quote:
Geen probleem hoor, van mensen met een hart voor dieren kan ik een hoop hebben
![]()
Ik woon in Vlaardingen, dat is vlak bij Rotterdam.
Het moet wel een echte kattenliefhebber zijn, want het zal wel een hoop geduld vergen voor dit manneke weer een beetje tot rust is gekomen.
Hij is heel erg schrikkerig, ik ben de enige die hij eigenlijk echt vertrouwd.
Mijn buurvrouw was op een gegeven moment door mij omgekletst, en had hem in huis genomen.
Maar meneer zat overdags achter de bank, en 's nachts liep hij mauwend door het huis.
En aangezien hun allebei werken, en dit drie nachten achter elkaar zo door ging, heeft ze het opgegeven.
De dierenambulance wou hem niet meenemen, omdat het asiel overvol zit hier, en omdat "Karel" (zo heb ik hem gedoopt
![]()
) er "zo ontzettend gezond en verzorgd uit ziet".
We kregen dus de mededeling van de dierenambulance dame, dat ze hem wel mee wilde nemen, maar dan zou ze hem dan "ergens" in Vlaardingen weer zou loslaten.
Ja, dat schiet lekker op!
Dus toen hebben we gezegd dat hij maar gewoon weer hier moest worden vrij gelaten.
Ik heb trouwens net even buiten "Polleke" geroepen, maar daar komt geen reactie op, meneer blijft gewoon lekker doorslapen op de mat
En ik weet ook zeker dat hij geen huisje heeft, hier vlak bij is een hele wijk afgebroken, ik heb het idee dat die daar vandaan komt.
Die mensen zijn waarschijnlijk verhuisd, en hebben de kat gewoon achter gelaten.
Hij komt in ieder geval niet uit mijn wijk, want ik heb de halve wijk er over aangesproken, en niemand weet waar die vandaan komt.