Niet alles wat harig is, is een aapquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
he aapje, alleen ik mag tegen jaap jaap zeggen, capiche ?
en herman, jij spammert
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
oh ik ga pas over een uur, nu alleen nog maar ff jointje gedaan
we hadden niets anders verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
oh ik ga pas over een uur, nu alleen nog maar ff jointje gedaan
Zoiets ga ik woensdag ook kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef Hugster het volgende:
nieuwe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alsof jij nog nooit in haar fotoboek hebt gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat ook al een anne?Weer wat geleerd.
Zeg, ik ga daar niet lezen hoe ze heetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Youp het volgende:
[..]
alsof jij nog nooit in haar fotoboek hebt gekeken
strictly for wankin' zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, ik ga daar niet lezen hoe ze heet![]()
Je mag zonder Topic report toch ook wle een ban aanvragen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef ThaFreak het volgende:
waar is dat topicreport dan.....
ik zie niets![]()
ja deze zijn van een soortgelijke prijscatagoriequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoiets ga ik woensdag ook kopen
Dan zijn ze voor 17,99 bij de Aldi
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ijmeis dit niet leest:
Ik ken betere fotoboeken daarvoor
Als ijsmeis dit wel meeleest:
kan nooit veel kosten toch, stukje leer, beetje kinderarbeid en een wit zooltje, 5 euro ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja deze zijn van een soortgelijke prijscatagorie
ja in Feedback mag dat....in pta niet.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag zonder Topic report toch ook wle een ban aanvragen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef ThaFreak het volgende:
waar is dat topicreport dan.....
ik zie niets![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
kan nooit veel kosten toch, stukje leer, beetje kinderarbeid en een wit zooltje, 5 euro ofzo
als ze je betrappen wordt de ban verlengdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan niet eens gebanned worden lijkt het![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als je gebanned bent en dan met een kloon verder post?
niets, zolang ze het niet wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan niet eens gebanned worden lijkt het![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als je gebanned bent en dan met een kloon verder post?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef Fugie het volgende:
ik kreeg gister mailtje, dat mijn kloon een password aanvraag had gedaan
kan je het niet eens zelf? mietjuhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
oja bannen is voor mietjes, ik laat je gewoon door Tjabbo verkrachten zodra die weer is![]()
ik zat echt zo van, hmm wat is ditquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
oja bannen is voor mietjes, ik laat je gewoon door Tjabbo verkrachten zodra die weer is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |