quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Belacheloos het volgende:
Sjezis, ik blijf bezig, nog maar es mailen morgen![]()
Bij deze nog een keer de advertentie die Kimmster heeft gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Kimmster het volgende:
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.
Dossiernummer
264517
Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig
Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Abigail het volgende:
Ik krijg steeds het idee dat alles via zo'n omweg gaat....
Succes ermee.
Een paar deuren verder in hetzelfde gebouwquote:
Misschien ben je niet de enige, ik bedoel, een goudvis is toch ook een huisdierquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Belacheloos het volgende:
[..]
Een paar deuren verder in hetzelfde gebouw![]()
Maar zeg nou zelf, tis een verschil of ik een blaffende hond in huis heb, of deze lieve stille Poes. De buren hoeven het nooit te merken![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Belacheloos het volgende:
Over dat Amivedi, ik bel anders gewoon morgen naar Roermond, en laat ze wat foto's zien, misschien dat die het dan naar het baasje doorsturen, zodat-ie Poes herkent.
Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!quote:Roermond e.o. 0475-328156
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Belacheloos het volgende:
Wil ik Amivedi Roemond bellen:
[..]
Komt me dat nummer wel erg bekend voor, want daar heb ik Poes als gevonden opgegeven!
Ik had namelijk in het begin Maastricht gebeld, maar die man zei dat ik 0475-328156 moest bellen, blijkt dus Roermond te zijn.
Heeft dus weinig zin om nog eens te bellen denk ik![]()
Kan zijn dat ze een beetje langs elkaar werken... Anders had die Francien niet gemaild dat de kleuren van de vermiste Perzen niet kloppen met de kleur van Poes. Dus inderdaad, ik zou nog ff bellen en specifiek vragen naar die ene vermissing (dossiernr. 264517).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!
Aangezien gevonden Poes als Pers geregistreerd staat en vermiste poes als Kruising Pers kan dit ook een reden zijn dat niet meteen op jouw opgave van gevonden poes is gereageerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ik zou toch maar bellen en zeggen dat je die advertentie hebt gezien en dat dat toch verdacht veel op jouw Poes lijkt. Bij Amivedi zijn ze misschien niet zo slim dat ze na het opnemen van een advertentie van een gevonden kat meteen gaan vergelijken of die kat misschien al ergens als vermist geregistreerd staat!!!
Begrijp me niet verkeerd, ik gun jou Poes ook van harte, want ik weet zeker dat je een goed baasje zult zijn, maar de gedachte dat er ergens mensen zijn die Poes al erg lang kwijt zijn, kan ik niet verdragen. Ook de dierenasielen bellen en foto's sturen. Pas als je er alles aan gedaan hebt om te achterhalen of Poes niet van iemand anders is, mag je haar houden, toch?
Veel succes nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |