quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik zit ook nog met m'n fiets, wakker blijven, mss wel ietswat werken en creatief doen oef zware dag vandaag hoor
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik zit ook nog met m'n fiets, wakker blijven, mss wel ietswat werken en creatief doen oef zware dag vandaag hoor
quote:
je moet ook geen rondjes gaan draaien met je stoelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, alles draait hier
loop je misschien stage bij de draaimolen op de kermis?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, alles draait hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, alles draait hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet ook geen rondjes gaan draaien met je stoel
jitzzze is een zigeunerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:58 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
loop je misschien stage bij de draaimolen op de kermis?
Ik wist t wel!quote:
geen kantine waar je iets kunt halen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had misschien toch wel een ontbijtje moeten scoren ergens
Die zijn vaak nog niet open om 9.00quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen kantine waar je iets kunt halen?
Nee, die is nog lang niet open. En koffie ook niet echt voedzaam..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen kantine waar je iets kunt halen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
Hoeveel weegt een stoeptegel? En een baksteen?
dit had ik ook nou altijd al willen weten
Nee, ben niet aan tv kijken toegekomen gisteravondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef somegirl het volgende:
Hey Jitz, America's Next Topmodel nog gezien?
dan eet je je banaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die is nog lang niet open. En koffie ook niet echt voedzaam..
tja, die fiets kost veel tijd hèquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ben niet aan tv kijken toegekomen gisteravond
automaat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die is nog lang niet open. En koffie ook niet echt voedzaam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |