quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik zit ook nog met m'n fiets, wakker blijven, mss wel ietswat werken en creatief doen oef zware dag vandaag hoor
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik zit ook nog met m'n fiets, wakker blijven, mss wel ietswat werken en creatief doen oef zware dag vandaag hoor
quote:
je moet ook geen rondjes gaan draaien met je stoelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, alles draait hier
loop je misschien stage bij de draaimolen op de kermis?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, alles draait hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, alles draait hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet ook geen rondjes gaan draaien met je stoel
jitzzze is een zigeunerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:58 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
loop je misschien stage bij de draaimolen op de kermis?
Ik wist t wel!quote:
geen kantine waar je iets kunt halen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had misschien toch wel een ontbijtje moeten scoren ergens
Die zijn vaak nog niet open om 9.00quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen kantine waar je iets kunt halen?
Nee, die is nog lang niet open. En koffie ook niet echt voedzaam..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen kantine waar je iets kunt halen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
Hoeveel weegt een stoeptegel? En een baksteen?
dit had ik ook nou altijd al willen weten
Nee, ben niet aan tv kijken toegekomen gisteravondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef somegirl het volgende:
Hey Jitz, America's Next Topmodel nog gezien?
dan eet je je banaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die is nog lang niet open. En koffie ook niet echt voedzaam..
tja, die fiets kost veel tijd hèquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ben niet aan tv kijken toegekomen gisteravond
automaat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die is nog lang niet open. En koffie ook niet echt voedzaam..
smakelijk jitzquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo ja, dat is er wel. Met gevulde koeken.
Somegirl, ik ben je eeuwig dankbaar![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo ja, dat is er wel. Met gevulde koeken.
Somegirl, ik ben je eeuwig dankbaar![]()
neem er ook 1 voor mij mee!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even de automaat aan het plunderen, tot zo
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:03 schreef LaFoxXx het volgende:
veeel koffie drinken, dan word je zo misselijk dat je niet eens meer wilt eten!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:03 schreef Geitje82 het volgende:
Jantje vraagt aan zijn vader, wanneer krijg ik er weer een broertje bij? vader zegt hier heb je een zakje vogelzaad mischien komt er een hongerige ooievaar die een broertje voor je meeneemt.
volgende dag:
de buurman komt naar buiten gerend en roept ik heb een zoon jantje loopt naar zijn buurman toe en zegt als je maar weet dat het zaad van mijn vader is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:03 schreef Geitje82 het volgende:
Jantje vraagt aan zijn vader, wanneer krijg ik er weer een broertje bij? vader zegt hier heb je een zakje vogelzaad mischien komt er een hongerige ooievaar die een broertje voor je meeneemt.
volgende dag:
de buurman komt naar buiten gerend en roept ik heb een zoon jantje loopt naar zijn buurman toe en zegt als je maar weet dat het zaad van mijn vader is.
dan klinken gevulde koeken wel goed ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.
Ik heb al sinds gisteravond 8 uur honger, en niets gegeten. Omdat ik niets in huis had en geen tijd om naar de super te gaan
Weet ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:07 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb ook altijd een string aan hoor.
zeg 't eens knulquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:07 schreef Ballicious het volgende:
Stelletje....
laat die sexrelatie dan maar zitten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:07 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb ook altijd een string aan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |