quote:aantal cilinders: 6, in lijn
kleppen per cilinder: 2
cilinderinhoud: 2443 cm3
boring x slag: 80,0 x 81,0 mm
compressieverh.: 22,0:1
max. vermogen: 85 kW (115 pk) @ 4800tpm
max. koppel: 210 Nm @ 2400tpm
3x raden waar ik benquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:
ik wil naar huis............
nee man, je moet hem in de bios zien, dan istie echt 324x vetterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
**Noteert en gaat downloaden **
da's idd wel heel erg jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me zo erg dat ik met m'n moeder zit te msnen, ze heeft het net vandaag ontdekt![]()
Moeders die msnen zijn eng...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me zo erg dat ik met m'n moeder zit te msnen, ze heeft het net vandaag ontdekt![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:36 schreef Steve-O het volgende:
Je moeder blocken is helemaal niet leuk dan belt ze je op en vraagt ze waarom je boos bent
crap tis weer zoverquote:
quote:Ik hoef niet te zwemmen in het geld. Pootje baden is al genoeg says:
Nee jee ben je boos?
Grasmaaier . says:
ja
tering, een villa op wielenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.carpoimports.com/Azur2000.html
Big pimpin
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef Cynix ® het volgende:
Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door.
Opgelost na een goed gesprek
---Ik ben er weer
eyy man, hoe voelde dat nu, gebanned zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef Cynix ® het volgende:
Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door.
Opgelost na een goed gesprek
---Ik ben er weer
Ik heb verdomme een jaar geprobeerd om mezelf in die banlijst te krijgen, paar maanden geleden opgegeven, en nu per ongeluk een banquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
eyy man, hoe voelde dat nu, gebanned zijn?
sterf!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je meot me wat vaker met de dood bedreigenOf plaatjes van konijnen posten
ohja das een goeie die heb ik ook nog nooit gebruikt. Wacht ff.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu jezelf beschuldigen via het NSB knopje
als ik nou nog niet gebanned wordquote:Na submitten zal deze als anoniem bericht voor de moderators zichtbaar zijn. Bij misbruik kunnen admins je username achterhalen.
Ik zal maar niet zeggen dat je een plaatje van een konijn met een bal op zn neus moet posten, dan krijg ik nog een ban in verband met uitlokkingquote:
mwahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
he aapje, alleen ik mag tegen jaap jaap zeggen, capiche ?
en herman, jij spammert
niets te zien hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
al draagt een aap een gouden ring spyro...
anne kwam dr mee aanzetten op msn...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
waar heb je dat lijste vandaan jaap?
Niet alles wat harig is, is een aapquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
he aapje, alleen ik mag tegen jaap jaap zeggen, capiche ?
en herman, jij spammert
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
oh ik ga pas over een uur, nu alleen nog maar ff jointje gedaan
we hadden niets anders verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
oh ik ga pas over een uur, nu alleen nog maar ff jointje gedaan
Zoiets ga ik woensdag ook kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
nieuwe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alsof jij nog nooit in haar fotoboek hebt gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat ook al een anne?Weer wat geleerd.
Zeg, ik ga daar niet lezen hoe ze heetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Youp het volgende:
[..]
alsof jij nog nooit in haar fotoboek hebt gekeken
strictly for wankin' zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, ik ga daar niet lezen hoe ze heet![]()
Je mag zonder Topic report toch ook wle een ban aanvragen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef ThaFreak het volgende:
waar is dat topicreport dan.....
ik zie niets![]()
ja deze zijn van een soortgelijke prijscatagoriequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoiets ga ik woensdag ook kopen
Dan zijn ze voor 17,99 bij de Aldi
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ijmeis dit niet leest:
Ik ken betere fotoboeken daarvoor
Als ijsmeis dit wel meeleest:
kan nooit veel kosten toch, stukje leer, beetje kinderarbeid en een wit zooltje, 5 euro ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja deze zijn van een soortgelijke prijscatagorie
ja in Feedback mag dat....in pta niet.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag zonder Topic report toch ook wle een ban aanvragen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef ThaFreak het volgende:
waar is dat topicreport dan.....
ik zie niets![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
kan nooit veel kosten toch, stukje leer, beetje kinderarbeid en een wit zooltje, 5 euro ofzo
als ze je betrappen wordt de ban verlengdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan niet eens gebanned worden lijkt het![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als je gebanned bent en dan met een kloon verder post?
niets, zolang ze het niet wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan niet eens gebanned worden lijkt het![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als je gebanned bent en dan met een kloon verder post?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef Fugie het volgende:
ik kreeg gister mailtje, dat mijn kloon een password aanvraag had gedaan
kan je het niet eens zelf? mietjuhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
oja bannen is voor mietjes, ik laat je gewoon door Tjabbo verkrachten zodra die weer is![]()
ik zat echt zo van, hmm wat is ditquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
oja bannen is voor mietjes, ik laat je gewoon door Tjabbo verkrachten zodra die weer is![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
tjabbo is daar beter in....waarom denk je dat hij crew is geworden dan.....quote:
geen idee, dacht altijd dat tjabbo het opel teken in je sig wasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tjabbo is daar beter in....waarom denk je dat hij crew is geworden dan.....
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ze je betrappen wordt de ban verlengd![]()
omdat jij de gaatjes van mutz beu wasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tjabbo is daar beter in....waarom denk je dat hij crew is geworden dan.....
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef Tjabbo het volgende:
Ja ik heb een kleine pik ja.
dat ook, samenkomst van omstandigheden......quote:
fa, a, mods enz enz enzquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef BoJo het volgende:
wie bedoel je met "ze" dan?
hij moet maar eens op dvd in de VS uitkomen, ga ik wel in m'n eigen kleine bios kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga nou in de bios kijken dwaas, daar krijg je echt geen spijt van!
als je van star wars houdt dan ja, hou je er niet van dan tsja, het kan vriezen en het kan dooien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef Hugster het volgende:
ik ga vanavond naar star wars 3, is dat wat?
pure vervelingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat kan je nou 4x in de bios doen, zoveel goeie films draaien er niet eens
ik heb nooit gesprekken van een half uur, of formuliertjes ophalen. DAn komi k gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
pure vervelingheb je weer een gesprek op school van een half uur, of je moet alleen ff een formuliertje ophalen, bel ik van te voren wat vrienden, gelijk ff beetje kutten in Amsterdam
dat het in je kop opkomt om naar die rommel toe te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef Hugster het volgende:
ik ga vanavond naar star wars 3, is dat wat?
ik MOET dat nu, ivm stoppen van de studie enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb nooit gesprekken van een half uur, of formuliertjes ophalen. DAn komi k gewoon niet
ik ben meegevraagd door een gezelschap van 10 manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat het in je kop opkomt om naar die rommel toe te gaan
moeten ken ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik MOET dat nu, ivm stoppen van de studie enzo
weeralarm afgekondigd zonet he. zie frontpage.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Hugster het volgende:![]()
het begint hier toch een partij te stortregenen met enorme hagel stenen
![]()
en omweer
MIJN AUTOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Hugster het volgende:![]()
het begint hier toch een partij te stortregenen met enorme hagel stenen
![]()
en omweer
paraplu ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
bus, lopen, bioscoop, shop, kroeg, allemaal loopwerk daar tussenin![]()
ik ga nat worden
we kunnen bijna naar elkaar zwaaienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
hagel is gestopt al
ff vergeten dat jij hier ook maar 1 km vandaan zit ja
ik ga het gewoon proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
paraplu ??of waait het te hard daarvoor ?
beter kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik sta al 5 minuten te zwaaien lul, zwaai eens terug![]()
![]()
ja daar kan ik me pas thuis op afrukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, post wel een naakte vrouw, ben jij ook weg
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef ThaFreak het volgende:
*wacht tot eten klaar is.....
* ThaFreak honger heeft
ik moet nog eten. MAar heb al wel lekker een halve fles vodka achter de kiezen en zit nu aan de whisky colaquote:
Oke ik lieg. Ik voel me nuchter heb net lekker veel gegeten nu effe aan de melk en straks ga ik weer stappenquote:
dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke ik lieg. Ik voel me nuchter heb net lekker veel gegeten nu effe aan de melk en straks ga ik weer stappen![]()
Dus ik ga zorgen dat mijn lever morgen naar de klote isquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus ik ga zorgen dat mijn lever morgen naar de klote is![]()
neusharen filteren lucht, zit veel troep in cafelucht, neus wordt vies....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef ook_gek het volgende:
he als ik zwaar dronken ben geweest he en ik heb een kater dan zit mijn neus echt vol met korsten. WTF is dat. Waarom is dat en heeft iedereen hier last van![]()
Ik zit echt altijd vol na veel zuipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
neusharen filteren lucht, zit veel troep in cafelucht, neus wordt vies....
slapen is voor mietjesquote:
quote:
Nee weinig de mietjes gaan film kijken en slapen. Ik zit nuchter te worden zo dat ik zo naar ronde 2 kanquote:
ik ga straks de stad in als ik dat nog ga halenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga niet uit vanavond...![]()
Morgen wel, Duitsers uitlachenEn bij goed weer zondag naar de Danctour in Maastricht
![]()
Ik weet wel zeker dat ik het ga halenquote:
Was jij niet ook ergens uit de buurt van Roermond?? Wat is daar zo erg aan dan? Ik vertrouw mijn auto wel in centrum Roermond op zichquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:48 schreef Youp het volgende:
ik zou uitgaan maar ik mag de auto van mn moeder niet in de stad laten staan..
ik wou in echt uitgaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Was jij niet ook ergens uit de buurt van Roermond?? Wat is daar zo erg aan dan? Ik vertrouw mijn auto wel in centrum Roermond op zich![]()
Toch niet naar Luna he???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wou in echt uitgaanen de auto van mn moeder is wat duurder en net 3 maanden oud ofzo
ze wilde me wakker bellen maar ik was al wakkerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
zitten jullie weer te bellen?
FOK! gaat zo down![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
Jo, ik ga vandaag met m'n moeder samen dit stinkhuis schoonmaken
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft ze de hogedrukspuit meegenomen?
echte meubels bij ikeaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vlammenwerper
En bij Ikea even wat echte meubels halen
Ik heb nu een ladder als kastquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
echte meubels bij ikea
Succes dan
Als ik terugkom (zit nu met bij een maat, maar die zit te kleffenquote:
Kleffen in gezelschapquote:Op zondag 5 juni 2005 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik terugkom (zit nu met bij een maat, maar die zit te kleffen) en het is smerig dan steek ik 'm gewoon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |