feestje zou bij bali zijn, maar zondag komen zijn ouders thuis en dus kan er zaterdag geen feestje zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Vigile het volgende:
Maar volgens mij gaat dit feestje dus niet door...gezien de weinige reacties enzo![]()
ja, maar ik hou er van om slachtoffer te spelen....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja en ja...maar dat wist je hoor...toen ging het nog over blowen enzo
Dit meen je niet...hebben we het vorige week UITGEBREID over gehad.quote:
Ik had vrijdag verjaardag van mn vriendjequote:Op maandag 6 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
En nee, die is er niet
Hmm ok, ik dacht dat het bij Megter wasquote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
feestje zou bij bali zijn, maar zondag komen zijn ouders thuis en dus kan er zaterdag geen feestje zijn![]()
Tja, gezien deze omstandigheden kan 't gewoon niet andersquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die fluiten ook alle vrouwen achterna, en aagezien hij hier ook alle vrouwen achterna loopt![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik hou er van om slachtoffer te spelen....
JAAAA dat kan ik dus NIET!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had vrijdag verjaardag van mn vriendjeen zaterdag verjaardag van een vriendje en daarna uitgegaan was erg gezellig
![]()
en jij/jullie allemaal?
bustedquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, gezien deze omstandigheden kan 't gewoon niet anders
Dat bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, gezien deze omstandigheden kan 't gewoon niet anders
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Op vrijdagavond feestje in friesland, s'avonds daarheen gereden, zuipen en zaterdagochtend weer terug om te gaan zeilen met kids. Daarna was ik zo moe dat ik de hele zondag geslapen heb![]()
Waarom kan ik niet gewoon de hele zondag slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Op vrijdagavond feestje in friesland, s'avonds daarheen gereden, zuipen en zaterdagochtend weer terug om te gaan zeilen met kids. Daarna was ik zo moe dat ik de hele zondag geslapen heb![]()
Heb van 12 uur snachts tot iets van 3 uur smiddags geslapen. Daarna ontbeten om een uurtje of 5. Om vervolgens om 9 uur te lunchen en weer te gaan slapenquote:
gelukkig ik ook niet. Dan kan ik op zondag nog leuke dingen doenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon de hele zondag slapen
ik sliep tot 13.09 uur, een record voor mij!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon de hele zondag slapen
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik sliep tot 13.09 uur, een record voor mij!
en dan nog moe zijn he..![]()
ja zoiets als de hele dag werken terwijl je gigantisch brak bentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig ik ook niet. Dan kan ik op zondag nog leuke dingen doen
Zondag? leuke dingen? zondag is de meest waardeloze dag van de week...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig ik ook niet. Dan kan ik op zondag nog leuke dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |