crap tis weer zoverquote:
quote:Ik hoef niet te zwemmen in het geld. Pootje baden is al genoeg says:
Nee jee ben je boos?
Grasmaaier . says:
ja
tering, een villa op wielenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.carpoimports.com/Azur2000.html
Big pimpin
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef Cynix ® het volgende:
Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door.
Opgelost na een goed gesprek
---Ik ben er weer
eyy man, hoe voelde dat nu, gebanned zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef Cynix ® het volgende:
Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door.
Opgelost na een goed gesprek
---Ik ben er weer
Ik heb verdomme een jaar geprobeerd om mezelf in die banlijst te krijgen, paar maanden geleden opgegeven, en nu per ongeluk een banquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
eyy man, hoe voelde dat nu, gebanned zijn?
sterf!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je meot me wat vaker met de dood bedreigenOf plaatjes van konijnen posten
ohja das een goeie die heb ik ook nog nooit gebruikt. Wacht ff.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu jezelf beschuldigen via het NSB knopje
als ik nou nog niet gebanned wordquote:Na submitten zal deze als anoniem bericht voor de moderators zichtbaar zijn. Bij misbruik kunnen admins je username achterhalen.
Ik zal maar niet zeggen dat je een plaatje van een konijn met een bal op zn neus moet posten, dan krijg ik nog een ban in verband met uitlokkingquote:
mwahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
he aapje, alleen ik mag tegen jaap jaap zeggen, capiche ?
en herman, jij spammert
niets te zien hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
al draagt een aap een gouden ring spyro...
anne kwam dr mee aanzetten op msn...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
waar heb je dat lijste vandaan jaap?
Niet alles wat harig is, is een aapquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
he aapje, alleen ik mag tegen jaap jaap zeggen, capiche ?
en herman, jij spammert
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
oh ik ga pas over een uur, nu alleen nog maar ff jointje gedaan
we hadden niets anders verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
oh ik ga pas over een uur, nu alleen nog maar ff jointje gedaan
Zoiets ga ik woensdag ook kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
nieuwe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |