Dan lees je niet goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef Abigail het volgende:
Wat heb je er nou aan gedaan om te kijken of Poes niet van iemand anders is? Heb je de eventuele chip al laten lezen en/of heb je Amivedi gebeld om te melden dat je haar in huis hebt? Heb je de dierenasielen in de buurt gebeld dat je een kat hebt gevonden?
Daar lees ik niks van terug.
Ok, je hebt gelijk, heb over het hoofd gezien dat Belacheloos donderdag naar de DA gaat om een chip te laten lezen. De reden van mijn ietwat boze reactie was de reactie van Belacheloos op het bericht van Kimmster, dat ze bij Amivedi gelezen had dat er een Pers zoek is. Belacheloos vraagt zich alleen af of het wel kan dat een kat zo ver van huis is. Ja, dat kan. Zoals ik al zei, Poes kan in een auto/vrachtauto zijn gesprongen, meegenomen zijn, zelf zijn gelopen whatever. Maar het kan echt. Waarom dan niet even bellen met Avimedi denk ik dan, dan kunnen die mensen eventueel komen kijken of het hun kat is.....quote:
Ik zeg toch niet dat er niets aan gedaan is en ik heb wel degelijk alle pagina's goed gelezen. Ik zie dat Belacheloos van plan was om Amivedi te bellen, maar heb daar niets meer op terug gehoord. Ik wil Belacheloos alleen veel moeite en kosten laten besparen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef Digi23 het volgende:
Abigail als je alle pagina's terug leest i.p.v. er overheen te lezen.. zie je wel degelijk dat er is gewerkt en zelfs nog volop aan word gewerkt. Ik neem mijn petje af hoor! Iemand die kosten wat het kost dat arme diertje helpt!
Ow, sorry dacht dat Belacheloos een vrouw wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft een advertentie gezet bij Amivedi en laat donderdag controleren op een chip.
En ik ben het met je eens dat niet te snel moet worden gedacht dat deze kat is gedumpt.
Je hebt hem als gevonden opgegeven bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef Belacheloos het volgende:
En wat Amivedi betreft: ik heb 'm als vermist opgegeven, meer kan ik niet doen. Zij bemiddelen denk ik wel verder, en zij matchen de gevonden en vermiste dieren toch met elkaar dacht ik?
Vind het zowiezo een beetje vaag zoeksysteem wat op die Amivedi-site staat...
Alleen heb jij haarn opgegeven als zuivere pers terwijl de kat die vermist staat een kruising pers is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef Belacheloos het volgende:
Ja wij heren kunnen ook aardig voor dieren zijn![]()
En wat Amivedi betreft: ik heb 'm als vermist opgegeven, meer kan ik niet doen. Zij bemiddelen denk ik wel verder, en zij matchen de gevonden en vermiste dieren toch met elkaar dacht ik?
Vind het zowiezo een beetje vaag zoeksysteem wat op die Amivedi-site staat...
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Nilasha het volgende:
Ben ik de enige die heel "ongeduldig" zit te wachten op een verhaaltje en nieuwe foto's van Poes van vandaag!?![]()
![]()
Nee hoor!! Ik check ook de hele tijd! Ik ben fan van Poesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Nilasha het volgende:
Ben ik de enige die heel "ongeduldig" zit te wachten op een verhaaltje en nieuwe foto's van Poes van vandaag!?![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:02 schreef Crashcat het volgende:
Nog 2 pagina's tot deel 2.
Moet je anders niet alvast een openingspost maken.
Zoiets?quote:
We zitten pas op 222 hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:02 schreef Crashcat het volgende:
Nog 2 pagina's tot deel 2.
Moet je anders niet alvast een openingspost maken.
Zal wel moeilijk zijn om los te laten, je hebt immers toch een band opgebouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef Belacheloos het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?
Hoop dat we zover komen, misschien is ze voor het weekend al bij d'r baasje![]()
Ja, dat kun je ook nog krijgen inderdaad. Van die gehaaide types heb je er ook altijd bij. Ook ik ben benieuwd of ze bij Amivedi al meer weten!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of je al naar Amivedi in Roermond gebeld hebt, maar pas op dat er niet zo maar iemand komt om Poes te claimen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt toen ik nog in een asiel werkte. Lang harige katten zijn erg gewild, omdat ze op deze manier goedkoop zijn.
Het toppunt was eens dat we 2 opeissende "eigenaren" aan de balie kregen voor 1 boskat....
Ik wacht maar rustig af nuquote:Hoi Belacheloos
De vermissing staat er toch echt op, heb het meteen nagekeken. Heb hem gelijk een beetje aangepast. Ik heb inderdaad ook naar andere vermissingen gekeken in de omgeveing, maar helaas klopt de kleur niet van de vermiste perzen. Ik ben bang dat hij aan zijn lot is overgelaten. Je hoort het meteen zodra er nieuws is.
Groetjes Francien
Welke andere oproep?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Aan jouw foto's van Poes te zien klopt dat "grijs/beige" van die andere oproep best aardig volgens mij.
Precies....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Abigail het volgende:
Ja! Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!! Hoe kan het dat Amivedi daar niet op heeft gereageerd?? Maar uit jouw reactie lijkt het of jij die oproep ook niet hebt gezien....
En dat bedoelde ik eigenlijk met naar Amivedi bellen: checken of dat in die oproep niet jouw Poes wordt beschreven...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef innepin het volgende:
En wie ben jij om tegen het lot in te gaan? toch? toch? Poes lijkt zo gelukkig....
Das mijn postcode, alleen woon ik niet in Roermond, maar in Valkenburgquote:275661 6/2/2005 Kat PERZISCHE GRIJS / WIT Grijs, wit met een beetje lichtbruin,zwarte staart 6301 ET Roermond e.o
I'm working on itquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch vind ik het nodig om tot op het botje uit te zoeken of Poes niet gezocht wordt.
(Ik als kattenbezitter van 2 weggelopen katten in het verleden)
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Belacheloos het volgende:
Sjezis, ik blijf bezig, nog maar es mailen morgen![]()
Bij deze nog een keer de advertentie die Kimmster heeft gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Kimmster het volgende:
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.
Dossiernummer
264517
Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig
Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Abigail het volgende:
Ik krijg steeds het idee dat alles via zo'n omweg gaat....
Succes ermee.
Een paar deuren verder in hetzelfde gebouwquote:
Misschien ben je niet de enige, ik bedoel, een goudvis is toch ook een huisdierquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Belacheloos het volgende:
[..]
Een paar deuren verder in hetzelfde gebouw![]()
Maar zeg nou zelf, tis een verschil of ik een blaffende hond in huis heb, of deze lieve stille Poes. De buren hoeven het nooit te merken![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:
Over dat Amivedi, ik bel anders gewoon morgen naar Roermond, en laat ze wat foto's zien, misschien dat die het dan naar het baasje doorsturen, zodat-ie Poes herkent.
Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!quote:Roermond e.o. 0475-328156
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Belacheloos het volgende:
Wil ik Amivedi Roemond bellen:
[..]
Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!
Ik had namelijk in het begin Maastricht gebeld, maar die man zei dat ik 0475-328156 moest bellen, blijkt dus Roermond te zijn.
Heeft dus weinig zin om nog eens te bellen denk ik![]()
Kan zijn dat ze een beetje langs elkaar werken... Anders had die Francien niet gemaild dat de kleuren van de vermiste Perzen niet kloppen met de kleur van Poes. Dus inderdaad, ik zou nog ff bellen en specifiek vragen naar die ene vermissing (dossiernr. 264517).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!
Aangezien gevonden Poes als Pers geregistreerd staat en vermiste poes als Kruising Pers kan dit ook een reden zijn dat niet meteen op jouw opgave van gevonden poes is gereageerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!
Begrijp me niet verkeerd, ik gun jou Poes ook van harte, want ik weet zeker dat je een goed baasje zult zijn, maar de gedachte dat er ergens mensen zijn die Poes al erg lang kwijt zijn, kan ik niet verdragen. Ook de dierenasielen bellen en foto's sturen. Pas als je er alles aan gedaan hebt om te achterhalen of Poes niet van iemand anders is, mag je haar houden, toch?
Veel succes nog!
Deze soms??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:41 schreef Syrena het volgende:
Ik zat vandaag op een feestje naast een vrouw uit Elsloo: Jaaaa en ik ben een kat kwijt....
Ik meteen vragen, maar het was een rood met witte. Ze kende verder ook niemand die een Pers of kruising Pers of iets anders langharigs kwijt was.
Volg Belacheloosquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze soms??
[afbeelding]
Dit zieltje woont al een paar maanden bij mij buiten op de mat.
Ik loop me uit de naad voor dat beestjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Volg Belacheloos![]()
Geef het dier ook eten en onderdak![]()
Ik heb geen idee, maar ze was 'm volgens mij pas sinds deze week kwijt. Als ie naar de naam Polleke luistert is 't misschien wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze soms??
[afbeelding]
Dit zieltje woont al een paar maanden bij mij buiten op de mat.
Geen probleem hoor, van mensen met een hart voor dieren kan ik een hoop hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Solly hoor.
Waar woon je, misschien kan ik iemand regelen![]()
Ik zit in R'dam, maar ik zal her en der even rondneuzenquote:
Op de koolweg? Aardige gast is dat, die doet best veel voor niksquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:
Ben naar de dierenarts geweest en die kwam met een aantal dingen:
Als je het allemaal zo beroerd vindt wat belacheloos doet dan bel je toch lekker zelf met Amivedi!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Abigail het volgende:
Sorry maar ik begin een beetje geirriteerd te raken. Is het nou zo moeilijk om even een advertentie te checken bij Amivedi??? Belacheloos, je reageert niet op mijn en Kimmsters reacties en ik krijg steeds meer het vermoeden dat Poes de kat van die advertentie is. Voordat je er meer kosten in gaat steken, Zoek nou eerst eens uit van wie die kat is!!!!
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Barcelona het volgende:
Mee eens, daarnaast gaat dit topic bijna sluiten en hoogstwaarschijnlijk zal dit het laatste zijn geweest wat wij over "Poes" te horen zullen krijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |