abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27813429
Smakelijk Poes en Belacheloos
pi_27816181
en, en?
And the druids turn to stone...
pi_27818397
ja precies.. ben ook wel benieuwt
pi_27822444
Idd een feel good topic
#geen
pi_27822457
Ik zat vandaag op een feestje naast een vrouw uit Elsloo: Jaaaa en ik ben een kat kwijt....
Ik meteen vragen, maar het was een rood met witte. Ze kende verder ook niemand die een Pers of kruising Pers of iets anders langharigs kwijt was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 11 juni 2005 @ 01:00:25 #281
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27824554
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:41 schreef Syrena het volgende:
Ik zat vandaag op een feestje naast een vrouw uit Elsloo: Jaaaa en ik ben een kat kwijt....
Ik meteen vragen, maar het was een rood met witte. Ze kende verder ook niemand die een Pers of kruising Pers of iets anders langharigs kwijt was.
Deze soms??

Dit zieltje woont al een paar maanden bij mij buiten op de mat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27825463
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Deze soms??

[afbeelding]

Volg Belacheloos
Geef het dier ook eten en onderdak
なんだっけ
  zaterdag 11 juni 2005 @ 02:34:27 #283
38396 mazaru
pi_27826367
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:46 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Volg Belacheloos
Geef het dier ook eten en onderdak
Ik loop me uit de naad voor dat beestje
Niet meteen oordelen.
Ik heb namelijk zelf een kater, en die twee vreten elkaar op.
Dus ik kan hem onmogelijk in huis nemen.
Iedere dag geef ik het beestje te eten en te drinken, ik kam hem zelfs.
Ik heb hem aangemeld bij amivedi, en nog op twee andere sites, die gelinkt staan op amivedi.
Ik heb de dierenambulance voor hem gebeld.
Ik heb al mijn buren en mijn familie gek gezeurd om hem te adopteren.
En alles zonder succes.
pi_27826664
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:34 schreef mazaru het volgende:

[..]
Solly hoor .
Waar woon je, misschien kan ik iemand regelen
なんだっけ
pi_27828171
Poes update request!
pi_27828253
post anders eens op het forum van www.kattenplaza.nl
zit vol met katteliefhebbers.. en er zoekt altijd wel iemand leuk katje daar

maareh.. weet je zeker dat ie niet stiekum toch van iemand is?
anders is het oo beetje lullig he
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_27828933
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Deze soms??

[afbeelding]

Ik heb geen idee, maar ze was 'm volgens mij pas sinds deze week kwijt. Als ie naar de naam Polleke luistert is 't misschien wel?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_27830848
Komen er nog nieuwe foto's van Poes?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:13:08 #289
38396 mazaru
pi_27832989
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 03:01 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Solly hoor .
Waar woon je, misschien kan ik iemand regelen
Geen probleem hoor, van mensen met een hart voor dieren kan ik een hoop hebben
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam.

Het moet wel een echte kattenliefhebber zijn, want het zal wel een hoop geduld vergen voor dit manneke weer een beetje tot rust is gekomen.

Hij is heel erg schrikkerig, ik ben de enige die hij eigenlijk echt vertrouwd.
Mijn buurvrouw was op een gegeven moment door mij omgekletst, en had hem in huis genomen.
Maar meneer zat overdags achter de bank, en 's nachts liep hij mauwend door het huis.
En aangezien hun allebei werken, en dit drie nachten achter elkaar zo door ging, heeft ze het opgegeven.
De dierenambulance wou hem niet meenemen, omdat het asiel overvol zit hier, en omdat "Karel" (zo heb ik hem gedoopt ) er "zo ontzettend gezond en verzorgd uit ziet".
We kregen dus de mededeling van de dierenambulance dame, dat ze hem wel mee wilde nemen, maar dan zou ze hem dan "ergens" in Vlaardingen weer zou loslaten.
Ja, dat schiet lekker op!
Dus toen hebben we gezegd dat hij maar gewoon weer hier moest worden vrij gelaten.

Ik heb trouwens net even buiten "Polleke" geroepen, maar daar komt geen reactie op, meneer blijft gewoon lekker doorslapen op de mat

En ik weet ook zeker dat hij geen huisje heeft, hier vlak bij is een hele wijk afgebroken, ik heb het idee dat die daar vandaan komt.
Die mensen zijn waarschijnlijk verhuisd, en hebben de kat gewoon achter gelaten.
Hij komt in ieder geval niet uit mijn wijk, want ik heb de halve wijk er over aangesproken, en niemand weet waar die vandaan komt.
pi_27834392
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:07 schreef inkie1010 het volgende:
Poes update request!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_27846999
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:13 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik zit in R'dam, maar ik zal her en der even rondneuzen .

Volgens mij is de poes van Belacheloos terug bij de eigenaar en zit hij nu te druilen, of
hij is nu lekker aan het stappen .

Naja, wacht wel even af.
なんだっけ
pi_27847732
Zo mensen, een hele kleine Poes-update!
Het gaat uitstekend met Poes, zoals gewoonlijk
Hier een foto van een minuut geleden:

De situatie is nog altijd hetzelfde, ik ga vanaf morgen eens wat katten-vermist-sites bekijken, wat Amivedi sschiet ook
Anyway, we gaan
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
pi_27851286
Poes
pi_27851629
Ik kom net pas kijken in dit topic en ik vind het mooi wat Belacheloos allemaal heeft gedaan voor Poes.
Een van onze katten is een weesje die wij mee genomen hebben uit Hongarije..echt een schatje van een poes. Ze woont nu al 7 jaar bij ons.
Ik hoop dat jullie Poes ook kunnen houden of anders de eigenaar of nieuwe eigenaar vinden.
Wij zijn 3 jaar geleden ook een poes kwijt geraakt en ik heb alles geprobeerd haar terug te vinden..zonder enige succes dus ik hoop dat er niet ergens iemand om poezebeestje zit te huilen.
In ieder geval : hou ons op de hoogte !
pi_27875870
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:

Ben naar de dierenarts geweest en die kwam met een aantal dingen:
Op de koolweg? Aardige gast is dat, die doet best veel voor niks
Ja, ik generaliseer.
  maandag 13 juni 2005 @ 02:51:58 #296
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_27875973
geweldig topic... vooral omdat ik zelf ook uit valkenburg kom
goed bezig TS!
<hr>
pi_27876045
Als die kat zo mager blijft, is het misschien geen gek idee om sowieso even een wormenkuurtje te geven. Is niet zo heel duur, en kan geen kwaad volgens mij
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 13 juni 2005 @ 11:57:09 #298
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27881861
Sorry maar ik begin een beetje geirriteerd te raken. Is het nou zo moeilijk om even een advertentie te checken bij Amivedi??? Belacheloos, je reageert niet op mijn en Kimmsters reacties en ik krijg steeds meer het vermoeden dat Poes de kat van die advertentie is. Voordat je er meer kosten in gaat steken, Zoek nou eerst eens uit van wie die kat is!!!!

Ik weet dat ik hier boze reacties op krijg, maar ik heb me vaak genoeg in dit topic verdedigd door te zeggen dat Belacheloos erg lief is dat hij deze kat opvangt, maar ik vind dat hij te weinig moeite doet om echt goed na te gaan van wie deze kat is. Kimmster en ik hebben nou een aantal keren gewezen op die advertentie, maar zogenaamd krijgt hij Amivedi niet aan de lijn. Ik ben mijn kat al een aantal keren kwijtgeraakt en ik heb nog nooit moeite gehad om Amivedi aan de lijn te krijgen. Ik krijg het vermoeden dat Belacheloos deze kat gewoon zelf wil houden. Niet echt lief tegenover een eventueel baasje. Elke keer als ik in dit topic kijk, zie ik de reacties van Belacheloos: ' ik krijg die of die niet te pakken, ga straks maar eens kijken daar of daar...'

Mocht Poes ook niet bij die advertentie horen en is echt alles nagegaan om te onderzoeken of Poes niet van iemand anders is, dan ben ik de laatste die zegt dat Poes niet bij Belacheloos mag blijven.

Zo.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27882019
Mee eens, daarnaast gaat dit topic bijna sluiten en hoogstwaarschijnlijk zal dit het laatste zijn geweest wat wij over "Poes" te horen zullen krijgen.
pi_27882327
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Abigail het volgende:
Sorry maar ik begin een beetje geirriteerd te raken. Is het nou zo moeilijk om even een advertentie te checken bij Amivedi??? Belacheloos, je reageert niet op mijn en Kimmsters reacties en ik krijg steeds meer het vermoeden dat Poes de kat van die advertentie is. Voordat je er meer kosten in gaat steken, Zoek nou eerst eens uit van wie die kat is!!!!
Als je het allemaal zo beroerd vindt wat belacheloos doet dan bel je toch lekker zelf met Amivedi!
Eens kijken of jij wel de vraag en aanbod van hun met elkaar in contact kunt brengen.......
Ondertussen foto's genoeg die je kunt overleggen als "bewijs".
Don't follow me, I'm lost too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')