abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27694921
Heb je amivedi nog gebeld voor die vermiste kat uit roermond?

Die kale plek doet me denken aan een plek die mijn pers ooit heeft gehad....kwam doordat er een stuk vacht in de klit zat en die is gaan vervilten Op de 1 of andere manier heeft meneer toen die klit eraf gehaald en bleef ook met zo een kale plek zitten....

Die donkere plek in dr nek kan ik niet goed zien...kan het zijn dat dat ook zo een kale plek is maar dat dr huid daar donker is?

Ow ja voor het alleen aflezen van een chip hoef je meestal niet te betalen....maar je hebt nog wel meer dingetjes te vragen dus t ligt er maar aan hoe schappelijk die dierenarts is......bij ons (amsterdam) kost enkel het consult al over de 30 euro dus neem pinpas voor zekerheid maar mee
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_27704367
even kijken of de kale plek mooi roze is zonder wondjes/kostjes/schilvertjes Dan lijkt met mij geen schurft of een schimmel effectie op de hiud. Verder idd kijken of je al haar ziet groeien daar..

Ben overigs wel benieuwt hoe dit afgelopen is..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:16:31 #205
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27704429
Wat heb je er nou aan gedaan om te kijken of Poes niet van iemand anders is? Heb je de eventuele chip al laten lezen en/of heb je Amivedi gebeld om te melden dat je haar in huis hebt? Heb je de dierenasielen in de buurt gebeld dat je een kat hebt gevonden?
Daar lees ik niks van terug.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:19:20 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27704500
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef Abigail het volgende:
Wat heb je er nou aan gedaan om te kijken of Poes niet van iemand anders is? Heb je de eventuele chip al laten lezen en/of heb je Amivedi gebeld om te melden dat je haar in huis hebt? Heb je de dierenasielen in de buurt gebeld dat je een kat hebt gevonden?
Daar lees ik niks van terug.
Dan lees je niet goed.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:32:41 #207
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27704833
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed.
Ok, je hebt gelijk, heb over het hoofd gezien dat Belacheloos donderdag naar de DA gaat om een chip te laten lezen. De reden van mijn ietwat boze reactie was de reactie van Belacheloos op het bericht van Kimmster, dat ze bij Amivedi gelezen had dat er een Pers zoek is. Belacheloos vraagt zich alleen af of het wel kan dat een kat zo ver van huis is. Ja, dat kan. Zoals ik al zei, Poes kan in een auto/vrachtauto zijn gesprongen, meegenomen zijn, zelf zijn gelopen whatever. Maar het kan echt. Waarom dan niet even bellen met Avimedi denk ik dan, dan kunnen die mensen eventueel komen kijken of het hun kat is.....
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27704851
Abigail als je alle pagina's terug leest i.p.v. er overheen te lezen.. zie je wel degelijk dat er is gewerkt en zelfs nog volop aan word gewerkt. Ik neem mijn petje af hoor! Iemand die kosten wat het kost dat arme diertje helpt!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:38:18 #209
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27704960
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef Digi23 het volgende:
Abigail als je alle pagina's terug leest i.p.v. er overheen te lezen.. zie je wel degelijk dat er is gewerkt en zelfs nog volop aan word gewerkt. Ik neem mijn petje af hoor! Iemand die kosten wat het kost dat arme diertje helpt!
Ik zeg toch niet dat er niets aan gedaan is en ik heb wel degelijk alle pagina's goed gelezen. Ik zie dat Belacheloos van plan was om Amivedi te bellen, maar heb daar niets meer op terug gehoord. Ik wil Belacheloos alleen veel moeite en kosten laten besparen.
Ik ben ook blij dat Belacheloos dit katje in huis genomen heeft, menigeen zou het diertje gewoon hebben laten lopen. Maar het idee dat er iemand is die een katje kwijt is vind ik ook erg. En als Belacheloos Amivedi had gebeld met een reactie op de advertentie die Kimmster heeft gezien had ze al meer geweten, toch?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:41:56 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_27705060
Hij heeft een advertentie gezet bij Amivedi en laat donderdag controleren op een chip.

En ik ben het met je eens dat niet te snel moet worden gedacht dat deze kat is gedumpt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:45:10 #211
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27705145
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft een advertentie gezet bij Amivedi en laat donderdag controleren op een chip.

En ik ben het met je eens dat niet te snel moet worden gedacht dat deze kat is gedumpt.
Ow, sorry dacht dat Belacheloos een vrouw was . Fijn dat ook de heren zich zo bekommeren om een klein diertje!!

Die advertentie wilde ik even weten, bedankt. Nu maar afwachten dan.
pi_27709510
Ja wij heren kunnen ook aardig voor dieren zijn
En wat Amivedi betreft: ik heb 'm als vermist opgegeven, meer kan ik niet doen. Zij bemiddelen denk ik wel verder, en zij matchen de gevonden en vermiste dieren toch met elkaar dacht ik?
Vind het zowiezo een beetje vaag zoeksysteem wat op die Amivedi-site staat...
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
pi_27718600
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef Belacheloos het volgende:
En wat Amivedi betreft: ik heb 'm als vermist opgegeven, meer kan ik niet doen. Zij bemiddelen denk ik wel verder, en zij matchen de gevonden en vermiste dieren toch met elkaar dacht ik?
Je hebt hem als gevonden opgegeven bedoel je?

Ik heb ook eens een kat gevonden in Amsterdam en toen bleek er voor vinders een volkomen chaotisch systeem van langs elkaar heen werkende asiels, ik moest ze allemaal apart bellen en de kat melden, dieren ambulance apart te bellen, Amivedi apart en de Dieren Kwijtlijn plus die websites van alle genoemde instellingen dagelijks uitpluizen. Veel vertraging daar, vaagheid, te kort aan vrijwilligers kortom. Tel daarnaast de chipcheck bij de arts op en het in een steeds grotere straal rondom de vindplaats ophangen van briefjes: ik had er een dagtaak aan die ik op een gegeven moment heb uitbesteed aan gepensioneerden. Niemand heeft die kat ooit als vermist opgegeven. Ze hebben hem nu zelf gehouden. Na een jaar voelden ze zich nl wel zo'n beetje de eigenaren van het dier.
pi_27721928
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef Belacheloos het volgende:
Ja wij heren kunnen ook aardig voor dieren zijn
Alleen heb jij haarn opgegeven als zuivere pers terwijl de kat die vermist staat een kruising pers is.
Misschien wordt daar dan niet zo nauw naar gekeken ?
Trouwens die post van Amivedi "zit" in Roermond en geldt voor Roermond en omstreken, wil dus niet zeggen dat de poes persé uit Roermond vermist hoeft te zijn.
En mocht het haar zijn, dan kan ze in 2 maanden tijd best wel een afstand hebben afgelegd hoor !
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:47:14 #215
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_27723304
echt goed bezig Ik hoop dat ie in een goed huis terecht komt
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_27724076
Ben ik de enige die heel "ongeduldig" zit te wachten op een verhaaltje en nieuwe foto's van Poes van vandaag!?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_27725440
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Nilasha het volgende:
Ben ik de enige die heel "ongeduldig" zit te wachten op een verhaaltje en nieuwe foto's van Poes van vandaag!?
Nee
Heb geen F5 meer op mijn F5 knopje staan
pi_27725989
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Nilasha het volgende:
Nee hoor!! Ik check ook de hele tijd! Ik ben fan van Poes
pi_27726336
Allémaal vrouwen hier.

[ Bericht 9% gewijzigd door Barcelona op 07-06-2005 23:39:38 ]
pi_27727041
ben ook steeds aan t kijken of er al nieuws is van poes

Misschien moeten we een Poes-fanclub oprichten?

Belacheloos je kunt voor de zekerheid toch met amivedi bellen over die kruising pers die ze kwijt zijn......inderdaad hoort amivedi zelf de vermist/gevonden oproepen met elkaar matchen maar het kan zijn dat ze em over t hoofd hebben gezien doordat er kruizing pers staat en bij Poes staat er alleen maar pers .......is toch de moeite waard als mensen dat schatje missen.....
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_27729464
Zo mensen, ik kom net thuis van 'n avondje café, maar ik wist niet dat Poes 'n fanclub zou krijgen
Ik zal voor de zekerheid morgen eens Amivedi in Roermond bellen, you never know he
En voor wie nog even Poes wil bekijken voor het slapen gaan, ik heb 'r nog even laten poseren voordat ik Poes haar nachtrust gun:

Poes kijkt omhoog naar mijn hand

Dichterbij ziet het er zo uit

Poes vraagt zich af waarom ik toch die foto's maak

Poes wordt geaaid door ondergetekende

Poes ligt lekker op de bank te luieren

Nog een aai over de bol

Kloos-upje van Poes

Poes heeft zich even gedraaid om jullie wat meer te laten zien

Nog ff poseren

Nog even 'n kleine boodschap voor het slapen gaan

Poes hoort me, en springt snel uit de bak

"Zeg, Belacheloos, ik ga toch ook niet kijken hoe jij zit te schijten..."

We gaan nu maar slapen, Poes is moe van het niks doen
Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk
pi_27729506
Nog 2 pagina's tot deel 2.
Moet je anders niet alvast een openingspost maken .
なんだっけ
pi_27729663
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:02 schreef Crashcat het volgende:
quote:
"Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg, deel 2"
The beginning
Hier maar verder
Zoiets?
Hoop dat we zover komen, misschien is ze voor het weekend al bij d'r baasje
pi_27729840
Deze is erg liev

http://img295.echo.cx/my.php?image=spa05071px.jpg

Je doet het goed B.

truste
pi_27729864
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:02 schreef Crashcat het volgende:
We zitten pas op 222 hoor.
pi_27729912
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

[..]

Zoiets?
Hoop dat we zover komen, misschien is ze voor het weekend al bij d'r baasje
Zal wel moeilijk zijn om los te laten, je hebt immers toch een band opgebouwd.
Maar ik hoop dat je vanaf het begin al wist waar je aan begon.
Wacht in ieder geval met smart af op de komende piccies.
なんだっけ
pi_27729964
'T lijkt verdorie net dat beest uit de James Bond films... Die grijze kat van Blofeld... Wat je tegenwoordig allemaal al niet vindt in Elsloo
Ja, ik generaliseer.
pi_27730205

* innepin vlieft is op Poes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 09:49:12 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_27733115
Ik weet niet of je al naar Amivedi in Roermond gebeld hebt, maar pas op dat er niet zo maar iemand komt om Poes te claimen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt toen ik nog in een asiel werkte. Lang harige katten zijn erg gewild, omdat ze op deze manier goedkoop zijn.

Het toppunt was eens dat we 2 opeissende "eigenaren" aan de balie kregen voor 1 boskat....
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:59:32 #230
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735037
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of je al naar Amivedi in Roermond gebeld hebt, maar pas op dat er niet zo maar iemand komt om Poes te claimen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt toen ik nog in een asiel werkte. Lang harige katten zijn erg gewild, omdat ze op deze manier goedkoop zijn.

Het toppunt was eens dat we 2 opeissende "eigenaren" aan de balie kregen voor 1 boskat....
Ja, dat kun je ook nog krijgen inderdaad. Van die gehaaide types heb je er ook altijd bij. Ook ik ben benieuwd of ze bij Amivedi al meer weten!!

*wacht in spanning af op het vervolg van de Poes-story*
pi_27743275
Ik heb maar ff een mailtje verstuurd naar Amivedi Maastricht, met een aangepast signalement van Poes, en de vraag hoe het met de omliggende Amivedi's ligt, zoals in Roermond. Ik kon de melding van mij ook niet meer terugvinden, maar het staat er schijnbaar toch op:
quote:
Hoi Belacheloos

De vermissing staat er toch echt op, heb het meteen nagekeken. Heb hem gelijk een beetje aangepast. Ik heb inderdaad ook naar andere vermissingen gekeken in de omgeveing, maar helaas klopt de kleur niet van de vermiste perzen. Ik ben bang dat hij aan zijn lot is overgelaten. Je hoort het meteen zodra er nieuws is.

Groetjes Francien
Ik wacht maar rustig af nu
pi_27744708
Ze zegt dat de kleuren niet overeen kokmen, maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat ze één zo'n oproep over het hoofd ziet. Aan jouw foto's van Poes te zien klopt dat "grijs/beige" van die andere oproep best aardig volgens mij.
...
pi_27747852
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Aan jouw foto's van Poes te zien klopt dat "grijs/beige" van die andere oproep best aardig volgens mij.
Welke andere oproep?
pi_27748642
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:26 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Welke andere oproep?
Die vermissing die Kimmster postte.
...
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:14:04 #235
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27749169
Ja! Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!! Hoe kan het dat Amivedi daar niet op heeft gereageerd?? Maar uit jouw reactie lijkt het of jij die oproep ook niet hebt gezien....
En dat bedoelde ik eigenlijk met naar Amivedi bellen: checken of dat in die oproep niet jouw Poes wordt beschreven...
pi_27749833
Geweldige foto's weer belacheloos! Vooral die laatste! Die blik : onbetaalbaar

* inkie1010 is enorme Poes-fan!
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:42:32 #237
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_27752103
Het is toch een scheetje. En echt een mooie pers, tenminste niet zo'n extreem platgedrukt neusje. Ik zit me wel nog steeds af te vragen wat die kale plek is. Ik vind het erg groot voor een uitgetrokken bos klitten. Maar als het geschoren zou zijn geweest, dan had er toch al wat nieuw haar te zien moeten zijn.
Weet je wat ik zo mooi aan haar vind, die lekkere dikke pootjes, met veel pluimpjes aan de tenen. Daar kun je zo leuk mee friemelen (alhoewel dat soms ook met een mep afgehandeld kan worden door poes).
De pers van mn ouders vind het heerlijk als je tussen de kussentjes in zit te kriebelen en te friemelen met die pluimpjes (ja ik weet het, raar beest)

Belacheloos, hoe gedraagt ze zich eigen naar andere mensen? Is ze schuw of juist aanhankelijk?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_27757523
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Abigail het volgende:
Ja! Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!! Hoe kan het dat Amivedi daar niet op heeft gereageerd?? Maar uit jouw reactie lijkt het of jij die oproep ook niet hebt gezien....
En dat bedoelde ik eigenlijk met naar Amivedi bellen: checken of dat in die oproep niet jouw Poes wordt beschreven...
Precies....
pi_27759204
Ligt het aan mij, of kan ik mijn melding niet op Amivedi terugvinden?
pi_27759376
Ik wil ook wel ff kijken, maar weet niet waar ik moet zoeken
pi_27759443
Ehm, in de omgeving van Maastricht (toch?? of zeg ik nu iets raars..) kan ik 'm inderdaad ook niet vinden!
pi_27759584
Of is het deze?? Dus niet bij Maastricht, maar Roermond?

275661 6/2/2005 Kat PERZISCHE GRIJS / WIT Grijs, wit met een beetje lichtbruin,zwarte staart 6301 ET Roermond e.o
pi_27759617
ff nakijken.....
pi_27759680
edit, te laat met quoten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27759721
Hihi, snel je berichtje veranderen heh. Gesneakt!!

Maar Belacheloos las ik nou snel tussen de regels door dat als Poes van niemand schijnt te zijn ze lekker een plekje bij jou blijft houden???
Dat zou top zijn!
pi_27759729
Snelle edit he
pi_27759741
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef innepin het volgende:

En wie ben jij om tegen het lot in te gaan? toch? toch? Poes lijkt zo gelukkig....

En toch vind ik het nodig om tot op het botje uit te zoeken of Poes niet gezocht wordt.
(Ik als kattenbezitter van 2 weggelopen katten in het verleden)
pi_27759818
Ja precies Bluezz... het is voor Belacheloos moeilijk om Poes eventueel weer af te staan, maar moet er echt niet aan denken dat één van mijn poezels vermist is.... Zou me vreselijk rot voelen.
Dus heel misschien zit er wel een heel verdrietig iemand die zijn/haar pers zo mist.
pi_27759860
Verrek!
quote:
275661 6/2/2005 Kat PERZISCHE GRIJS / WIT Grijs, wit met een beetje lichtbruin,zwarte staart 6301 ET Roermond e.o
Das mijn postcode, alleen woon ik niet in Roermond, maar in Valkenburg
Maar ja, Poes staat in ieder geval geregistreerd

Snap alleen niet dat Amivedi gewoon de gegevens in mijn mail er ook in heeft verwerkt, zoals het geslacht POES, niet de onbelangrijkste...
En nou denkt men dat ik Poes in Roermond heb gevonden
Sjezis, ik blijf bezig, nog maar es mailen morgen
pi_27759976
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het nodig om tot op het botje uit te zoeken of Poes niet gezocht wordt.
(Ik als kattenbezitter van 2 weggelopen katten in het verleden)
I'm working on it
Ik zou het ook fijn vinden als ik m'n huisdiertje weer terug zou krijgen, dus als ik Poes moet afstaan dan moet het maar he...
Ben ook superbenieuwd waar Poes vandaan komt, en wat haar "echte" naam is!
pi_27760045
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Belacheloos het volgende:

Sjezis, ik blijf bezig, nog maar es mailen morgen
pi_27760144
Hoe is het nu met Poes? Slaapt ze al bij je op bed, kijkt ze samen met je tv, praten jullie met elkaar enzo, oftewel hoe verlieft zijn jullie al op elkaar?
pi_27760352
Nee, Poes mag niet boven komen (bij het bed). Dat hebben onze huisdieren nooit gemogen, en Poes voorlopig ook niet totdat ik weet wat ze allemaal wel of niet heeft.
Maar voor de rest ben ik stapel op Poes
Ze is lekker rustig, laat zich lekker kriebelen, en ligt de hele tijd naast me te maffen op de slaapzak, terwijl ik tv kijk en wat Fok!
pi_27760407
Echt lief!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:45:42 #255
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27769388
Belacheloos, sorry dat ik zo aandring, maar het beste kun je simpelweg gewoon even bellen met Amivedi, dat gaat veel sneller dan mailen. Wat je dan moet doen is:
1. checken of die advertentie die Kimmster heeft gezien misschien jouw Poes is!!!!! Dan is alles opgelost!!!
2. Vertellen dat jouw advertentie niet geheel klopt ivm vindplaats en woonplaats en of ze erbij willen vermelden dat het om een Poes gaat, niet om een kater(weet je dat overigens zeker?)

Ik krijg steeds het idee dat alles via zo'n omweg gaat....
Succes ermee.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:48:17 #256
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27769445
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Kimmster het volgende:
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.

Dossiernummer
264517

Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig

Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
Bij deze nog een keer de advertentie die Kimmster heeft gezien
pi_27774456
Hoe is het nu met Poes?? En ga je nog naar de dierenarts? Ben wel benieuwd of ze een chip heeft!
Fotos zijn geweldig trouwens!!!
pi_27774539
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Abigail het volgende:

Ik krijg steeds het idee dat alles via zo'n omweg gaat....
Succes ermee.
Ja ik ook.
Ik snap ook wel dat hij nu erg gehecht is aan "Poes" en dat het moeilijk zal zijn om haar weer af te staan maar er zit misschien wel een heel verdrietig baasje of bazinnetje (of beiden) thuis te kniezen of ze "Poes" gewoon weg is of zelfs wel dood is.
pi_27785363
Belacheloos hoe was ie bij de dierenarts vanaaf! Hoop dat Poes helemaal in orde is joh!
pi_27789566
Ben ook wel benieuwd naar het dierenartsbezoekje... Doe us posten...
pi_27790231
Hoe was het bij de dierenarts met Poes?! We willen het zo graag weten!
pi_27793677
Sorry mensen, beetje laat met posten, maar hier weer een update
Ben naar de dierenarts geweest en die kwam met een aantal dingen:

- Helaas geen chip kunnen ontdekken met dat apparaat van 'm
- Poes is nu 100% zeker een poes
- Poes heet geen vlooien of andere enge dingen
- Het magere figuurtje kan komen door ondervoeding (van het zwerven) of misschien door verwaarlozing
- De kale plekken zijn misschien het gevolg van haar buitenavontuurtje, dus geen enge shit zoals schurft, haar huid ziet er goed uit volgens de doc
- De geschatte leeftijd is 1 jaar

Ze adviseerden ook dat ik Poes nog een weekje of twee in huis kan houden, en als ik haar dan definitief wil houden, dan kan voor 50 euro een complete katten-APK uitgevoerd worden, met anti-wormen gedoe enzo, zodat ze een nieuwe frisse start kan maken.
Ow ja, dit bezoekje was overigens voor nop, gelukkig

Over dat Amivedi, ik bel anders gewoon morgen naar Roermond, en laat ze wat foto's zien, misschien dat die het dan naar het baasje doorsturen, zodat-ie Poes herkent.

Mocht Poes ondanks alles niet meer bij haar baasje terug kunnen komen, dan wil ik haar wel houden
Ik heb alleen 1 probleem nu:

Toen we terugkwamen van de dierenarts, liep ik de hoek van het gebouw om, en wie staat daar...?
Right, de huisbaas
Mijn vriendin had Poes vast en liep langs de huisbaas: "Oh, een kat..." klonk het.
Ik besloot maar niks (behalve hallo) te zeggen, en we sloten de deur achter ons
Ik ben benieuwd of ik er ooit nog wat van hoor, ik vertel anders wel dat ik over artikel 10a heb gelezen in het huurcontract: het is de huurder blablabla verboden huisdieren te houden blablabla...

Anyway, helaas geen pics nu, omdat ik ff op een andere PC werk, en dus niks kan overzetten vanaf de foon. Maar trust me: Poes ligt weer heerlijk te dommelen op de bank naast me
pi_27794038
Poes Poes Het is helemaal goed met je
En die huisbaas... waar woont ie

We wachten natuurlijk op Amivedi, maar weet je, ik gun jou poes zo ontzettend
pi_27794083
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:22 schreef Bluezz het volgende:
En die huisbaas... waar woont ie
Een paar deuren verder in hetzelfde gebouw
Maar zeg nou zelf, tis een verschil of ik een blaffende hond in huis heb, of deze lieve stille Poes. De buren hoeven het nooit te merken
pi_27795064
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Een paar deuren verder in hetzelfde gebouw
Maar zeg nou zelf, tis een verschil of ik een blaffende hond in huis heb, of deze lieve stille Poes. De buren hoeven het nooit te merken
Misschien ben je niet de enige, ik bedoel, een goudvis is toch ook een huisdier
なんだっけ
pi_27796542
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:
Over dat Amivedi, ik bel anders gewoon morgen naar Roermond, en laat ze wat foto's zien, misschien dat die het dan naar het baasje doorsturen, zodat-ie Poes herkent.

Toch jammer dat Poes geen chip had, het zou zo makkelijker zijn als iedereen z'n kat liet chippen (zelfs als ie niet buiten komt, katten kunnen nou eenmaal ontsnappen).
...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:20:50 #267
48233 Auticia
warriorette
pi_27796619
Wat een feel-good-topic is dit toch .
I bet you are flying inside.
pi_27799662
Fijn dat Poes gewoon gezond is!!! Ik hoop dat je geen ge-emmer krijgt met die huisbaas, maar misschien ziet ie het wel door de vingers als toch niemand er last van heeft!
pi_27801932
Hee wat fijn dat met Poes alles oké is!! En ook top van de DA dat het kosteloos was.
Nu maar kijken of er nog een eventueel baasje zich komt melden.

Echt super Belacheloos!!
pi_27805668
Wil ik Amivedi Roemond bellen:
quote:
Roermond e.o. 0475-328156
Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!
Ik had namelijk in het begin Maastricht gebeld, maar die man zei dat ik 0475-328156 moest bellen, blijkt dus Roermond te zijn.
Heeft dus weinig zin om nog eens te bellen denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 14:35:30 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_27805872
Werkt goed daar zeg dat amivedi net zoals hier

Je zou nog even het asiel in de buurt kunnen bellen, of hun toevallig een fotootje van die kat hebben hangen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:18:02 #272
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27807337
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Belacheloos het volgende:
Wil ik Amivedi Roemond bellen:
[..]

Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!
Ik had namelijk in het begin Maastricht gebeld, maar die man zei dat ik 0475-328156 moest bellen, blijkt dus Roermond te zijn.
Heeft dus weinig zin om nog eens te bellen denk ik
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!

Begrijp me niet verkeerd, ik gun jou Poes ook van harte, want ik weet zeker dat je een goed baasje zult zijn, maar de gedachte dat er ergens mensen zijn die Poes al erg lang kwijt zijn, kan ik niet verdragen. Ook de dierenasielen bellen en foto's sturen. Pas als je er alles aan gedaan hebt om te achterhalen of Poes niet van iemand anders is, mag je haar houden, toch?

Veel succes nog!
pi_27807704
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:

[..]

Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!
Kan zijn dat ze een beetje langs elkaar werken... Anders had die Francien niet gemaild dat de kleuren van de vermiste Perzen niet kloppen met de kleur van Poes. Dus inderdaad, ik zou nog ff bellen en specifiek vragen naar die ene vermissing (dossiernr. 264517).
...
pi_27808978
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik gun jou Poes ook van harte, want ik weet zeker dat je een goed baasje zult zijn, maar de gedachte dat er ergens mensen zijn die Poes al erg lang kwijt zijn, kan ik niet verdragen. Ook de dierenasielen bellen en foto's sturen. Pas als je er alles aan gedaan hebt om te achterhalen of Poes niet van iemand anders is, mag je haar houden, toch?

Veel succes nog!
Aangezien gevonden Poes als Pers geregistreerd staat en vermiste poes als Kruising Pers kan dit ook een reden zijn dat niet meteen op jouw opgave van gevonden poes is gereageerd.
Zou inderdaad toch maar even bellen, ben het volledig met Abigail eens, de gedachte dat iemand thuis in totale onzekerheid zit over wat er nu met zijn/haar Poes is gebeurd (Poes die jij misschien nu thuis hebt !) terwijl Poes misschien gezellig bij iemand anders thuis zijn leven verder doorbrengt lijkt me ondraaglijk.
Zou dit in ieder geval,mocht het mij ooit gebeuren (hopelijk nooit),niet kunnen verdragen.

Mocht het nu totaal niet matchen met de vermiste poes en jouw Poes dan kun je tenminste tegen jezelf zeggen dat je er tot nu toe alles aan hebt gedaan.
pi_27811680
Ik belde net: voicemail.
Na 18u kan ik het weer proberen, aldus het bericht.
Maar eerst gaan we ff eten
pi_27813429
Smakelijk Poes en Belacheloos
pi_27816181
en, en?
And the druids turn to stone...
pi_27818397
ja precies.. ben ook wel benieuwt
pi_27822444
Idd een feel good topic
#geen
pi_27822457
Ik zat vandaag op een feestje naast een vrouw uit Elsloo: Jaaaa en ik ben een kat kwijt....
Ik meteen vragen, maar het was een rood met witte. Ze kende verder ook niemand die een Pers of kruising Pers of iets anders langharigs kwijt was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 11 juni 2005 @ 01:00:25 #281
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27824554
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:41 schreef Syrena het volgende:
Ik zat vandaag op een feestje naast een vrouw uit Elsloo: Jaaaa en ik ben een kat kwijt....
Ik meteen vragen, maar het was een rood met witte. Ze kende verder ook niemand die een Pers of kruising Pers of iets anders langharigs kwijt was.
Deze soms??

Dit zieltje woont al een paar maanden bij mij buiten op de mat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27825463
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Deze soms??

[afbeelding]

Volg Belacheloos
Geef het dier ook eten en onderdak
なんだっけ
  zaterdag 11 juni 2005 @ 02:34:27 #283
38396 mazaru
pi_27826367
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:46 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Volg Belacheloos
Geef het dier ook eten en onderdak
Ik loop me uit de naad voor dat beestje
Niet meteen oordelen.
Ik heb namelijk zelf een kater, en die twee vreten elkaar op.
Dus ik kan hem onmogelijk in huis nemen.
Iedere dag geef ik het beestje te eten en te drinken, ik kam hem zelfs.
Ik heb hem aangemeld bij amivedi, en nog op twee andere sites, die gelinkt staan op amivedi.
Ik heb de dierenambulance voor hem gebeld.
Ik heb al mijn buren en mijn familie gek gezeurd om hem te adopteren.
En alles zonder succes.
pi_27826664
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:34 schreef mazaru het volgende:

[..]
Solly hoor .
Waar woon je, misschien kan ik iemand regelen
なんだっけ
pi_27828171
Poes update request!
pi_27828253
post anders eens op het forum van www.kattenplaza.nl
zit vol met katteliefhebbers.. en er zoekt altijd wel iemand leuk katje daar

maareh.. weet je zeker dat ie niet stiekum toch van iemand is?
anders is het oo beetje lullig he
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_27828933
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Deze soms??

[afbeelding]

Ik heb geen idee, maar ze was 'm volgens mij pas sinds deze week kwijt. Als ie naar de naam Polleke luistert is 't misschien wel?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_27830848
Komen er nog nieuwe foto's van Poes?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:13:08 #289
38396 mazaru
pi_27832989
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 03:01 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Solly hoor .
Waar woon je, misschien kan ik iemand regelen
Geen probleem hoor, van mensen met een hart voor dieren kan ik een hoop hebben
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam.

Het moet wel een echte kattenliefhebber zijn, want het zal wel een hoop geduld vergen voor dit manneke weer een beetje tot rust is gekomen.

Hij is heel erg schrikkerig, ik ben de enige die hij eigenlijk echt vertrouwd.
Mijn buurvrouw was op een gegeven moment door mij omgekletst, en had hem in huis genomen.
Maar meneer zat overdags achter de bank, en 's nachts liep hij mauwend door het huis.
En aangezien hun allebei werken, en dit drie nachten achter elkaar zo door ging, heeft ze het opgegeven.
De dierenambulance wou hem niet meenemen, omdat het asiel overvol zit hier, en omdat "Karel" (zo heb ik hem gedoopt ) er "zo ontzettend gezond en verzorgd uit ziet".
We kregen dus de mededeling van de dierenambulance dame, dat ze hem wel mee wilde nemen, maar dan zou ze hem dan "ergens" in Vlaardingen weer zou loslaten.
Ja, dat schiet lekker op!
Dus toen hebben we gezegd dat hij maar gewoon weer hier moest worden vrij gelaten.

Ik heb trouwens net even buiten "Polleke" geroepen, maar daar komt geen reactie op, meneer blijft gewoon lekker doorslapen op de mat

En ik weet ook zeker dat hij geen huisje heeft, hier vlak bij is een hele wijk afgebroken, ik heb het idee dat die daar vandaan komt.
Die mensen zijn waarschijnlijk verhuisd, en hebben de kat gewoon achter gelaten.
Hij komt in ieder geval niet uit mijn wijk, want ik heb de halve wijk er over aangesproken, en niemand weet waar die vandaan komt.
pi_27834392
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:07 schreef inkie1010 het volgende:
Poes update request!
pi_27846999
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:13 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik zit in R'dam, maar ik zal her en der even rondneuzen .

Volgens mij is de poes van Belacheloos terug bij de eigenaar en zit hij nu te druilen, of
hij is nu lekker aan het stappen .

Naja, wacht wel even af.
なんだっけ
pi_27847732
Zo mensen, een hele kleine Poes-update!
Het gaat uitstekend met Poes, zoals gewoonlijk
Hier een foto van een minuut geleden:

De situatie is nog altijd hetzelfde, ik ga vanaf morgen eens wat katten-vermist-sites bekijken, wat Amivedi sschiet ook
Anyway, we gaan
pi_27851286
Poes
pi_27851629
Ik kom net pas kijken in dit topic en ik vind het mooi wat Belacheloos allemaal heeft gedaan voor Poes.
Een van onze katten is een weesje die wij mee genomen hebben uit Hongarije..echt een schatje van een poes. Ze woont nu al 7 jaar bij ons.
Ik hoop dat jullie Poes ook kunnen houden of anders de eigenaar of nieuwe eigenaar vinden.
Wij zijn 3 jaar geleden ook een poes kwijt geraakt en ik heb alles geprobeerd haar terug te vinden..zonder enige succes dus ik hoop dat er niet ergens iemand om poezebeestje zit te huilen.
In ieder geval : hou ons op de hoogte !
pi_27875870
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:

Ben naar de dierenarts geweest en die kwam met een aantal dingen:
Op de koolweg? Aardige gast is dat, die doet best veel voor niks
Ja, ik generaliseer.
  maandag 13 juni 2005 @ 02:51:58 #296
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_27875973
geweldig topic... vooral omdat ik zelf ook uit valkenburg kom
goed bezig TS!
<hr>
pi_27876045
Als die kat zo mager blijft, is het misschien geen gek idee om sowieso even een wormenkuurtje te geven. Is niet zo heel duur, en kan geen kwaad volgens mij
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 13 juni 2005 @ 11:57:09 #298
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27881861
Sorry maar ik begin een beetje geirriteerd te raken. Is het nou zo moeilijk om even een advertentie te checken bij Amivedi??? Belacheloos, je reageert niet op mijn en Kimmsters reacties en ik krijg steeds meer het vermoeden dat Poes de kat van die advertentie is. Voordat je er meer kosten in gaat steken, Zoek nou eerst eens uit van wie die kat is!!!!

Ik weet dat ik hier boze reacties op krijg, maar ik heb me vaak genoeg in dit topic verdedigd door te zeggen dat Belacheloos erg lief is dat hij deze kat opvangt, maar ik vind dat hij te weinig moeite doet om echt goed na te gaan van wie deze kat is. Kimmster en ik hebben nou een aantal keren gewezen op die advertentie, maar zogenaamd krijgt hij Amivedi niet aan de lijn. Ik ben mijn kat al een aantal keren kwijtgeraakt en ik heb nog nooit moeite gehad om Amivedi aan de lijn te krijgen. Ik krijg het vermoeden dat Belacheloos deze kat gewoon zelf wil houden. Niet echt lief tegenover een eventueel baasje. Elke keer als ik in dit topic kijk, zie ik de reacties van Belacheloos: ' ik krijg die of die niet te pakken, ga straks maar eens kijken daar of daar...'

Mocht Poes ook niet bij die advertentie horen en is echt alles nagegaan om te onderzoeken of Poes niet van iemand anders is, dan ben ik de laatste die zegt dat Poes niet bij Belacheloos mag blijven.

Zo.
pi_27882019
Mee eens, daarnaast gaat dit topic bijna sluiten en hoogstwaarschijnlijk zal dit het laatste zijn geweest wat wij over "Poes" te horen zullen krijgen.
pi_27882327
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Abigail het volgende:
Sorry maar ik begin een beetje geirriteerd te raken. Is het nou zo moeilijk om even een advertentie te checken bij Amivedi??? Belacheloos, je reageert niet op mijn en Kimmsters reacties en ik krijg steeds meer het vermoeden dat Poes de kat van die advertentie is. Voordat je er meer kosten in gaat steken, Zoek nou eerst eens uit van wie die kat is!!!!
Als je het allemaal zo beroerd vindt wat belacheloos doet dan bel je toch lekker zelf met Amivedi!
Eens kijken of jij wel de vraag en aanbod van hun met elkaar in contact kunt brengen.......
Ondertussen foto's genoeg die je kunt overleggen als "bewijs".
Don't follow me, I'm lost too
pi_27882743
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Barcelona het volgende:
Mee eens, daarnaast gaat dit topic bijna sluiten en hoogstwaarschijnlijk zal dit het laatste zijn geweest wat wij over "Poes" te horen zullen krijgen.
nee toch

Ik ben zwaar Poes fan geworden en ga er dan ook vanuit dat belacheloos de openingspost voor het volgende topic al klaar heeft staan. Natuurlijk met alle foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')