abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27760045
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Belacheloos het volgende:

Sjezis, ik blijf bezig, nog maar es mailen morgen
pi_27760144
Hoe is het nu met Poes? Slaapt ze al bij je op bed, kijkt ze samen met je tv, praten jullie met elkaar enzo, oftewel hoe verlieft zijn jullie al op elkaar?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_27760352
Nee, Poes mag niet boven komen (bij het bed). Dat hebben onze huisdieren nooit gemogen, en Poes voorlopig ook niet totdat ik weet wat ze allemaal wel of niet heeft.
Maar voor de rest ben ik stapel op Poes
Ze is lekker rustig, laat zich lekker kriebelen, en ligt de hele tijd naast me te maffen op de slaapzak, terwijl ik tv kijk en wat Fok!
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
pi_27760407
Echt lief!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:45:42 #255
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27769388
Belacheloos, sorry dat ik zo aandring, maar het beste kun je simpelweg gewoon even bellen met Amivedi, dat gaat veel sneller dan mailen. Wat je dan moet doen is:
1. checken of die advertentie die Kimmster heeft gezien misschien jouw Poes is!!!!! Dan is alles opgelost!!!
2. Vertellen dat jouw advertentie niet geheel klopt ivm vindplaats en woonplaats en of ze erbij willen vermelden dat het om een Poes gaat, niet om een kater(weet je dat overigens zeker?)

Ik krijg steeds het idee dat alles via zo'n omweg gaat....
Succes ermee.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:48:17 #256
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27769445
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Kimmster het volgende:
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.

Dossiernummer
264517

Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig

Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
Bij deze nog een keer de advertentie die Kimmster heeft gezien
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27774456
Hoe is het nu met Poes?? En ga je nog naar de dierenarts? Ben wel benieuwd of ze een chip heeft!
Fotos zijn geweldig trouwens!!!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_27774539
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Abigail het volgende:

Ik krijg steeds het idee dat alles via zo'n omweg gaat....
Succes ermee.
Ja ik ook.
Ik snap ook wel dat hij nu erg gehecht is aan "Poes" en dat het moeilijk zal zijn om haar weer af te staan maar er zit misschien wel een heel verdrietig baasje of bazinnetje (of beiden) thuis te kniezen of ze "Poes" gewoon weg is of zelfs wel dood is.
pi_27785363
Belacheloos hoe was ie bij de dierenarts vanaaf! Hoop dat Poes helemaal in orde is joh!
pi_27789566
Ben ook wel benieuwd naar het dierenartsbezoekje... Doe us posten...
pi_27790231
Hoe was het bij de dierenarts met Poes?! We willen het zo graag weten!
pi_27793677
Sorry mensen, beetje laat met posten, maar hier weer een update
Ben naar de dierenarts geweest en die kwam met een aantal dingen:

- Helaas geen chip kunnen ontdekken met dat apparaat van 'm
- Poes is nu 100% zeker een poes
- Poes heet geen vlooien of andere enge dingen
- Het magere figuurtje kan komen door ondervoeding (van het zwerven) of misschien door verwaarlozing
- De kale plekken zijn misschien het gevolg van haar buitenavontuurtje, dus geen enge shit zoals schurft, haar huid ziet er goed uit volgens de doc
- De geschatte leeftijd is 1 jaar

Ze adviseerden ook dat ik Poes nog een weekje of twee in huis kan houden, en als ik haar dan definitief wil houden, dan kan voor 50 euro een complete katten-APK uitgevoerd worden, met anti-wormen gedoe enzo, zodat ze een nieuwe frisse start kan maken.
Ow ja, dit bezoekje was overigens voor nop, gelukkig

Over dat Amivedi, ik bel anders gewoon morgen naar Roermond, en laat ze wat foto's zien, misschien dat die het dan naar het baasje doorsturen, zodat-ie Poes herkent.

Mocht Poes ondanks alles niet meer bij haar baasje terug kunnen komen, dan wil ik haar wel houden
Ik heb alleen 1 probleem nu:

Toen we terugkwamen van de dierenarts, liep ik de hoek van het gebouw om, en wie staat daar...?
Right, de huisbaas
Mijn vriendin had Poes vast en liep langs de huisbaas: "Oh, een kat..." klonk het.
Ik besloot maar niks (behalve hallo) te zeggen, en we sloten de deur achter ons
Ik ben benieuwd of ik er ooit nog wat van hoor, ik vertel anders wel dat ik over artikel 10a heb gelezen in het huurcontract: het is de huurder blablabla verboden huisdieren te houden blablabla...

Anyway, helaas geen pics nu, omdat ik ff op een andere PC werk, en dus niks kan overzetten vanaf de foon. Maar trust me: Poes ligt weer heerlijk te dommelen op de bank naast me
pi_27794038
Poes Poes Het is helemaal goed met je
En die huisbaas... waar woont ie

We wachten natuurlijk op Amivedi, maar weet je, ik gun jou poes zo ontzettend
pi_27794083
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:22 schreef Bluezz het volgende:
En die huisbaas... waar woont ie
Een paar deuren verder in hetzelfde gebouw
Maar zeg nou zelf, tis een verschil of ik een blaffende hond in huis heb, of deze lieve stille Poes. De buren hoeven het nooit te merken
pi_27795064
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Een paar deuren verder in hetzelfde gebouw
Maar zeg nou zelf, tis een verschil of ik een blaffende hond in huis heb, of deze lieve stille Poes. De buren hoeven het nooit te merken
Misschien ben je niet de enige, ik bedoel, een goudvis is toch ook een huisdier
なんだっけ
pi_27796542
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:
Over dat Amivedi, ik bel anders gewoon morgen naar Roermond, en laat ze wat foto's zien, misschien dat die het dan naar het baasje doorsturen, zodat-ie Poes herkent.

Toch jammer dat Poes geen chip had, het zou zo makkelijker zijn als iedereen z'n kat liet chippen (zelfs als ie niet buiten komt, katten kunnen nou eenmaal ontsnappen).
...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:20:50 #267
48233 Auticia
warriorette
pi_27796619
Wat een feel-good-topic is dit toch .
I bet you are flying inside.
pi_27799662
Fijn dat Poes gewoon gezond is!!! Ik hoop dat je geen ge-emmer krijgt met die huisbaas, maar misschien ziet ie het wel door de vingers als toch niemand er last van heeft!
pi_27801932
Hee wat fijn dat met Poes alles oké is!! En ook top van de DA dat het kosteloos was.
Nu maar kijken of er nog een eventueel baasje zich komt melden.

Echt super Belacheloos!!
pi_27805668
Wil ik Amivedi Roemond bellen:
quote:
Roermond e.o. 0475-328156
Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!
Ik had namelijk in het begin Maastricht gebeld, maar die man zei dat ik 0475-328156 moest bellen, blijkt dus Roermond te zijn.
Heeft dus weinig zin om nog eens te bellen denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 14:35:30 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_27805872
Werkt goed daar zeg dat amivedi net zoals hier

Je zou nog even het asiel in de buurt kunnen bellen, of hun toevallig een fotootje van die kat hebben hangen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:18:02 #272
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27807337
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Belacheloos het volgende:
Wil ik Amivedi Roemond bellen:
[..]

Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!
Ik had namelijk in het begin Maastricht gebeld, maar die man zei dat ik 0475-328156 moest bellen, blijkt dus Roermond te zijn.
Heeft dus weinig zin om nog eens te bellen denk ik
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!

Begrijp me niet verkeerd, ik gun jou Poes ook van harte, want ik weet zeker dat je een goed baasje zult zijn, maar de gedachte dat er ergens mensen zijn die Poes al erg lang kwijt zijn, kan ik niet verdragen. Ook de dierenasielen bellen en foto's sturen. Pas als je er alles aan gedaan hebt om te achterhalen of Poes niet van iemand anders is, mag je haar houden, toch?

Veel succes nog!
pi_27807704
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:

[..]

Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!
Kan zijn dat ze een beetje langs elkaar werken... Anders had die Francien niet gemaild dat de kleuren van de vermiste Perzen niet kloppen met de kleur van Poes. Dus inderdaad, ik zou nog ff bellen en specifiek vragen naar die ene vermissing (dossiernr. 264517).
...
pi_27808978
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik gun jou Poes ook van harte, want ik weet zeker dat je een goed baasje zult zijn, maar de gedachte dat er ergens mensen zijn die Poes al erg lang kwijt zijn, kan ik niet verdragen. Ook de dierenasielen bellen en foto's sturen. Pas als je er alles aan gedaan hebt om te achterhalen of Poes niet van iemand anders is, mag je haar houden, toch?

Veel succes nog!
Aangezien gevonden Poes als Pers geregistreerd staat en vermiste poes als Kruising Pers kan dit ook een reden zijn dat niet meteen op jouw opgave van gevonden poes is gereageerd.
Zou inderdaad toch maar even bellen, ben het volledig met Abigail eens, de gedachte dat iemand thuis in totale onzekerheid zit over wat er nu met zijn/haar Poes is gebeurd (Poes die jij misschien nu thuis hebt !) terwijl Poes misschien gezellig bij iemand anders thuis zijn leven verder doorbrengt lijkt me ondraaglijk.
Zou dit in ieder geval,mocht het mij ooit gebeuren (hopelijk nooit),niet kunnen verdragen.

Mocht het nu totaal niet matchen met de vermiste poes en jouw Poes dan kun je tenminste tegen jezelf zeggen dat je er tot nu toe alles aan hebt gedaan.
pi_27811680
Ik belde net: voicemail.
Na 18u kan ik het weer proberen, aldus het bericht.
Maar eerst gaan we ff eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')