jij natuurlijk balliquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:51 schreef Ballicious het volgende:
Godverdomme, en maar zeuren over die computer. Ik zeg "ik weet t niet".
Komt er ook nog een uitspraak uit als "zo, echt een gigantische vastloper"
Ik denk "ik zal je eens een flink vastloper geven, muts".
Wie weet het hier nou beter. De stagiaire van 19, of de verkeerd opgedroogde vrouw van de baas met een leeftijd van 45.
Die laatste?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:51 schreef Ballicious het volgende:
Wie weet het hier nou beter. De stagiaire van 19, of de verkeerd opgedroogde vrouw van de baas met een leeftijd van 45.
voor 1 keertje, als je nu gewoon voor ieder topic wat anders verzint?quote:
quote:
waarschijnlijk de stagiairquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:51 schreef Ballicious het volgende:
quote:Baby doodgeslagen door zevenjarig jongetje
Een zevenjarige jongen uit de Amerikaanse staat Florida heeft zijn halfzusje van zeven maanden oud doodgeslagen met een plank. Dit heeft de politie van Tampa vandaag bekend gemaakt.
Het jongetje was op visite bij zijn vader in Tampa. Hij bleef achter in de woning, samen met de baby, terwijl zijn vader met zijn vriendin buiten was. Plotseling kwam de jongen naar buiten met de mededeling dat de baby bloedde. In eerste instantie ontkende het kind de baby te hebben geslagen. Hij bekende echter toen hij werd geconfronteerd met de resultaten van de autopsie.
Het motief is waarschijnlijk jaloezie, aldus de politie. De agenten zeiden nog nooit eerder een zevenjarige gezien te hebben die in staat was zoveel geweld te gebruiken en dan zo weinig berouw te tonen.
oef, moet ik creatief gaan doen vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef somegirl het volgende:
[..]
voor 1 keertje, als je nu gewoon voor ieder topic wat anders verzint?
(nog 1 dag, want daarna mag je natuurlijk weer alles doen wat je niet laten kunt)
Dat is wel erg veel gevraagdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
oef, moet ik creatief gaan doen vandaag
...denk ik wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En wat zeg ik dan normaliter? Dat...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
oef, moet ik creatief gaan doen vandaag
mja, ik zit ook nog met m'n fiets, wakker blijven, mss wel ietswat werken en creatief doen oef zware dag vandaag hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |