Wilt u niet zo schreeuwen, mn hoofd kan daar niet zo goed tegenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
C'mon IjJlien GOEIEMORGE!!!!
C'mon BALLI GOEIEMORGE!!!!
HOUDOE IS HET MOOISTE WOORD!!!![]()
![]()
Ik stem ervoor om hem een weekban te laten krijgen op SESquote:
Jammer van stappe maar toch nog lekker weekend dus... Wat een leven hebben wij toch..... gut og gutquote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
geen partyweekendzou zaterdag gaan stappen, maar mn vriend was moe van 6 dagen werken... dus ik lag uiteindelijk om half 12 te slapen. Ik heb wel vrijdag en gisteren heel ver gefietst met mn nieuwe mountainbike
![]()
en ik heb gordjnen uitgezocht voor mn nieuwe huis
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik stem ervoor om hem een weekban te laten krijgen op SES![]()
Het was eigenlijk geen grapjequote:
nee, laat hem er maar genieten. WEet je wat hij allemaal gaat missen als ie geen stage meer loopt?!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik stem ervoor om hem een weekban te laten krijgen op SES![]()
Ik trek zo ook de stekker uit die telefoon hier, altijd die onzin die word omgeroepenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wilt u niet zo schreeuwen, mn hoofd kan daar niet zo goed tegen
Ik weet wel wat wij NIET gaan missenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, laat hem er maar genieten. WEet je wat hij allemaal gaat missen als ie geen stage meer loopt?!
scheelde weer geld, fiets was duur zatquote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jammer van stappe maar toch nog lekker weekend dus... Wat een leven hebben wij toch..... gut og gut
Zal wel beter uitzien dat die mat.... die was trouwens wel oud eindhovens... heb da kapsel gahad toen ik een jaar of 7 was... dikke matquote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, m'n kop is nu helemaal gemillimeterd
Ehm, weekban is NIET gewenst, en ik heb geen idee wat ik allemaal ga missen, maar ik heb het gevoel dat jij me dat gaat vertellen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, laat hem er maar genieten. WEet je wat hij allemaal gaat missen als ie geen stage meer loopt?!
Via de telefoon? Gaan ze iedereen opbellen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik trek zo ook de stekker uit die telefoon hier, altijd die onzin die word omgeroepen
we gaan neit alles voorkauwen hèquote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ehm, weekban is NIET gewenst, en ik heb geen idee wat ik allemaal ga missen, maar ik heb het gevoel dat jij me dat gaat vertellen?
idd en dus wel zou moeten zijn.... WE FIGHT FOR INDEPENDENT BRABANT!!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je zo'n verkiezen al nodig hebt geeft al aan dat brabants geen echte taal is![]()
Ik rij vandaag weer ff om mos.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zal wel beter uitzien dat die mat.... die was trouwens wel oud eindhovens... heb da kapsel gahad toen ik een jaar of 7 was... dikke mathoe Froger ben je dan
Mja zal nu wel beter zijn.... ( ik was gister helemaal in een melige bui na die groene)
ons, het vroege opstaan, iedere dag dezelfde mensen tegen komen op straat, 8 uur op een kantoor verpieterenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ehm, weekban is NIET gewenst, en ik heb geen idee wat ik allemaal ga missen, maar ik heb het gevoel dat jij me dat gaat vertellen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd en dus wel zou moeten zijn.... WE FIGHT FOR INDEPENDENT BRABANT!!!!
nee er zit een speaker opquote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Via de telefoon? Gaan ze iedereen opbellen?
Op mijn vorige stage hadden ze ook zo'n omroep systeem, dik irritant dat gekrijs door zo'n box op de vroege morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik trek zo ook de stekker uit die telefoon hier, altijd die onzin die word omgeroepen
feestje?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef Vigile het volgende:
Trouwens, gaat dat feestje zaterdag nog door? En is dat nou bij Balli of bij Megter?
Alsjeblieft niet zeg...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd en dus wel zou moeten zijn.... WE FIGHT FOR INDEPENDENT BRABANT!!!!
Owh...dat.....hmmm...don´t worry i´ll live thrue itquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ons, het vroege opstaan, iedere dag dezelfde mensen tegen komen op straat, 8 uur op een kantoor verpieteren
Ajuuuusssquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik rij vandaag weer ff om mos.
Met deze woorden ga k jullie verlaten. K ga de hond uitlaten. Tabee ole ole![]()
![]()
![]()
nou ze hebben dan iig geen rekening gehouden met een stagiair op maandagochtendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat handig, het is net of er over nagedacht is![]()
Hebben jullie ook al een hond op stage dan ?quote:
En dat allemaal om jou te irriterenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou ze hebben dan iig geen rekening gehouden met een stagiair op maandagochtend
en 't lijkt wel alsof ze steeds harder door dat ding gaan bleren
Vertaling voor jitz :quote:
die grapjas heeft een week vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een hond op stage dan ?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertaling voor jitz :
Slijm slijm slijm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |