abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27729912
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

[..]

Zoiets?
Hoop dat we zover komen, misschien is ze voor het weekend al bij d'r baasje
Zal wel moeilijk zijn om los te laten, je hebt immers toch een band opgebouwd.
Maar ik hoop dat je vanaf het begin al wist waar je aan begon.
Wacht in ieder geval met smart af op de komende piccies.
なんだっけ
pi_27729964
'T lijkt verdorie net dat beest uit de James Bond films... Die grijze kat van Blofeld... Wat je tegenwoordig allemaal al niet vindt in Elsloo
Ja, ik generaliseer.
pi_27730205

* innepin vlieft is op Poes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 09:49:12 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_27733115
Ik weet niet of je al naar Amivedi in Roermond gebeld hebt, maar pas op dat er niet zo maar iemand komt om Poes te claimen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt toen ik nog in een asiel werkte. Lang harige katten zijn erg gewild, omdat ze op deze manier goedkoop zijn.

Het toppunt was eens dat we 2 opeissende "eigenaren" aan de balie kregen voor 1 boskat....
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:59:32 #230
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735037
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of je al naar Amivedi in Roermond gebeld hebt, maar pas op dat er niet zo maar iemand komt om Poes te claimen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt toen ik nog in een asiel werkte. Lang harige katten zijn erg gewild, omdat ze op deze manier goedkoop zijn.

Het toppunt was eens dat we 2 opeissende "eigenaren" aan de balie kregen voor 1 boskat....
Ja, dat kun je ook nog krijgen inderdaad. Van die gehaaide types heb je er ook altijd bij. Ook ik ben benieuwd of ze bij Amivedi al meer weten!!

*wacht in spanning af op het vervolg van de Poes-story*
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27743275
Ik heb maar ff een mailtje verstuurd naar Amivedi Maastricht, met een aangepast signalement van Poes, en de vraag hoe het met de omliggende Amivedi's ligt, zoals in Roermond. Ik kon de melding van mij ook niet meer terugvinden, maar het staat er schijnbaar toch op:
quote:
Hoi Belacheloos

De vermissing staat er toch echt op, heb het meteen nagekeken. Heb hem gelijk een beetje aangepast. Ik heb inderdaad ook naar andere vermissingen gekeken in de omgeveing, maar helaas klopt de kleur niet van de vermiste perzen. Ik ben bang dat hij aan zijn lot is overgelaten. Je hoort het meteen zodra er nieuws is.

Groetjes Francien
Ik wacht maar rustig af nu
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
pi_27744708
Ze zegt dat de kleuren niet overeen kokmen, maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat ze één zo'n oproep over het hoofd ziet. Aan jouw foto's van Poes te zien klopt dat "grijs/beige" van die andere oproep best aardig volgens mij.
...
pi_27747852
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Aan jouw foto's van Poes te zien klopt dat "grijs/beige" van die andere oproep best aardig volgens mij.
Welke andere oproep?
pi_27748642
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:26 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Welke andere oproep?
Die vermissing die Kimmster postte.
...
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:14:04 #235
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27749169
Ja! Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!! Hoe kan het dat Amivedi daar niet op heeft gereageerd?? Maar uit jouw reactie lijkt het of jij die oproep ook niet hebt gezien....
En dat bedoelde ik eigenlijk met naar Amivedi bellen: checken of dat in die oproep niet jouw Poes wordt beschreven...
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27749833
Geweldige foto's weer belacheloos! Vooral die laatste! Die blik : onbetaalbaar

* inkie1010 is enorme Poes-fan!
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:42:32 #237
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_27752103
Het is toch een scheetje. En echt een mooie pers, tenminste niet zo'n extreem platgedrukt neusje. Ik zit me wel nog steeds af te vragen wat die kale plek is. Ik vind het erg groot voor een uitgetrokken bos klitten. Maar als het geschoren zou zijn geweest, dan had er toch al wat nieuw haar te zien moeten zijn.
Weet je wat ik zo mooi aan haar vind, die lekkere dikke pootjes, met veel pluimpjes aan de tenen. Daar kun je zo leuk mee friemelen (alhoewel dat soms ook met een mep afgehandeld kan worden door poes).
De pers van mn ouders vind het heerlijk als je tussen de kussentjes in zit te kriebelen en te friemelen met die pluimpjes (ja ik weet het, raar beest)

Belacheloos, hoe gedraagt ze zich eigen naar andere mensen? Is ze schuw of juist aanhankelijk?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_27757523
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Abigail het volgende:
Ja! Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!! Hoe kan het dat Amivedi daar niet op heeft gereageerd?? Maar uit jouw reactie lijkt het of jij die oproep ook niet hebt gezien....
En dat bedoelde ik eigenlijk met naar Amivedi bellen: checken of dat in die oproep niet jouw Poes wordt beschreven...
Precies....
pi_27759204
Ligt het aan mij, of kan ik mijn melding niet op Amivedi terugvinden?
pi_27759376
Ik wil ook wel ff kijken, maar weet niet waar ik moet zoeken
pi_27759443
Ehm, in de omgeving van Maastricht (toch?? of zeg ik nu iets raars..) kan ik 'm inderdaad ook niet vinden!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_27759584
Of is het deze?? Dus niet bij Maastricht, maar Roermond?

275661 6/2/2005 Kat PERZISCHE GRIJS / WIT Grijs, wit met een beetje lichtbruin,zwarte staart 6301 ET Roermond e.o
pi_27759617
ff nakijken.....
pi_27759680
edit, te laat met quoten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27759721
Hihi, snel je berichtje veranderen heh. Gesneakt!!

Maar Belacheloos las ik nou snel tussen de regels door dat als Poes van niemand schijnt te zijn ze lekker een plekje bij jou blijft houden???
Dat zou top zijn!
pi_27759729
Snelle edit he
pi_27759741
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef innepin het volgende:

En wie ben jij om tegen het lot in te gaan? toch? toch? Poes lijkt zo gelukkig....

En toch vind ik het nodig om tot op het botje uit te zoeken of Poes niet gezocht wordt.
(Ik als kattenbezitter van 2 weggelopen katten in het verleden)
pi_27759818
Ja precies Bluezz... het is voor Belacheloos moeilijk om Poes eventueel weer af te staan, maar moet er echt niet aan denken dat één van mijn poezels vermist is.... Zou me vreselijk rot voelen.
Dus heel misschien zit er wel een heel verdrietig iemand die zijn/haar pers zo mist.
pi_27759860
Verrek!
quote:
275661 6/2/2005 Kat PERZISCHE GRIJS / WIT Grijs, wit met een beetje lichtbruin,zwarte staart 6301 ET Roermond e.o
Das mijn postcode, alleen woon ik niet in Roermond, maar in Valkenburg
Maar ja, Poes staat in ieder geval geregistreerd

Snap alleen niet dat Amivedi gewoon de gegevens in mijn mail er ook in heeft verwerkt, zoals het geslacht POES, niet de onbelangrijkste...
En nou denkt men dat ik Poes in Roermond heb gevonden
Sjezis, ik blijf bezig, nog maar es mailen morgen
pi_27759976
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het nodig om tot op het botje uit te zoeken of Poes niet gezocht wordt.
(Ik als kattenbezitter van 2 weggelopen katten in het verleden)
I'm working on it
Ik zou het ook fijn vinden als ik m'n huisdiertje weer terug zou krijgen, dus als ik Poes moet afstaan dan moet het maar he...
Ben ook superbenieuwd waar Poes vandaan komt, en wat haar "echte" naam is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')