daar lijkt het op...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga je nou bij alles zeggen dat dit je laatste 3 dagen zijn?
Ja eigenlijk wel... Ben heel me kamer aan het opruimen geweest... Wordt weer echt een woonkamer/slaapkamer...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoi schatje
leuk weekend gehad?
ja echt iets wat we kunnen gebruiken vandaagquote:Op maandag 6 juni 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja... had ik echt nodig op deze maandagmorgen![]()
Absoluutquote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga je nou bij alles zeggen dat dit je laatste 3 dagen zijn?
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:17 schreef Ballicious het volgende:
Gutemorgen
Ga dat maar fijn ergens anders vertellen danquote:
Ik nie lag er om 02:30 pas in toen nog stukje indiana jones gekeken (heb de Trilogie boxquote:Op maandag 6 juni 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit nu echt nog met mijn slaperige kop hier achter de pc
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga dat maar fijn ergens anders vertellen dan![]()
geen partyweekendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel... Ben heel me kamer aan het opruimen geweest... Wordt weer echt een woonkamer/slaapkamer...Verder wat gewerkt .... Verder niets bijzonders eigenlijk....
En hoe was jou onwijs gave party weekend?
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik nie lag er om 02:30 pas in toen nog stukje indiana jones gekeken (heb de Trilogie box)
en vanochtend om 0700 fris langs me bedHOPPA!!
JA! en ik hoef nog maar 2 keer vroeg op te staanquote:Op maandag 6 juni 2005 09:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
maar dit zijn dus je laatste 3 dagen?
morningquote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
kben de hele week al aan t werk hoor (vorige week dus)
en vandaag weer an die arbeit!
$$$$![]()
C'mon IjJlien GOEIEMORGE!!!!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
C'mon IjJlien GOEIEMORGE!!!!
C'mon BALLI GOEIEMORGE!!!!
HOUDOE IS HET MOOISTE WOORD!!!![]()
![]()
oooh en dan heb je echt VAKANTIE?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef Vigile het volgende:
[..]
JA! en ik hoef nog maar 2 keer vroeg op te staan![]()
houdoe het mooiste woord?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
C'mon IjJlien GOEIEMORGE!!!!
C'mon BALLI GOEIEMORGE!!!!
HOUDOE IS HET MOOISTE WOORD!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |