Ik zit idd ook al de hele tijd te kijken...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef Draaitafeltje het volgende:
Valt me nog mee dat er geen weeralarm op KNMI.nl staat, maar goed de dag is nog niet om
Gek... Moet juist wél aan land komen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Wow .. wat ik vanaf mijn appartement boven de noordzee (zandvoort) zie hangen voorspelt niet veel goeds .. Hoop dat het boven de zee blijft en niet het land op komt
Eindhoven idem ditoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel ff een foto maken, maar hier in Tilburg is nog niets te zien
Foto's??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Wow .. wat ik vanaf mijn appartement boven de noordzee (zandvoort) zie hangen voorspelt niet veel goeds .. Hoop dat het boven de zee blijft en niet het land op komt
foto's ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Nee, want ik moet straks nog op de fiets wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gek... Moet juist wél aan land komen...
Foto!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
jahoor, kijk maar eens op de plaatjes hier in het topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:23 schreef AMD64 het volgende:
Ik hoor onweer in de verte (rotterdam)
Kan dat kloppen?
Als je dit topic leest dan valt het juist op dat wij wel van dit weer houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Chemist het volgende:
Haha, dat klopt als een bus, behalve als er rare dingen gebeuren....zoals windhozen die mensen opzuigt..das minder...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:24 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Als je dit topic leest dan valt het juist op dat wij wel van dit weer houden![]()
Nope, maar er ligt een donkerblauwe/grijze band aan de horizon (zit op 5 hoog aan het randje van Haarlem en heb dus uitzicht tot de duinen)quote:
Holy, gewoon letterlijk zwart van de neerslagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
In zandvoort ziet het er cool uit (heb webcam gevonden van daar):
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Bizar mooie luchtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien.
Nou, dat zie ik dus in de vertequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
O my god.... Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien.
Woooh... wat een luchtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien. Deze webcambeelden updaten automatisch... je ziet het dichterbij komen (strax zal het voorbij getrokken zijn).
Jeeetjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef Prowl het volgende:
http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Webcam2SESTA.html
Waah.. ik zag op de andere radar alleen het bovenpuntje van het complex boven Frankrijk. Nu wordt ik ineens optimistisch dat we ook wat krijgen in Eindhoven, al is het nog ver weg.quote:
Mochen we je niet meer zien. Het was gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef yvonne het volgende:
Dordrecht, is nu helemaal dichtgetrokken, donkere wolken komen eraan.
omg ik wil een foto recht naar het westen zien!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Op de onderste foto is een shelfcloud te zien. Deze webcambeelden updaten automatisch... je ziet het dichterbij komen (strax zal het voorbij getrokken zijn).
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, ik vraag mezelf af waar al die mensjes zijn gebleven die net nog op het strand te zien waren
tering en daar zit ik volgende weekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
(richting NW)
[afbeelding]
(richting ZW)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |