quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd en dus wel zou moeten zijn.... WE FIGHT FOR INDEPENDENT BRABANT!!!!
nee er zit een speaker opquote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Via de telefoon? Gaan ze iedereen opbellen?
Op mijn vorige stage hadden ze ook zo'n omroep systeem, dik irritant dat gekrijs door zo'n box op de vroege morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik trek zo ook de stekker uit die telefoon hier, altijd die onzin die word omgeroepen
feestje?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef Vigile het volgende:
Trouwens, gaat dat feestje zaterdag nog door? En is dat nou bij Balli of bij Megter?
Alsjeblieft niet zeg...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd en dus wel zou moeten zijn.... WE FIGHT FOR INDEPENDENT BRABANT!!!!
Owh...dat.....hmmm...don´t worry i´ll live thrue itquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ons, het vroege opstaan, iedere dag dezelfde mensen tegen komen op straat, 8 uur op een kantoor verpieteren
Ajuuuusssquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik rij vandaag weer ff om mos.
Met deze woorden ga k jullie verlaten. K ga de hond uitlaten. Tabee ole ole![]()
![]()
![]()
nou ze hebben dan iig geen rekening gehouden met een stagiair op maandagochtendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat handig, het is net of er over nagedacht is![]()
Hebben jullie ook al een hond op stage dan ?quote:
En dat allemaal om jou te irriterenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou ze hebben dan iig geen rekening gehouden met een stagiair op maandagochtend
en 't lijkt wel alsof ze steeds harder door dat ding gaan bleren
Vertaling voor jitz :quote:
die grapjas heeft een week vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een hond op stage dan ?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertaling voor jitz :
Slijm slijm slijm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |