Utrecht... De Bilt... bijna het zelfde! YEAH!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Weeronline voorspelt iets leuks voor jou:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06350&LANG=nl&SID=063505e12888a649548ac84afef851dde04e0
Voor de bewoners van Utrecht is de hoofdprijs voorspeld:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06260&LANG=nl&SID=06260a2e4e538dbb473d91294bff3767fe2b6
(weet niet hoelang de voorspelling voor vandaag er nog op blijft staan)
Vergeet niet dat alles in opbouw is hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap alleen de radarbeelden écht niet....
Bij de werkelijke beelden trekt de bui op de noordzee naar boven, als ik op verwachte beelden ga staan trekt de bui ineens naar rechts. Alsof ie afslaat zeg maar... Klopt volgens mij niet helemaal, als ik de werkelijke beelden doortrek komt de bui níet over Tilburg, terwijl de verwachte beelden rond twee a drie uur de zondvloed voorspellen.
Wat moet je daar nou mee? (en kom niet met 'afwachten', ik ben niet geduldig vandaag)
edit: Radar 2 geeft ook een ander beeld, daar trekt de bui wél gewoon naar boven verder... Geen onweer voor ons vanmiddag?
Ik weet het, maar ik kan toch écht niet wachten hoor. Zit op het puntje van m'n stoel. Eindelijk weer eens wat aktiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat alles in opbouw is he
Daarnaast kunnen er zomaar buien ontstaan
Gelukkig wel, anders zou alleen Texel en Vlieland alleen onweer krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vergeet niet dat alles in opbouw is he
Daarnaast kunnen er zomaar buien ontstaan
Die bui bedoel ik ook.... Volgens de verwachte beelden van weeronline zou deze bui ongeveer nu af moeten gaan richting Zeeland en Brabant terwijl dat toch écht niet de richting is waarin deze bui zich tot nu toe ontwikkelde.... (radar 1.0 en dan op verwachte beelden klikken)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef KillerDream het volgende:
Over welke bui heb je het?
Is zie alleen een groot buien gebied boven de noodzee ten westen van Rotterdam.
Belgie is helemaal schoon.
Hahaha, dat is echt een hele grote fout!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Die bui bedoel ik ook.... Volgens de verwachte beelden van weeronline zou deze bui ongeveer nu af moeten gaan richting Zeeland en Brabant terwijl dat toch écht niet de richting is waarin deze bui zich tot nu toe ontwikkelde.... (radar 1.0 en dan op verwachte beelden klikken)
Dat is dus een bug..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die bui bedoel ik ook.... Volgens de verwachte beelden van weeronline zou deze bui ongeveer nu af moeten gaan richting Zeeland en Brabant terwijl dat toch écht niet de richting is waarin deze bui zich tot nu toe ontwikkelde.... (radar 1.0 en dan op verwachte beelden klikken)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er onstaan zomaar even nieuwe buien in friesland
Webcam XPquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef Funnie het volgende:
25,2 nu hier. En mijn camera staat ook klaar voor vandaag.
Wou graag ook met webcam alles opnemen vandaag. Maar weet niet hoe
Upload hem naar het DASOO fotoboek.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Dit is de lucht die ik nu heb....
gatverdamme, ik wilde een fotootje invoegen, maar lukt dus niet...
edit: laatste poging
[[url=http://img236.echo.cx/img236/434/030605luchtfok7pe.png]afbeelding][/URL]
Waar zie je dat op?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb nog geen mapje daar.... Misschien heb ik het vanmiddag wel héél hard nodig...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Upload hem naar het DASOO fotoboek.
Dat heb ik er speciaal voor gemaakt
Precies op het 'pad' van die vorige bui!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |