Niet altijd. I'll rephrase the question: waarom dragen heteroseksuele mannen in godesnaam een string?quote:
weet ik niet, waarom vroeg je het niet zelf aan die gast?! Had je dit topic niet hoeven te openenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:49 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Niet altijd. I'll rephrase the question: waarom dragen heteroseksuele mannen in godesnaam een string?
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:51 schreef DraYtje het volgende:
[..]
weet ik niet, waarom vroeg je het niet zelf aan die gast?! Had je dit topic niet hoeven te openen![]()
nee hoor dat noemen ze een eetstoornisquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv denkt aan bouwvakkers met heupbroeken![]()
gelukkig ben ik nog nooit een zichtbare string bij een man tegengekomen, zou zeer zeker mijn eetvermogen hebben aangetast voor een dag of 5...![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, vrouwen kunnen er ook wa van hoor
pas op amsterdam amstel, een dikke afrovrouw met een knalgroen trainingspak en ze bukte om haar tasje te pakken van de grond en onder dat groene epileptieopwekkende pakje kwam een nog fellere roze string tevoorschijn...
ik heb tien papieren zakjes verwoest tijdens hyperventilatie...
Omdat sommigen best een lekker kontje hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:27 schreef ToYDoLL het volgende:
Waarom kijk je naar een bukkende 40 jarige man ?![]()
het was naar aanleiding van dit ^^quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]! Te dikke vrouwen die een string dragen.. die zijn net zo erg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |