quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hoor de onweer aan komen![]()
Wordt steeds luider
KNMIquote:In het noordwesten onweersbuien met (zware) windstoten, later ook elders.
#
Op veel plaatsen komt een zwak zonnetje door de bewolking heen. In het
westen en noordwesten van het land wordt deze bewolking geleidelijk aan
dikker en neemt de kans op onweersbuien verder toe. Elders in het land
kan de zon er tot in de middag nog aardig doorkomen en warmt het flink
op. Zomerse temperaturen rond 25 graden kunnen dan makkelijk gehaald
worden. In het zuidoosten en oosten kan het nog wat warmer worden. Pas
in de middag en avond neemt ook daar de kans op onweer toe. Bij de buien
is ook hagel mogelijk en er kunnen zware windstoten voorkomen. Bovendien
kan er lokaal wateroverlast ontstaan. De wind is eerst zwak en enigszins
veranderlijk, maar draait later op de dag naar west tot zuidwest en
neemt dan flink toe. Aan zee tot krachtig.
Vannacht trekken de onweersbuien naar Duitsland weg. De bewolking
blijft echter overheersen, waardoor het niet veel verder afkoelt dan een
graad of 12. Pas overdag is er ruimte voor opklaringen, maar de kans op
enkele buien blijft bestaan. 't Wordt dan 's middags zo'n 17 graden bij
een matige, aan zee vrij krachtige tot krachtige, wind uit west tot
zuidwest.
Ziet de bui er een beetje fotogeniek uit? of is het slechts een donkergrijze vlek in een laag bewolking?quote:
mooie rolwolk is anders ook uitermate stoer hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef drelletje het volgende:
Rolwolken zijn niet echt heel boeiend om te zien! Shelfs die zijn pas cool!
Wat ik vorig jaar had gezien was een rollend iets in de tuin. Echt bizar was datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef drelletje het volgende:
Rolwolken zijn niet echt heel boeiend om te zien! Shelfs die zijn pas cool!
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ziet de bui er een beetje fotogeniek uit? of is het slechts een donkergrijze vlek in een laag bewolking?
Mijn verlanglijstje:
• Shelfclouds/rolwolken
• Wallcloud
• Windhoosje
• Veel bliksem
• Mammatus als toetje.
Yupquote:
Weeronline voorspelt iets leuks voor jou:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
Hier in ieder geval nog niets aan de hand en gezien de radar hoef ik voorlopig ook nog niets te verwachten. Het zonnetje schijnt hier gewoon, al is het wel min of meer bewolkt.
Helaas. Hier blijft het nog ff mooi weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:55 schreef DemonRage het volgende:
Dat radarplaatje gecombineerd met onweer heeft 1 nadeel... je weet niet waar de zwaarste neerslag zich bevindt met al die gele stippen... hier ff het orgineel:
[afbeelding]
Er zijn 2 behoorlijke neerslagkernen te zien in wat er nu over het noorden trekt.
Ik zag het zelf ook ja, maar die bui op de noorzee zie ik in de ontwikkeling naar het noorden trekken en zodra de 'verwachte' beelden komen slaat ie ineens af naar rechts. (oosten) Ik weet niet of ik daar wel vanuit kan gaan. Mijn camera is in ieder geval opgeladen en ik hoef pas rond zessen het huis uit om boodschappen te doen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Weeronline voorspelt iets leuks voor jou:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06350&LANG=nl&SID=063505e12888a649548ac84afef851dde04e0
(weet niet hoelang de voorspelling voor vandaag er nog op blijft staan)
Voor de bewoners van Utrecht is de hoofdprijs voorspeld:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06260&LANG=nl&SID=06260a2e4e538dbb473d91294bff3767fe2b6
Utrecht... De Bilt... bijna het zelfde! YEAH!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Weeronline voorspelt iets leuks voor jou:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06350&LANG=nl&SID=063505e12888a649548ac84afef851dde04e0
Voor de bewoners van Utrecht is de hoofdprijs voorspeld:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06260&LANG=nl&SID=06260a2e4e538dbb473d91294bff3767fe2b6
(weet niet hoelang de voorspelling voor vandaag er nog op blijft staan)
Vergeet niet dat alles in opbouw is hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap alleen de radarbeelden écht niet....
Bij de werkelijke beelden trekt de bui op de noordzee naar boven, als ik op verwachte beelden ga staan trekt de bui ineens naar rechts. Alsof ie afslaat zeg maar... Klopt volgens mij niet helemaal, als ik de werkelijke beelden doortrek komt de bui níet over Tilburg, terwijl de verwachte beelden rond twee a drie uur de zondvloed voorspellen.
Wat moet je daar nou mee? (en kom niet met 'afwachten', ik ben niet geduldig vandaag)
edit: Radar 2 geeft ook een ander beeld, daar trekt de bui wél gewoon naar boven verder... Geen onweer voor ons vanmiddag?
Ik weet het, maar ik kan toch écht niet wachten hoor. Zit op het puntje van m'n stoel. Eindelijk weer eens wat aktiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat alles in opbouw is he
Daarnaast kunnen er zomaar buien ontstaan
Gelukkig wel, anders zou alleen Texel en Vlieland alleen onweer krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vergeet niet dat alles in opbouw is he
Daarnaast kunnen er zomaar buien ontstaan
Die bui bedoel ik ook.... Volgens de verwachte beelden van weeronline zou deze bui ongeveer nu af moeten gaan richting Zeeland en Brabant terwijl dat toch écht niet de richting is waarin deze bui zich tot nu toe ontwikkelde.... (radar 1.0 en dan op verwachte beelden klikken)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef KillerDream het volgende:
Over welke bui heb je het?
Is zie alleen een groot buien gebied boven de noodzee ten westen van Rotterdam.
Belgie is helemaal schoon.
Hahaha, dat is echt een hele grote fout!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Die bui bedoel ik ook.... Volgens de verwachte beelden van weeronline zou deze bui ongeveer nu af moeten gaan richting Zeeland en Brabant terwijl dat toch écht niet de richting is waarin deze bui zich tot nu toe ontwikkelde.... (radar 1.0 en dan op verwachte beelden klikken)
Dat is dus een bug..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die bui bedoel ik ook.... Volgens de verwachte beelden van weeronline zou deze bui ongeveer nu af moeten gaan richting Zeeland en Brabant terwijl dat toch écht niet de richting is waarin deze bui zich tot nu toe ontwikkelde.... (radar 1.0 en dan op verwachte beelden klikken)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er onstaan zomaar even nieuwe buien in friesland
Webcam XPquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef Funnie het volgende:
25,2 nu hier. En mijn camera staat ook klaar voor vandaag.
Wou graag ook met webcam alles opnemen vandaag. Maar weet niet hoe
Upload hem naar het DASOO fotoboek.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Dit is de lucht die ik nu heb....
gatverdamme, ik wilde een fotootje invoegen, maar lukt dus niet...
edit: laatste poging
[[url=http://img236.echo.cx/img236/434/030605luchtfok7pe.png]afbeelding][/URL]
Waar zie je dat op?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb nog geen mapje daar.... Misschien heb ik het vanmiddag wel héél hard nodig...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Upload hem naar het DASOO fotoboek.
Dat heb ik er speciaal voor gemaakt
Precies op het 'pad' van die vorige bui!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Againzender het volgende:
Precies op het 'pad' van die vorige bui!
Even op de radar van weeronline kijken (Zie OP post + code)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Waar zie je dat op?
Met mijn visiuele waarneming kan ik dit wel bevestigen.
Uit mij raam op het westen zie ik grote bloemkolen in de verte
Dan moet je even registreren, er wordt dan automagisch een mapje voor je gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mapje daar.... Misschien heb ik het vanmiddag wel héél hard nodig...![]()
![]()
quote:Opgesteld door het KNMI op vrijdag 03 juni 2005 om 12.06 uur.
MODELLEN BEOORDELING:
Situatie:
Een lagedrukgebied (onweersstoring) trekt vandaag van Noord-Frankrijk
over ons land naar het noordoosten. Modellen laten dit allemaal goed
zien, hoewel er op detailniveau wel enige verschillen zijn. Koufront
nabij Bretagne trekt oostwaarts en passeert ons land vannacht.
Met name de onweersstoring laat een actief neerslagpatroon zien. Alle
modellen zijn het ook daar aardig over eens. Koufront is vannacht niet
zo actief meer.
Morgen bevinden we ons in de polair onstabiele lucht.
AANDACHTSPUNTEN:
Meeste aandacht gaat uit naar de naderende onweersstoring. Hoe actief
gaat het e.e.a. worden?
Wat neerslag betreft zijn de modellen het aardig eens. Vanmiddag en
vanavond kan er lokaal veel neerslag vallen. Lokale wateroverlast
behoort tot de mogelijkheden. De neerslagpatronen die de modellen laten
zijn lijken mij realistisch.
Wat wind(stoten) betreft: zware windstoten behoren tot de mogelijkheden.
Voor het westen/noordwesten zitten we waarschijnlijk net tegen die grens
van zware windstoten aan, naarmate je verder landinwaarts komt en de
warme lucht moet verdreven worden zijn m.i. windstoten tot rond 50 kts
mogelijk (methode Ivens). Wind op 850 hPa is later vandaag in het oosten
ook veel sterker dan in het westen.
Op de zuidflank van het laag een ruimende wind naar west tot noordwest
die flink kan aantrekken. Ervaring leert dat de modellen hier enige
moeite mee hebben. Hirlam en UKRM laten de wind wel aantrekken, maar ik
hou er rekening mee dat het kortstondig heftiger kan uitpakken.
Mapje gelukt, maar foto krijg ik er niet op. De jpeg is te groot en het via de FAQ van fok verkleinde foto heeft verkeerde bestandstype....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Dan moet je even registreren, er wordt dan automagisch een mapje voor je gemaakt.
-5 is de Lifted Index... CAPE kun je opzoeken in het kleurtabelletje welke waarde bij de kleur hoort die over jouw gebied zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:48 schreef KillerDream het volgende:
De CAPE kaarten van http://www.wetterzentrale.de zijn ook weer geupdate.
De verhoogde CAPE waarde staat nu op -5 om 15:00uur
En om 18:00 op -3.
Daarna neemt het heel snel af.
Hé gatver, en ik wilde vanmiddag nét m'n rubberbootje uit gaan proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Againzender het volgende:
Alvast een waarschuwing voor de recreatievaart door het KNMI:
Waarschuwing voor de watersport, binnenvaart en recreatie.
Opgesteld op vrijdag 03 juni 2005 om 11.25 uur.
Bericht nr. 1
WIND(STOTEN)
Vanmiddag en vanavond kunnen in het hele land tijdens onweersbuien zware windstoten voorkomen.
Volgend bericht:
14.00
DOe het dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé gatver, en ik wilde vanmiddag nét m'n rubberbootje uit gaan proberen![]()
Makkelijkste is om de foto eerst te verkleinen met een programma als IrfanView, en dan uploaden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mapje gelukt, maar foto krijg ik er niet op. De jpeg is te groot en het via de FAQ van fok verkleinde foto heeft verkeerde bestandstype....
Dat programma heb ik gebruikt, maar dan maakt ie er géén jpeg van bij mij... Ik ga nog wel ff knutselen in afwachting van het onweer.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Makkelijkste is om de foto eerst te verkleinen met een programma als IrfanView, en dan uploaden.
Ik verklein mijn foto's altijd naar 600px breed voor liggende foto's, en 600px hoog voor staande foto's.
Klik hier maar even voor een makkelijke en kleine resizerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat programma heb ik gebruikt, maar dan maakt ie er géén jpeg van bij mij... Ik ga nog wel ff knutselen in afwachting van het onweer.....
En om de kansen op onweer te vergroten ff een onweerdansje![]()
![]()
Wat een daling opeens SGJquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DOe het dan.
Kun je em gelijk uit testen of die weerbestendig is
17.1 graden
Idd, en dan alsnog onweer gehadquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, en dan alsnog onweer gehadgeweldig.
Nu schijnt de zontijd om de rotzooi maar eens lekker op te krikken
Bizarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Check!!!!!!!!
Webcam denhelder
Directe link: Klik
En dat is er 1!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Er lijkt zich een shelfcloud achtige bui te onstaan voor de kust van Noord-Holland
Ja lachen was dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef DemonRage het volgende:
Die meeuw op de cam.
-edit: en weg issie -
Heb nu easy resizer gedownload en het gaat prima, foto staat op DASSOO fotoboek...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klik hier maar even voor een makkelijke en kleine resizer
17.8 graden momenteel.
Dat lijkt er wel op! Gaaf gezicht als je op zee zit nu. ( En daarmee bedoel ik niet rare ongelukken )quote:
En straks naar westquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam draait de wind opeens naar WNW
Dat is allemaal nog maar erg onduidelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef fratsman het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond half 11?
Dit is goed teken...quote:van estofex
Strongest forcing and shear will be found in the northern SLGT area, where the possibility for a strong MCS with embedded bow echoes and supercells will be given....if adequate humidity can advect towards NW Germany, Netherlands and Belgium, there will be an increased chance for some tornadoes, seeing low LCLs, 12m/s + low level shear, 0-1km SRH values in the order of 100-150**2/s**2 and strong veering wind field...Furthermore, 20m/s deep layer shear will pose a risk for storms with large hail and severe wind gusts, especially if an organized line of storms can develop...this region will be monitored for possibly upgrading.....Further south, strong MCS should develop from south central France all the way towards central Germany...
quote:DE BILT - Door het warme weer van vrijdag ontstaan in de loop van de dag onweersbuien die gepaard kunnen gaan met zware windstoten. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI vrijdag laten weten. "Naast windstoten tot negentig kilometer per uur kan plaatselijk zeer veel regen vallen. We waarschuwen dan ook voor wateroverlast."
Aan het begin van de middag ontstonden boven Frankrijk zware onweersbuien die nu richting Nederland drijven. Het front zal volgens de woordvoerder van het zuidwesten naar het noordoosten over Nederland trekken. "Vooral strandgasten en watersporters moeten rekening houden met een plotselinge omslag van het weer."
bron
quote:KNMI waarschuwt voor windstoten en wateroverlast
Uitgegeven: 3 juni 2005 13:09
DE BILT - Door het warme weer van vrijdag ontstaan in de loop van de dag onweersbuien die gepaard kunnen gaan met zware windstoten. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI vrijdag laten weten. "Naast windstoten tot negentig kilometer per uur kan plaatselijk zeer veel regen vallen. We waarschuwen dan ook voor wateroverlast."
Aan het begin van de middag ontstonden boven Frankrijk zware onweersbuien die nu richting Nederland drijven. Het front zal volgens de woordvoerder van het zuidwesten naar het noordoosten over Nederland trekken. "Vooral strandgasten en watersporters moeten rekening houden met een plotselinge omslag van het weer."
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg het hier zometeen te pakken
Ben effe weg
Voor Limburg? Niet voor Flugeltje???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:10 schreef Weerman het volgende:
In Belgie zal een onweersbui gaan ontstaan die over Limburg trekt. En op de Noordzee komt een zooitje aan die over NL gaat trekken.
Maak je maar niet druk er komt vanmiddag / vanavond nog heel wat opzetten vanuit Frankrijk en België.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef Coheed het volgende:
Enige voorspellingen voor vanavond of vanacht?
Want dit zijn toch niet de buien die knmi voorspelde voor vanavond.. anders mist brabant weer veel
Hmm, wat daar in Frankrijk hangt lijkt me wel leuk voor straks.quote:
Welke trekrichting heeft die buienlijn? Ook richting flevoland?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:19 schreef Weerman het volgende:
Jep dat komt er ook aan, intussen zal het dan wat sterker en groter worden.
Inderdaad, het warmste punt is daar nog niet bereikt tenslottequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:15 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk er komt vanmiddag / vanavond nog heel wat opzetten vanuit Frankrijk en België.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:26 schreef Weerman het volgende:
Marky: Heel NL krijgt te maken met onweer.
KNMI heeft al een waarschuwing gegeven hier de stuk:
Uitgegeven: 3 juni 2005 13:09
DE BILT - Door het warme weer van vrijdag ontstaan in de loop van de dag onweersbuien die gepaard kunnen gaan met zware windstoten. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI vrijdag laten weten. "Naast windstoten tot negentig kilometer per uur kan plaatselijk zeer veel regen vallen. We waarschuwen dan ook voor wateroverlast."
Ziet er idd goed uit...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
Hallo, het laatste radarbeeld van 14:15, daar is die lijn boven de Noordzee wel heel scherp begrenst geworden!
Thx! dat wou ik even weten.quote:
Ja ik wilde daar ook net kijken maar hij doet het idd niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:38 schreef Weerman het volgende:
Nou mijn eerste voorspelling komt uit:
-> Bliksemsinslagen.com ligt plat.
Troost jezelf, Tilburg heeft ook altijd pech... Op een enkele keer na.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:43 schreef achterdeur het volgende:
Hier in Deventer schijnt de zon nog, maar er begint langzaam steeds meer bewolking te komen en het wordt drukkend warm... Ach wij zijn zoals altijd toch als laatste en normaal gesproken gebeurt hier nooit wat terwijl de rest van NL onder water staat bliksem om de minuut in slaat bomen omwaaien en dakpannen vliegles krijgen.
Tnx! die zet ik direct in mijn bookmarksquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:42 schreef Weerman het volgende:
https://www.blids.de/spion/aktkartebenelux.png
Keuze #2.
alternatief: http://onweb.blids.de/blids/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?Update=Neu+Laden&nav1=products&nav2=spionquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:38 schreef Weerman het volgende:
-> Bliksemsinslagen.com ligt plat.
De laatste keer dat hier wat gebeurde was in 9 sept '98 met een windhoos die half deventer plat heeft gelegd...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Troost jezelf, Tilburg heeft ook altijd pech... Op een enkele keer na.
Wat vaak gebeurd is dat prachtige luchten NL voorbij trekken om dan in DLD nog eens lekker aan te groeien en volledig tot ontlading te komen.... zuchtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef achterdeur het volgende:
[..]
De laatste keer dat hier wat gebeurde was in 9 sept '98 met een windhoos die half deventer plat heeft gelegd...
Alleen jammer dat ik het weer toen nog niet boeiend genoeg vond... en dat is sinds twee jaar hard veranderd![]()
Die pluk die op de noordzee móet een feestje zijn om aan te zien komen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat vaak gebeurd is dat prachtige luchten NL voorbij trekken om dan in DLD nog eens lekker aan te groeien en volledig tot ontlading te komen.... zucht
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/radbild?END=f&CONT=euro&CREG=ddlnw&ZEIT=std&LANG=dequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef achterdeur het volgende:
http://www.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/2005/06/031230.gif?d2602247fc592755e0592b15da33756a&LANG=de
Is het uitgesloten dat dat zwarte gebied links gewoon horizontaal kan trekken?quote:
Kijk eens op (heb de framerate expres op 2 beeldjes per seconde gezet):quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Is het uitgesloten dat dat zwarte gebied links gewoon horizontaal kan trekken?![]()
Het is inmiddels dus het belangrijkste nieuws van de dag geworden op nu.nl... Ziet er positief uit voor sommigen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:10 schreef arco_corleone het volgende:
http://www.nu.nl/news/535(...)n_wateroverlast.html
meer dan de borst denk kquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:14 schreef Weerman het volgende:
Maak je borst maar nat, groningen...
Bedoelen jullie dit met webcam XP?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef Funnie het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx is dat die webcam xp wat jullie bedoelen?
Ik wil wel ff een foto maken, maar hier in Tilburg is nog niets te zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef DemonRage het volgende:
En nog steeds niemand foto's gemaakt...?
foto'squote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef Againzender het volgende:
Ik zie in het westen een hele rare donkere band hangen, bovenkant is een beetje blauw-groen, onder rood-bruin, en daaronder is het gewoon licht
Ik zit idd ook al de hele tijd te kijken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef Draaitafeltje het volgende:
Valt me nog mee dat er geen weeralarm op KNMI.nl staat, maar goed de dag is nog niet om
Gek... Moet juist wél aan land komen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Wow .. wat ik vanaf mijn appartement boven de noordzee (zandvoort) zie hangen voorspelt niet veel goeds .. Hoop dat het boven de zee blijft en niet het land op komt
Eindhoven idem ditoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel ff een foto maken, maar hier in Tilburg is nog niets te zien
Foto's??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Wow .. wat ik vanaf mijn appartement boven de noordzee (zandvoort) zie hangen voorspelt niet veel goeds .. Hoop dat het boven de zee blijft en niet het land op komt
foto's ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Nee, want ik moet straks nog op de fiets wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gek... Moet juist wél aan land komen...
Foto!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
jahoor, kijk maar eens op de plaatjes hier in het topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:23 schreef AMD64 het volgende:
Ik hoor onweer in de verte (rotterdam)
Kan dat kloppen?
Als je dit topic leest dan valt het juist op dat wij wel van dit weer houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Haha, dat klopt als een bus, behalve als er rare dingen gebeuren....zoals windhozen die mensen opzuigt..das minder...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Als je dit topic leest dan valt het juist op dat wij wel van dit weer houden![]()
Nope, maar er ligt een donkerblauwe/grijze band aan de horizon (zit op 5 hoog aan het randje van Haarlem en heb dus uitzicht tot de duinen)quote:
Holy, gewoon letterlijk zwart van de neerslagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
In zandvoort ziet het er cool uit (heb webcam gevonden van daar):
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Bizar mooie luchtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien.
Nou, dat zie ik dus in de vertequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
O my god.... Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien.
Woooh... wat een luchtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien. Deze webcambeelden updaten automatisch... je ziet het dichterbij komen (strax zal het voorbij getrokken zijn).
Jeeetjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef Prowl het volgende:
http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Webcam2SESTA.html
Waah.. ik zag op de andere radar alleen het bovenpuntje van het complex boven Frankrijk. Nu wordt ik ineens optimistisch dat we ook wat krijgen in Eindhoven, al is het nog ver weg.quote:
Mochen we je niet meer zien. Het was gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef yvonne het volgende:
Dordrecht, is nu helemaal dichtgetrokken, donkere wolken komen eraan.
omg ik wil een foto recht naar het westen zien!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien. Deze webcambeelden updaten automatisch... je ziet het dichterbij komen (strax zal het voorbij getrokken zijn).
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, ik vraag mezelf af waar al die mensjes zijn gebleven die net nog op het strand te zien waren
tering en daar zit ik volgende weekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Bedoel cam 1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef achterdeur het volgende:
zie cam 1....
het mooiste beeld op dit moment
gewoon te mooi...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. jij hebt ze ook: Nog 1 minuut eerder
[afbeelding]
Dat was een mooie foto iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. jij hebt ze ook: Nog 1 minuut eerder
[afbeelding]
nou ja, opslaan zou ik zeggen, over een maand ruim ik ze weer eens opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef achterdeur het volgende:
[..]
gewoon te mooi...
jammer dat het nu al niet meer te zien is
Hier heb ik zojuist een flits waargenomen! (Rotterdam - Goudsesingel - Oostplein)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef Xenwolfie het volgende:
Hee, het onweert hier in Krimpen aan de Lek, maar waar komt dat dan opeens vandaan? Volgens de raders zat alles 45 minuten geleden nog in Frankrijk/Belgie, zo snel kan het toch niet richting Rotterdam gegaan zijn?
Was een kort buitje trouwens, maarja.
Zit nu op me stage zodra ik thuis ben haal ik hem er zeker wel even vanafquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, opslaan zou ik zeggen, over een maand ruim ik ze weer eens op
Klopt, er ontstaat hier een nieuwe bui.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hier heb ik zojuist een flits waargenomen! (Rotterdam - Goudsesingel - Oostplein)
Capelle? Yes! Fotocamera gereed maakt!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef Xante het volgende:
Paar minuten geleden is het begonnen hier in Capelle aan den IJssel, regent behoorlijk nu.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Sweet Lord:... ZANDVOORT
[afbeelding]
Gewoon weg adembenemend.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef JPM01 het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cpz.asx
pitcam zandvoort, is gewoon stream
Goh. Pitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef JPM01 het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cpz.asx
pitcam zandvoort, is gewoon stream
Yup. Weer een enorme flitsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef MissHobje het volgende:
Vallen ineens dikke druppels.. en volgens mij hoorde ik gerommel enzo.. zal ff fotootje maken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef AcidTrance het volgende:
Haarlem net:
[[url=http://home.planet.nl/~beere265/stuff/storm1t.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.planet.nl/~beere265/stuff/storm2t.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.planet.nl/~beere265/stuff/storm3t.jpg]afbeelding][/url]
foutje met de thumbs![]()
Ik begin mezelf nu écht achtergesteld te voelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef AMD64 het volgende:
SODEJUUU Wat een druppels!!
delft is beetje grijs, verder niks aan de hand...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]mooie foto's
Ik moet dadelijk naar mn werk fietsen in Delft, ik zal wel mn camera meenemen denk ik
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
Plaatsnamen erbijhijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin mezelf nu écht achtergesteld te voelen.
Zwartsluis ongeveer 20 km ten NW van Zwollequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef yvonne het volgende:
Plaatsnamen erbijhijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |