* Teardrop mompelt iets over nepstagiairquote:
Snel tear ik zag een muis..... gaas zoeke....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertaling voor jitz :
Slijm slijm slijm![]()
Ja en ja...maar dat wist je hoor...toen ging het nog over blowen enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
op een zaterdag?en in t zuiden van het land?
Bel de ongedierte bestrijding maarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Snel tear ik zag een muis..... gaas zoeke....
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wel aardig, ben erg moe.. kan niet zo goed tegen weinig slaap en rust![]()
Is complex aanwezig?
die heb ik wel gezien vanochtend...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wel aardig, ben erg moe.. kan niet zo goed tegen weinig slaap en rust![]()
Is complex aanwezig?
Ik ook, maar hij moest naar Utreg toch ?quote:
Ja da ding blijft de hele tijd maar tear schreeuwe... denk misschien weet jij meer...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bel de ongedierte bestrijding maar![]()
Ik weet van nixquote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja da ding blijft de hele tijd maar tear schreeuwe... denk misschien weet jij meer...
Ze is nog onwetend, komt vanzelf wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja da ding blijft de hele tijd maar tear schreeuwe... denk misschien weet jij meer...
ja klopt..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij moest naar Utreg toch ?
Heb mijn leven gebeterd, ga niet meer slijmen, kwijlen of wat dan ookquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze is nog onwetend, komt vanzelf wel.
Of heeft tear's fotoboek nog niet gezien
*fluit fluit * no commentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alles is een keer voorbijquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb mijn leven gebeterd, ga niet meer slijmen, kwijlen of wat dan ook![]()
Daar had ik het nog niet eens overquote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb mijn leven gebeterd, ga niet meer slijmen, kwijlen of wat dan ook![]()
Hoe wie wat waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Vigile het volgende:
Maar volgens mij gaat dit feestje dus niet door...gezien de weinige reacties enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |