgens mij gaat dit feestje dus niet door...gezien de weinige reacties enzo![]()
ja, maar ik hou er van om slachtoffer te spelen....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja en ja...maar dat wist je hoor...toen ging het nog over blowen enzo
Dit meen je niet...hebben we het vorige week UITGEBREID over gehad.quote:
Ik had vrijdag verjaardag van mn vriendjequote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
En nee, die is er niet
Hmm ok, ik dacht dat het bij Megter wasquote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
feestje zou bij bali zijn, maar zondag komen zijn ouders thuis en dus kan er zaterdag geen feestje zijn![]()
Tja, gezien deze omstandigheden kan 't gewoon niet andersquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die fluiten ook alle vrouwen achterna, en aagezien hij hier ook alle vrouwen achterna loopt![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik hou er van om slachtoffer te spelen....
JAAAA dat kan ik dus NIET!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had vrijdag verjaardag van mn vriendjeen zaterdag verjaardag van een vriendje en daarna uitgegaan was erg gezellig
![]()
en jij/jullie allemaal?
bustedquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, gezien deze omstandigheden kan 't gewoon niet anders
Dat bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, gezien deze omstandigheden kan 't gewoon niet anders
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Op vrijdagavond feestje in friesland, s'avonds daarheen gereden, zuipen en zaterdagochtend weer terug om te gaan zeilen met kids. Daarna was ik zo moe dat ik de hele zondag geslapen heb![]()
Waarom kan ik niet gewoon de hele zondag slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Op vrijdagavond feestje in friesland, s'avonds daarheen gereden, zuipen en zaterdagochtend weer terug om te gaan zeilen met kids. Daarna was ik zo moe dat ik de hele zondag geslapen heb![]()
Heb van 12 uur snachts tot iets van 3 uur smiddags geslapen. Daarna ontbeten om een uurtje of 5. Om vervolgens om 9 uur te lunchen en weer te gaan slapenquote:
gelukkig ik ook niet. Dan kan ik op zondag nog leuke dingen doenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon de hele zondag slapen
ik sliep tot 13.09 uur, een record voor mij!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon de hele zondag slapen
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik sliep tot 13.09 uur, een record voor mij!
en dan nog moe zijn he..![]()
ja zoiets als de hele dag werken terwijl je gigantisch brak bentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig ik ook niet. Dan kan ik op zondag nog leuke dingen doen
Zondag? leuke dingen? zondag is de meest waardeloze dag van de week...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig ik ook niet. Dan kan ik op zondag nog leuke dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |