Zal wel moeilijk zijn om los te laten, je hebt immers toch een band opgebouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef Belacheloos het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?
Hoop dat we zover komen, misschien is ze voor het weekend al bij d'r baasje![]()
Ja, dat kun je ook nog krijgen inderdaad. Van die gehaaide types heb je er ook altijd bij. Ook ik ben benieuwd of ze bij Amivedi al meer weten!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of je al naar Amivedi in Roermond gebeld hebt, maar pas op dat er niet zo maar iemand komt om Poes te claimen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt toen ik nog in een asiel werkte. Lang harige katten zijn erg gewild, omdat ze op deze manier goedkoop zijn.
Het toppunt was eens dat we 2 opeissende "eigenaren" aan de balie kregen voor 1 boskat....
Ik wacht maar rustig af nuquote:Hoi Belacheloos
De vermissing staat er toch echt op, heb het meteen nagekeken. Heb hem gelijk een beetje aangepast. Ik heb inderdaad ook naar andere vermissingen gekeken in de omgeveing, maar helaas klopt de kleur niet van de vermiste perzen. Ik ben bang dat hij aan zijn lot is overgelaten. Je hoort het meteen zodra er nieuws is.
Groetjes Francien
Welke andere oproep?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Aan jouw foto's van Poes te zien klopt dat "grijs/beige" van die andere oproep best aardig volgens mij.
Precies....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Abigail het volgende:
Ja! Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!! Hoe kan het dat Amivedi daar niet op heeft gereageerd?? Maar uit jouw reactie lijkt het of jij die oproep ook niet hebt gezien....
En dat bedoelde ik eigenlijk met naar Amivedi bellen: checken of dat in die oproep niet jouw Poes wordt beschreven...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef innepin het volgende:
En wie ben jij om tegen het lot in te gaan? toch? toch? Poes lijkt zo gelukkig....
Das mijn postcode, alleen woon ik niet in Roermond, maar in Valkenburgquote:275661 6/2/2005 Kat PERZISCHE GRIJS / WIT Grijs, wit met een beetje lichtbruin,zwarte staart 6301 ET Roermond e.o
I'm working on itquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch vind ik het nodig om tot op het botje uit te zoeken of Poes niet gezocht wordt.
(Ik als kattenbezitter van 2 weggelopen katten in het verleden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |